Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2009 12:35 - Тъжен постинг ( от архива)
Автор: djgator Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14899 Коментари: 58 Гласове:
14

Последна промяна: 16.10.2009 21:42


 Навън вали, небето е навъсено и сиво - това навява тъжни мисли... Тази сутрин влизам в блога и .. какво да видя, поредния трол  живял тъй кратко, натворил 15 постинга само за 2 дни, непорадвал се на слънцето още, вече не е сред нас!...
Заминал си е "по жицата", към вечните ловни полета. Мисля, че можех да го спася, ако не си бях изтрил този постинг (цитиран по-долу)..
R.I.P.   POBEDITEL007 - за теб вече - или добро -  или нищо :) Знам, че ме гледаш със злобните си оченца от поредния ти друг клониран профил, но.. такъв е живота! Очаквам до няколко часа пак да изпълзиш от някоя локва, ще те намеря - не бой се :)) А дотогава, прочети това:

 Мижитурка - камикадзе!   Здравейте, няма грешка - не са ви изпотени очилата нито монитора ви прави номера - днес ще поговорим за това ново явление МИЖИТУРКАТА - КАМИКАДЗЕ!!! Този на пръв поглед оксиморон става реален във виртуалното пространство. В живота, такава комбинация не съществува, но в нета всяко нещо може да се изврати и трансформира!
 Необходими предпоставки за появата на това "животно" -
1. реален човек, който е комплексиран и отритнат от обществото, бездарен - но изпълнен с огромна злоба!
2. Трибуна от която да се изяви и изпее последната си песен..
  Понеже говорим за хибрид между влечуго и насекомо, нашият герой преминава през стадии на метаморфоза, за да достигне най-висшата си форма на съществуване, а именно - МИЖИТУРКАТА - КАМИКАДЗЕ !!

Първа фаза- анонимност, върви и обикаля, троли навсякъде, но не изпитва пълно удоволствие - нещо липсва..
Втора фаза- регистрира си блог със фалшива снимка от нета или картинка и измислено име! - сега вече има нужната трибуна. Изчаква известно време и започва да плюе във всички посоки.
Трета фаза - самоубийството- напада конкретни хора и съдържателите на блога, нарушава всички правила, изпитвайки търпението на модераторите..
Следва логичния завършек  DELETE,  GAME OVER ,  HISTORY...
Ето един съвършен пример за такъв микроб, достигнал последната си фаза..
SANIKO pobeditel007 zlatkotrola и още стотици знайни и незнайни троли :)))))))



Тагове:   постинг,


Гласувай:
15



1. xman - djgator
16.10.2009 12:41
Не го трий повече тоя пост, бъди полезен :-)
ха-ха-ха
цитирай
2. djgator - ок
16.10.2009 12:42
Малко съжалявах, че си изтрих 70 постинга, но пък архивът е жив :)) Ще има за всички - от сърце!...
А сега, да помълчим ( 1 минута) :))))))
цитирай
3. анонимен - Д'Ева
16.10.2009 12:45
Голяма работа, голям праз! Той утре пак ще си направи нов и ще ви бъзика на воля. Аре, аз отлитам.
цитирай
4. djgator - Д'Ева
16.10.2009 12:49
анонимен написа:
Голяма работа, голям праз! Той утре пак ще си направи нов и ще ви бъзика на воля. Аре, аз отлитам.

Мдаам.. познато име.
Нека си направи пак, пак ще го изпратим с почести :))
цитирай
5. djgator - mar85
16.10.2009 12:50
mar85 написа:
вали, вали...не само в Пловдив;)...и тук вали:)))
да, не го трий - и на мен ще ми е полезен, и аз троля понякога, но елегантно и с финес:)))

Днес двамата с теб скърбим за победител007 , а колко кратък и изпълнен с ненавист бе живота му.. аххх :)
цитирай
6. анонимен - Д'Ева
16.10.2009 12:53
Маро ти за ква се мислиш? Въртиш опашка около Иван и вече голямата тролеса или принцеса, не ставаш , капиш?
цитирай
7. djgator - mar85
16.10.2009 12:54
mar85 написа:
ти моят, пазарджишкият праз ли си?

То в тази мъгла, можеш ли да разбереш кой е праз, кой е гълъбица? :)
цитирай
8. diso - Вечна им памет ...
16.10.2009 12:57
и ще пребъде клонирането им ...
цитирай
9. djgator - diso
16.10.2009 12:58
Приятелю, да помълчим :))) Аз им казвах да четат и да внимават, а те си мислеха, че има игри без граници..
Но, станалото - станало, не можем да възкресим изтрития :)))
цитирай
10. анонимен - pobeditеl007 - оригиналът
16.10.2009 13:01
Гатореее как ме прецака ти. Що си триеш постингите бе, знайш колко часа виснах в нета да пиша! Добре, че съм самотен , и без друго нямах кво да права.
цитирай
11. анонимен - шушумиги!
16.10.2009 13:10
Всички сте шушумиги и смотаняци гадни!
цитирай
12. djgator - победителю007
16.10.2009 13:26
Ще цитирам по памет предсмъртното ти стихотворение:
.." Няма модераторски контрол,
Тук ще има произвол!"

Странно, нали :))))))))
цитирай
13. kass - djgator
16.10.2009 13:44
Веско, а аз наивно се чудя кому е нужно да създава профли и постинги, които в крайна сметка ще бъдат изтрити...
цитирай
14. gothic - От дъжда ли,
16.10.2009 14:04
ог що ли....ама много минорно, бе хора! да вземем да се размърдаме малко

http://gothic.blog.bg/muzika/2009/10/15/werk-80-ii.416581

Весо, с оригинала ти поздрави един специален човек, ама и кавъра си го бива :))))
цитирай
15. анонимен - чувстват се за мъничко велики,
16.10.2009 14:06
поне в своите очи. :)
kass написа:
Веско, а аз наивно се чудя кому е нужно да създава профли и постинги, които в крайна сметка ще бъдат изтрити...

цитирай
16. анонимен - Не само те Весо
16.10.2009 14:20
Тролч, бнсс- някакъв беше псевдо националист, истинатаа, много тролове загинаха. И тук е мястото на кажа на моите опоненти които твърдят че аз съм бил този zlatkotrola че жестоко се лъжат. Никога не бих паднал на такова ниво да плоя хора. До сега не съм обидил никой просто ей така-без нищо да ми е направил. Мен все ме обиждат и винаги търсят някакъв конфликт. Надявам се това да бъде пример и за други блогъри които много говорят!!! Много "звезди" са падали жертва на собствената си глупост!!! Станахме свидетели на поредният самоубиец!!! Лека му пръст ща кажа по гробарски!!!
Лек ден- макар да е студен и влажен
цитирай
17. анонимен - А мене rustam ме търси да ме бие :(
16.10.2009 14:46
Някой знае ли дали е як или е само глупак ?
цитирай
18. анонимен - sartorium
16.10.2009 15:06
Мен също, май ще се събираме момчета в София ! Искам блог среща с приятно опознаване. Сега само на срещи ходя и нямам време, но все ще организирам. Ето и точките за които ще говорим.
1. Да се запознаем лично и да хапнем
2. Анализ на враговете ни тук.
3. Поведението на рустам, БТП и Иван неудачникът спрямо нас всичките.

Поканени са :sartorium , djgator, kass, кроталка, батето,ортодокс, домнейшън, ексмен, злика и още много хора обиждани без основание!!!
цитирай
19. djgator - kass
16.10.2009 15:46
Неведнъж съм казвал, че самотата и скуката водят до подобни последици.. :)) А самотна и истерична жена- ето това е опасна комбинация :))
цитирай
20. djgator - Пламене
16.10.2009 15:47
Невероятен кавър!! Обикновено твърдя, че оригиналите са за предпочитане, но в случая.. :)
цитирай
21. djgator - animo
16.10.2009 15:49
Това е последен проблясък преди тоталното загасване :)
цитирай
22. djgator - grobarq
16.10.2009 15:56
grobarq написа:
Тролч, бнсс- някакъв беше псевдо националист, истинатаа, много тролове загинаха. И тук е мястото на кажа на моите опоненти които твърдят че аз съм бил този zlatkotrola че жестоко се лъжат. Никога не бих паднал на такова ниво да плоя хора. До сега не съм обидил никой просто ей така-без нищо да ми е направил. Мен все ме обиждат и винаги търсят някакъв конфликт. Надявам се това да бъде пример и за други блогъри които много говорят!!! Много "звезди" са падали жертва на собствената си глупост!!! Станахме свидетели на поредният самоубиец!!! Лека му пръст ща кажа по гробарски!!!
Лек ден- макар да е студен и влажен

Аз от колко време казвам, че няма безкраен гювеч, но кой ли ме слушаше? :) Днес ги поздравих с 1 минута мълчание :)) RIP
цитирай
23. анонимен - 15 минутки слава
16.10.2009 15:59
стигат. :)))
Всеки може да си ги има (Анди Уорхол), а дали с цената на излагация, е личен избор.
djgator написа:
Това е последен проблясък преди тоталното загасване :)

цитирай
24. djgator - sartorium
16.10.2009 15:59
sartorium написа:
Някой знае ли дали е як или е само глупак ?

Обича да пие бира в компания на дами, значи се очаква да не е фен на фитнеса. Ти много не го нападай, че като те погне стадо от почитателки, ще видиш тогава :)
Пази се от гълъби и най-вече от гълъбици :)
цитирай
25. djgator - grobarq
16.10.2009 16:09
grobarq написа:
Мен също, май ще се събираме момчета в София ! Искам блог среща с приятно опознаване. Сега само на срещи ходя и нямам време, но все ще организирам. Ето и точките за които ще говорим.
1. Да се запознаем лично и да хапнем
2. Анализ на враговете ни тук.
3. Поведението на рустам, БТП и Иван неудачникът спрямо нас всичките.

Поканени са :sartorium , djgator, kass, кроталка, батето,ортодокс, домнейшън, ексмен, злика и още много хора обиждани без основание!!!

Интересна инициатива, искам да срещна тези доблестни хора :)
цитирай
26. djgator - animo
16.10.2009 16:10
animo написа:
стигат. :)))
Всеки може да си ги има (Анди Уорхол), а дали с цената на излагация, е личен избор.
djgator написа:
Това е последен проблясък преди тоталното загасване :)


Сексуалната неудовлетвореност какво ли не прави :))))
цитирай
27. анонимен - pobeditel007
16.10.2009 17:14
Аз съм тук от 2007, ти си новобравец! Аре чупката от блога, кво зяпаш?
цитирай
28. djgator - pobeditel007
16.10.2009 17:15
Аз ти посветих поздравителен постинг, а ти се оказа гаден трол!!! Народът е казал " Храни куче - да те лае!"
цитирай
29. анонимен - шушумиги
16.10.2009 17:17
Всички сте шушумиги и смотаняци, аз съм най-умния и талантлив поет! В твоя постинг само моите думи ми харесаха!
цитирай
30. djgator - pobeditel007
16.10.2009 17:21
Аз те разкрих, пак ще го направя, прекалено си предвидим/а! Казал съм ти преди, пак ще ти го повторя,
" Аз съм бил в твоя клас, а ти не си бил/а в моя!!" Предимството на възрастта ( нали се сещаш?) :))
цитирай
31. damnation - Гробаря, мен никой не ме е обиждал ...
16.10.2009 17:53
Гробаря, мен никой не ме е обиждал без основание :)
По-добро основание от завистта има ли ? :) А иначе ако ще събираш докси и батето, бих наминал за по бира-две-три :)
цитирай
32. djgator - damnation
16.10.2009 19:12
Това ще бъде доста вълнуваща среща :)
цитирай
33. damnation - ъхъ особено когато дойде време да ...
16.10.2009 21:29
ъхъ
особено когато дойде време да се плаща сметката, щото ако ще мъдрим всичко дето го изброи колегата по-горе, това ще изпие много бира :D
цитирай
34. djgator - Стеф
16.10.2009 21:36
Важното е да понесем достойно, това което не можем да променим :)))
Усилията ще си струват!
цитирай
35. rustam - Мижитурка - доносник
16.10.2009 21:47
Скрит зад модерацийка, пише "ревливи" доноси когато някой не му хареса до приятеля си-модератор.
После като изтрият "врага" се пъчи и се прави на смел и умен.
цитирай
36. damnation - Веско, нося на бой, пиене и сръбска ...
16.10.2009 21:48
Веско, нося на бой, пиене и сръбска музика - пък никое от тези неща не мога да го променя, та сигурно ще се справя :)
цитирай
37. djgator - rustam
16.10.2009 21:55
Единствения модератор с когото контактувам, само когато се наложи (т.е. веднъж месечно) се нарича blogbg.blog.bg има го във всеки профил и е достъпен от всички :) А ти се научи да понасяш загубите достойно, дори и да не можеш да го промениш :))
цитирай
38. rustam - ТУК Е МЯСТОТО
16.10.2009 21:55
ДА ОТБЕЛЕЖА, ЧЕ БЛОГЪРИТЕ - ГРОБАРЯ И ЗЛАТКОТРОЛА ИМАТ ОБЩО - ПРАВЯТ ЕДНАКВИ ДОСТА СПЕЦИФИЧНИ ГРАМАТИЧЕСКИ ГРЕШКИ!

ИЗВОД - ТВЪРДЕ ВЪЗМОЖНО Е И АЙПИТАТА ДА СА ИМ ЕДНАКВИ !
цитирай
39. djgator - rustam
16.10.2009 22:13
Те и за гълъбицата се носят легенди, а някои слабоумни твърдяха, че аз съм бил турбото - фолклор, нали знаеш :)
цитирай
40. анонимен - Рустамич,
16.10.2009 22:32
добър ден! Златко (който сам се нарича трол, а всъщност е най-обикновен глупак) и гробаря са едно и също лице :-D

Може да се поспори кой е по-глупав - гробаря или Турбопича :-D

\m/
//
цитирай
41. djgator - zlika
16.10.2009 22:36
Няма вече качествени тролове приятелю, само мижитурки останаха :))))
цитирай
42. rustam - Дамммммм
16.10.2009 23:13
1. Няма нищо по-жалко от бивш трол. Дори мижитурката-трол е по-интересна от бившия трол.
2. Доносниците и пионерчетата вместо честна борба, като многострадални Геновеви , ревейки и донасяйки на модераторите "прогониха" качествени и интересни хора.За да могат сами да псуват и ругаят наволя.
3. Аргумент !
И гробаря и златкотрола редовно членуваха с пълен член прякото допълнение " Наритах вълкЪТ по задникЪТ"
Веско....това е истината - дълбоко в себе си дори Мъро не те харесва! И затова си създаде златкотрола.
цитирай
43. djgator - rustam
16.10.2009 23:49
Не знам кои качествени интересни хора са се махнали и то заради модерация... От изброените по-горе в поста- няма такива!
А дали мъро е златко, не е важно за мен.
Предпочитам откритата позиция, например предпочитам бббб пред хора, които си менят нагласите спрямо мен периодично.
цитирай
44. beckslover - :)
17.10.2009 00:32
Не оспорвам, че „победителят” си е задник, вероятно много от преди 2007. Но се чудя на безкрайната ти упоритост, да мечтаеш блогът да е изоблато, равнобезметежно, където псевдокрокодили, да определят „гробарското” ниво на локвата. Е, няма как да стане. В блатата освен влечуги, попрелитат птици. ))
цитирай
45. анонимен - Рустамич,
17.10.2009 00:36
измисли нещо по-забавно, че си станал много скучен :-D

\m/
//
цитирай
46. анонимен - Като чета коментарите се замислям и аз
17.10.2009 00:41
за някои неща ...
Например , мисля си ,че рустам често говори за честна битка . Но за него "честна битка" е тази , в която ТОЙ е победител . Всички останали "битки" естествено са нечестни . Опонентите му са "лигочи" , "задници" и "дрънкала" . Тук ще кажа ,че след като стигнах до неговото ниво на водене на "битки" , то значи че не съм по-добър от него . За съжаление трябва да призная това .
А за съжаление на всички останали трябва да кажа ,че съм присъствал във форуми с по двадесетина участника и всички те са били много по-качествени и интелигентни хора от 99% от блогърите тук .
Пак ми напомнихте за Турбото . Винаги съм се питал защо злика го мрази . От диалозите им разбирам ,че не са се познавали лично . Наскоро пак беше спомената тази тема и тогава ми просветна защо е станало така . Няма да го споделя с вас ,защото не искам да предизвиквам предизвестени реакции (т.е. засегнатите лица ще отричат с всечки сили) . Но ще ви дам един силен жокер :
Рустам също е яростен противник на Турбото . Защо ? Били ли са се ? Делили са любовта на жена ли ? Карали са се кой е по-голям поет ли ? Защо ?
За да си отговорите какво и кой стои зад всичко това прочете коментар 45 . На кого ви напомня този стил ? "многострадалната геновева" със сигурност не е нарицателно измислено от рустам .
цитирай
47. rustam - зликич....
17.10.2009 00:42
И ти беше интересен едно време...
Ако искаш да ти е забавно - иди при приятелката си кроталка.
Ние тука водим сериозни дискусии.
цитирай
48. rustam - sartorium
17.10.2009 01:00
Не ти до моето, а аз до вашето! Ниво.
Това ви е зора на вас - под прикритието на някаква резоньорска кауза за "борба със цинизма" с всякакви средства да баннвате талантливите тролове, за да можете вие самите безнаказано да нарушавате реда!
Пример - по гнусен и циничен пост от този на В.Д. за блогъра БТП не съм срещал !
Ти наистина не си в час - аз Марин съм го уважавал винаги! Когато зимата изтриха блога му - бях от малкото ,които копираха протестния му пост!
Многострадална Геновева е едно от добрите му попадения! Да - както и "тиквоч" е негова реплика! Често използвана от бившия трол злика. И голям приятел на Феите днес.
цитирай
49. анонимен - Ау, извинете...
17.10.2009 01:13
rustam написа:
Ние тука водим сериозни дискусии.


...да не преча? :-D

\m/
//
цитирай
50. анонимен - rustam
17.10.2009 01:19
Аз не съм се регистрирал тук с цел да "раздавам правосъдие " . Нито Веско . Сигурен съм -ти също . Не е важно кой на кое ниво е паднал . Важното (и жалкото) е , че това ниво е ужасно ниЗко . След като всички дружно се осрахме с простотиите си е малко глупаво да се сочим с пръст и да викаме : -Да ама ти се осра повече !
Отдавна бях решил да си пиша в "наука" неща , които са ми интересни и ме вълнуват . Там и ще коментирам . За това и се регистрирах в блог.бг .
Не ме интересува дали ще се тролите , спамите или каквото и да е . Станали сте мъже на по 40 - 50 години , достатъчно големи сте ,за да си направите сами равносметка и да определите поведението си . Дали ще се борите с феи или пионерчета - това си е ваше решение .
Дали ще напишеш постинг за Стивън Хокинг или за патешка организация , феи и геновеви е твой личен избор .
Но , да се реве в този блог против когото и да е , е проява на ужасно лицемерие . Защо ?
Защото всеки е напълно свободен ДА НЕ ВЛИЗА в блогове , които не му харесват .
цитирай
51. malkiatprintz - Справедлива съдба. И да ги питаш за ...
17.10.2009 03:54
Справедлива съдба. И да ги питаш за какво... Една позната имаше лаф: "Кефът на идиота"...
цитирай
52. анонимен - sanatoruim,
17.10.2009 05:06
sartorium написа:
всеки е напълно свободен ДА НЕ ВЛИЗА в блогове , които не му харесват .


полуде ли? Амчи какво да правя тук ако няма да влизам и да мажа задници с люта чушка?! :-D

\m/
//
цитирай
53. djgator - beckslover
17.10.2009 10:29
beckslover написа:
Не оспорвам, че „победителят” си е задник, вероятно много от преди 2007. Но се чудя на безкрайната ти упоритост, да мечтаеш блогът да е изоблато, равнобезметежно, където псевдокрокодили, да определят „гробарското” ниво на локвата. Е, няма как да стане. В блатата освен влечуги, попрелитат птици. ))

За пореден път ми показваш добрата си страна, приятно съм изненадан. Ние се забавляваме, а и правим "сеир" на народа, но наистина над нас прелитат птици, гълъбици и всякакви -ици :))
Не го взимай насериозно и ще висиш, колко е весело :)
цитирай
54. djgator - sartorium
17.10.2009 10:32
Думата се нарича "завист", а тя е породена от нереализирано желание за слава.
Запомни едно, за да водиш диалог или битка с някой, необходимо е да му слезеш до нивото, иначе се разминавате, все едно да стреляте на различни стрелбища :) Освен това, най-ефективна и справедлива е битката с ЕДНАКВИ оръжия, не става единия да размахва ятаган, а другия да пристигне с базука!.. :)
цитирай
55. djgator - zlika
17.10.2009 10:34
zlika написа:
измисли нещо по-забавно, че си станал много скучен :-D

\m/
//

Грешиш, станал е "рибар-хипнотизатор", това е еволюирала позиция, след "светския хроникьор", вече човекът има влияние, а не е само пасивен наблюдател :)
цитирай
56. djgator - rustam
17.10.2009 10:40
rustam написа:
Не ти до моето, а аз до вашето! Ниво.
Това ви е зора на вас - под прикритието на някаква резоньорска кауза за "борба със цинизма" с всякакви средства да баннвате талантливите тролове, за да можете вие самите безнаказано да нарушавате реда!
Пример - по гнусен и циничен пост от този на В.Д. за блогъра БТП не съм срещал !
Ти наистина не си в час - аз Марин съм го уважавал винаги! Когато зимата изтриха блога му - бях от малкото ,които копираха протестния му пост!
Многострадална Геновева е едно от добрите му попадения! Да - както и "тиквоч" е негова реплика! Често използвана от бившия трол злика. И голям приятел на Феите днес.

..."талантливите тролове" - оксиморон,
"по гнусен и циничен пост от този на В.Д. за блогъра БТП не съм срещал !"
Първо, много си се загрижил за балета, при положение, че доскоро го мразеше и нападаше - или ще отречеш???
Второ, не виждам цинизми в мои постинги, едно време имаше- когато тук се влачеше измет на име"борян Мляков"
Трето- "резоньор" го използваш твърде често, употребата на чуждици не бива да е прекомерна :)
Твоите кафеви бисери, бяха в пъти по-гадни.
цитирай
57. djgator - malkiatprintz
17.10.2009 10:41
После викат" Мамо, ма що ма бият, ма мамо??" :))...
Тъпото парче написа стих, преди да го пуснат в канала:
"Няма модераторски контрол,
тук ще има произвол!"
Еми, явно има контрол, сори! :))))))))))))
цитирай
58. eellii6 - eli
28.10.2009 18:14
бездушни сенки са такива хора-а блога си го правя лично за мен и там си изливам чуствата ,независимо дали им харесва на бездушните злобари -те така ще си и умбът без слънчев лъч в сърцето си и без благост в душата си - страхотен постинг !!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1335208
Постинги: 96
Коментари: 5218
Гласове: 24574
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930