Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2009 11:46 - Живот на "резерва"
Автор: djgator Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18181 Коментари: 48 Гласове:
18

Последна промяна: 31.10.2009 13:13


Здравейте сладури! След едноседмично отсъствие пак съм тук - едни ще се зарадват, а на други в момента им причерня (някой да повика бърза помощ и да донесе Валериян, също и нещо против жлъчна криза - за злобилите!) :)))
  Темата която ме вълнува напоследък е: как се справяме с кризата и как функционира икономиката ни днес? Как така, напук на няколкото едновременни кризи, все още ни има и все още мърдаме?
Ако погледнем улиците, там гъмжи от движение, магазините са пълни, заведенията-също??!!На пръв поглед всичко си е по старому, даже някой ще си каже:" Кви кризи, кви пет лева?"..ДА - ама НЕ! (както казваше Петко Бочаров) Криза има и тя е навсякъде!!! Все още има сектори, незасегнати от нея, поради тяхната специфика - това са например стоки и услуги от първа необходимост.Но както при измръзване, организма прекъсва притока на кръв първо към крайниците , а после и към органите, запазвайки само животоспасяващите, така и пазарната икономика се свива, оставяйки след себе си материални жертви, разбити семейства, житейски драми и даже смърт.
Под лъскавата и привидно спокойна повърхност, нещата са наистина зле!! В момента хора и фирми, които имат стабилни доходи, незасегнати от стагнацията - гледат очудено или потриват доволно ръце, но истината е една - ако до пролетта кризата не бъде овладяна, много от тях също ще бъдат засегнати! В момента повечето карат на "резерва"- точат последни спестявания, теглят отчаяни кредити, взимат заеми, отлагат плащания, съкращават разходите си ... НО ДОКОГА??
...Контактувам с доста представители на средния и едрия бизнес - навсякъде положението е тревожно, карат по инерция и "на мускули"..
 Хора
, жълтата лампичка на икономиката ни свети, не се правете, че не я виждате! Бъдете разумни в близките месеци, не се поддавайте на паниката, но и не правете излишни разходи, нито ходове!Това е моят безплатен съвет и призив, който иска може да ме обори или да ме допълни! Успешен ден ви желая и .. умната!!



Гласувай:
19



1. smani - Веско
28.10.2009 11:56
и тая криза ще устискаме! Ние нашенската си изтърпяхме, че една американска нежна криза ли няма да преодолеем.
Българите сме като хлебарките - устойчиви на всякакви отрови. :)))
цитирай
2. djgator - Стани
28.10.2009 11:59
Приятелю, с риск да прозвуча песимистично, в момента положението е почти като в периода на Хиперинфлацията и Жан-Виденовата зима...
Проблема не е в изпразнените депозити, а в огромната задлъжнялост на фирми и граждани.. Да не говорим какъв огън им гори на банките под краката....... Те раздадоха ПАРИ, а сега трябва да си вземат БЕТОН.... Не става?!
цитирай
3. miralyub - аз поръчах на милото проучване по ...
28.10.2009 12:03
аз поръчах на милото проучване по темата...
щото той разказва как в тия времена неговите колеги -семейни-на едната гола заплата карат само и са още живи...пък ние, с 2 заплати, родители помагат по малко- все се оплакваме:)).

цитирай
4. djgator - Мира
28.10.2009 12:06
Направете го това проучване.. Въпросът, който днес поставих е прекалено сериозен, даже не опира до политика.. Нека повече хора споделят вижданията си, информацията си и ако можем - нека си помогнем..
цитирай
5. allbi - и ти ли бе Веско ?
28.10.2009 12:07
по-добре да замълча
щото не е за разправяне ...
цитирай
6. djgator - бени
28.10.2009 12:11
Напротив, нека хората се опомнят навреме, а не да сме свидетели на поредното "пиянство на един народ!"....
цитирай
7. gothic - Сори за
28.10.2009 12:13
банките. Те сами се набиха в това състояние. Жалко че подведоха и много лапнишарани в кредитния капан. За всеки мислещ човек беше ясно че кредитите са изгодни само и единствено за кредитните институции, ама пусти мерак за стандарт...Да не останем по-назад от комшията. А за бизнеса не ми се говори. Сега ще си проличи кой го бива. Бездарниците да фалират....
цитирай
8. анонимен - научили сме се да оцеляваме,
28.10.2009 12:42
ще оцелеем и сега.
Ти чак сега ли се притесни, хората отдавна карат на мускули, а в бизнеса се усети още в края на миналата година. Най-тежко все още е в производствения сектор, с най-много съкратени. Фирмите, които произвеждат предимно за износ и зависят от чужди клиенти, респ. и транспортните фирми, бяха първите засегнати. Намират начини за оцеляване - други пазари, свиване на персонала, намаляване на заплати и цени ... И има доста оптимисти между тях, че в тунела има светлинка.
цитирай
9. diso - gothic,
28.10.2009 13:04
този натиск за раздаване на кредити дойде от вън - банките са чужда собственост и собствениците им, по американски образец, призоваваха: "Живейте сега! Не като съберете пари!" и раздаваха пари.
Друго ми е странно - цените на металите паднаха в пъти, а металните заготовки са си все така скъпи, че и повече. За строителните материали - да не говорим! Фирмите са пълни с непродадени строежи, но видят ли се с пари, започват нови - ето това за мене е необяснимо безумие!
цитирай
10. анонимен - diso,
28.10.2009 13:11
цените на металите наистина се сринаха жестоко, обаче отчиташ ли това, че продаваните сега заготовки може да са от купени скъпо и складирани метали?
цитирай
11. diso - Отчитам
28.10.2009 13:34
и знам, че цената е такава, каквато понася пазара. Ако няма купувачи на тези цени, няма начин да останат същите (освен за сметка на резерви). Явно купувачи си има ... или някой ще съжалява, че не се е оттеглил от бизнеса, докато е имал спестени парици.
цитирай
12. inel379 - Много вярна преценка!
28.10.2009 14:04
Кратко и ясно е посланието ти!
Наистина ще бъде много трудно. Пиковият момент тепърва ни предстои.
Кураж на всички и никакви крайности!
Поздрав!
цитирай
13. malkiatprintz - Актуална тема, Весо. Бях писал при ...
28.10.2009 14:16
Актуална тема, Весо. Бях писал при Любопитство: има много хора, които са били принудени от обстоятелствата да теглят кредит. В момента, в който ти се наложи да направиш цялостен ремонт, защото някой те е наводнил например, или защото при теб се е спукала тръба и трябва спешно да се разкърти цялата баня за да я смениш, с обикновена заплата това трудно може да стане; нямаш време за мислене, трябва да действаш, защото на съседа под теб му тече и... взимаш кредит. Просто пример, каквито могат да се дадат много. Тогава е жалко, когато някой е бил в безизходица. А за онези, които са се хвърлили да пазаруват без да помислят, също не ги намирам за виновни, защото само преди година е било напълно възможно да са били добре финансово, да са могли да си покриват кредитите, но да са били изненадани от промените. Дори и в лондонското Сити бяха изненадани. Друг е въпросът, че у нас кредити се раздаваха на куцо и сакато. Но най-лошото е, че до голяма степен тази криза си я правим сами. Не може килограм кафе "Лаваца" в магазин в милано да струва 15 лв., тук да е над 30, не може храната да е по-скъпа отколкото на повечето места и т.н. Познавам хора, които пътуват до Западна Европа два пъти в годината да хванат намаленията и за 300 лева се връщат с цял куфар качествени дрехи, докато тук за тези пари можеш да си купиш обувки и палто. Проблемът е в алчността. Лихвите по кредитите са по-високи от другаде, цените на храните – също, данъците – също (или поне за някои стоки по света ДДС например е по-ниско, или изцяло премахнато) и т.н. Същото е и с апартаментите: ненормално е апартамент в центъра на София да е значително по-скъп от същия апартамент в центъра на Прага, например. Навремето работех във фирма за въздушна спедиция, където максималните цените за превоз са определени от международната Агенция за въздушен транспорт. Навсякъде по света спедиторите работят с тези цени, еднакви за цял свят. Да, в Лос Анджелис например може да имат много повече работа, много повече товари отколкото у нас, но пък неминуемо имат и много повече персонал, отколкото ние, така че нещата се уравновесяват. И въпреки това, при едни и същи цени (съответно приходи), там взимат по няколко хиляди долара заплата, докато тук взимаме по няколко стотин евро и ти обясняват, че нямало пари, докато началството през три години е с нов "Мерцедес", защото е абонат на "Мерцедес" и когато излезе нов модел връща стария и доплаща за новия. Според мен, в немалка степен това е в основата на кризата – алчността: ако собствениците плащаха по-нормални заплати, хората щяха и да работят по-съзнателно, и да са по-спокойни, и да не се хвърлят в кредити за дреболии, които да не могат да изплатят. Ще кажеш, че и в Щатите живеят на кредит. Така е, но разликата е в това, че у нас нерядко кредити се теглят за покриване на насъщни необходимости, какъвто пример дадох в началото. Дано да се оправим по-бързо, ама като гледам, нещо не са се изпребили да взимат реални мерки, но може и да греша.
цитирай
14. djgator - Пламене
28.10.2009 14:22
gothic написа:
банките. Те сами се набиха в това състояние. Жалко че подведоха и много лапнишарани в кредитния капан. За всеки мислещ човек беше ясно че кредитите са изгодни само и единствено за кредитните институции, ама пусти мерак за стандарт...Да не останем по-назад от комшията. А за бизнеса не ми се говори. Сега ще си проличи кой го бива. Бездарниците да фалират....

Вярно е, че те сами се вкараха в този филм, да не говорим че те разполагат с най-много финансова и икономическа информация..Проблема е, че сега ВСИЧКИ ще страдаме, получава се ефекта на Доминото.. Няма да има незасегнати и сухи!
цитирай
15. djgator - animo
28.10.2009 14:25
Ние сме постоянно в най-различни кризи, но сега положението е извънредно тежко и тази зима ще е върхът... Напролет очаквай стихийни развръзки.
цитирай
16. djgator - diso
28.10.2009 14:27
Приятелю, истинско изкуство е да знаеш, кога да се откажеш и кога да наддаваш.. Бизнесът е една игра, но загубилият може да го очаква и смърт..
цитирай
17. djgator - animo
28.10.2009 14:29
animo написа:
цените на металите наистина се сринаха жестоко, обаче отчиташ ли това, че продаваните сега заготовки може да са от купени скъпо и складирани метали?

Може и да ти прозвучи странно, но по време на криза (а и не само) някой може да прецени и да продава под себестойност. Има много причини, а и може да се окаже животоспасяващо..
цитирай
18. djgator - diso
28.10.2009 14:30
diso написа:
и знам, че цената е такава, каквато понася пазара. Ако няма купувачи на тези цени, няма начин да останат същите (освен за сметка на резерви). Явно купувачи си има ... или някой ще съжалява, че не се е оттеглил от бизнеса, докато е имал спестени парици.

По-скоро второто.. в Бг страдаме от излишни скруполи и от остър страх от провал.
цитирай
19. djgator - inel379
28.10.2009 14:32
Да, тази зима ще е решаваща за много фирми и хора...
Бог да ни е на помощ! Ако хората заживеят като в криза, а не на циганския принцип " За утре не мислим", ще има повече оцелели.
цитирай
20. kass - djgator
28.10.2009 14:35
Веско, барна ме на болната тема, КРИЗАААААА е мамака му и дребните предприемачи като мен най-добре знаят, няма оборотни пари на пазара, никакво движение на стоки, производството е на минимум, покупателата способност отчайваща...Бизнеса има нужда от свежи пари, но такива нъц...Плащанията рядко и на чатси, а държавата безмилостна в събираемостта на дължимото й... Господ да ни е на помощ, ако скоро не се измъкнем от това положение...
Сега отивам да побачкам, че имам сумати "дупки" да запълня...
цитирай
21. djgator - Фил
28.10.2009 14:40
Примерът ти е отличен. Има и други, но нека разгледаме масата - който се сетиш тегли кредит за нов апартамент, после нямат пари да го обзаведат и стои празен.. аз ги наричам "фантомни жилища" - това явление е силно изразено в Пловдив. Ако тръгнеш по тъмно в 21ч например, когато всеки нормален човек е буден, ще забележиш тъмните пустеещи прозорци на стотици жилища.. Като през война. Да не говорим за колите на лизинг.. хора със доходи по 800 лв взеха коли със вноски от по 550.... Народът е казал" На гол тумбак - чифте пищови!"- това сме ние- мизерни парвенюта.
цитирай
22. djgator - kass
28.10.2009 14:45
И по-зле ще става, докато масово хората не проумеят, че за разлика от "свинския грип" - КРИЗАТА няма да отшуми от само себе си!! Колкото и страшно да звучи, трябва да започнем да правим икономии и да търсим алтернативни източници на дори и малки доходи. Самото съзнание на проблема ще доведе до по-висока дисциплина и отговорност. Например икономията на енергия и горива, освен финансова има и екологична страна и полза.
цитирай
23. kapricia - :о)))
28.10.2009 15:11
Ние българите сме навикнали на кризи, поради простата причина, че сме си в перманентна такава. Да му мислят онези, дето досега не бяха попадали в такава! А ние все някак ще изплуваме, както винаги.
цитирай
24. djgator - kapricia
28.10.2009 15:26
Искам само да те коригирам леко, в предишните години народът изпадаше в безтегловност и нулирани депозити.. Сега изпадаме в задължения, тоест ставаме по-зле и от бездомниците- те поне си нямат нищо, но И НЕ ДЪЛЖАТ.. Понякога нулата е толкова желана цифра..
цитирай
25. xman - хм
28.10.2009 16:44
Кризи е имало и пак ще има, важното е да оцелеем и тази зима! През април да се поздравим със думите "пролет пукна, ние не" :-) Всепак е по-добре да се приготвим за лошото а ако се размине , няма загуба от взетите мерки.
цитирай
26. djgator - :))
28.10.2009 16:47
Българите сме корав народ, свикнал да се справя и да оцелява, проблема е , че от вън взеха да ни налагат стандарти и навици.. Лекомислието не ни е присъщо,нито вродено, а напоследък сякаш се е превърнало в национална мода!..
цитирай
27. анонимен - може, ако е производител
28.10.2009 17:01
и металът му е основен материал. Ще оцелява, като свива друго.

При търговците на метали обаче е друго. От една страна, нямат право да продават на загуба и от друга - ако го правят с някакви усреднени цени, за да оцелеят на пазара, в края на месеца ще се налага да връщат и ДДС.

djgator написа:
animo написа:
цените на металите наистина се сринаха жестоко, обаче отчиташ ли това, че продаваните сега заготовки може да са от купени скъпо и складирани метали?

Може и да ти прозвучи странно, но по време на криза (а и не само) някой може да прецени и да продава под себестойност. Има много причини, а и може да се окаже животоспасяващо..

Всеки намира някакъв начин да се оправи, обаче е изнервящо постоянно да търсиш начин да оцелееш, независимо дали бизнесът е твой или си наемен работник.
цитирай
28. queerfish - Здравей, радвам се, че си пак тук!
28.10.2009 17:27
За кризата нищо не искам вече да коментирам, че са ми гръмнали ушите от нея. Работя в компания, където и тоалетната хартия ни спряха заради тая безкраайййййййййна /такава ми се струва вече/ кризата. А относно призивът ти да се стягаме и да не правим излишни ходове и харчене. Е, накъде повече да се свием?! Свила съм се гледай :))))
цитирай
29. lagrima - Трябва да светне и червената лам...
28.10.2009 17:38
Трябва да светне и червената лампичка във всеки от нас,че да се поуправят нещата и да не си мислим,че и този път ще ни се размине и някак си ще се справим.Нещата са сериозни и даже фирми с дългогодишен стаж и солидни доходи,започват да издушат.Прогнозите са уж до 2011,но на мен ми се струва,че няма тогава да е краят на кризата,а може би апогеят и.
цитирай
30. krotalka - Положението е наистина сериозно.
28.10.2009 17:42
Днес случайно ми попадна една статистика за работните места в IT бранша. Намалели са наполовина, а много от фирмите съвсем са прекратили дейноста си. Това е в един бранш, но и в другите положението е същото.
Банките раздаваха с лека ръка кредити за жилища и сега много хора, теглили кредит и останали без работа,ще останат на улицата. Банките няма да загубят, защото ще вземат жилището и ще го продадат. Страшното тепърва предстои. Не напразно имаме пословица - "Бели пари, за черни дни".
цитирай
31. boristodorov56 - Тя кризата е от 20 години,
28.10.2009 18:25
червените боклуци съвсем съсипаха и това, което се беше насъбрало.
Нормално - след комунистите - следват патоанатомите.
Кризата има по-страшен духовен еквивалент.
Това е най-страшното.
И пълната липса на държавност.
цитирай
32. baletlnetpepas - Какво успокоение
28.10.2009 19:37
ми донесе този пост djgator, точно си мислех за това как ще се правим в тази криза. Добре че имаме уше сред едрия и средния бизнес, за да разберем какво да правим!

Благодаря
цитирай
33. djgator - queerfish
28.10.2009 21:12
Един девиз" От лошото винаги има и по-лошо" :)
цитирай
34. djgator - lagrima
28.10.2009 21:13
А през 2012 може и да дойде краят на всичко .. :)
цитирай
35. djgator - krotalka
28.10.2009 21:14
Таня, само не забравяй, че в един момент банките няма да имат на кого да продават недвижими имоти...
цитирай
36. djgator - boristodorov56
28.10.2009 21:15
Да, това е страничен ефект и то доста неприятен.......
цитирай
37. djgator - балет
28.10.2009 21:16
Ти ще оцелееш, не се съмнявам! Ако е нужно пак ще прелетиш до Австралия, кенгурско филе ще хапваш и пак ще преживееш.
цитирай
38. swanlake - Намесвам се с едно уточнение в до...
28.10.2009 23:34
Намесвам се с едно уточнение в допълнение на казаното от малкия принц. В България някои от нещата са дълбоко сбъркани и облагодетелстват тези които на практика така или иначе държат парите.Кой какъв заем е взел и защо, е отделен въпрос,но в Америка има един закон за персоналния банкрут.Той се прилага точно за хора изпаднали в подобно положение на неплатежоспособност. Съда разглежда случая и или напълно изчиства дълга и дава възможност да се започне начисто или определя разумна сума,която е по силите на човека да върне на банката. Обикновено присъдената за изплащане сума е няколко пъти по-нисна от дължимата. Това се прави за да бъде защитен ЧОВЕКА, а не да се докара до просешка тояга,какъвто е случая с кредитирането в Българиа. В България ако си направил грешка в сметките биваш третиран като престъпник, а не като поданник на държавата,която съществува от твоите данъци и чиято функция е да те защитава.
Да,негативите остават за банките-затова имаше и толкова фалирали банки,но това са главно банки с малък капитал ,някои местни банки. Стабилните банки с традиции на пазара не могат да фалират от неизплатени кредити,защото имат стабилна политика.
цитирай
39. bizcocho - Незнам на световното Господ бъл...
29.10.2009 02:14
Незнам на световното Господ бългатин ли беше, но спрямо кризата да се молим да е! Като знам какво става в една Испания, страна с страхотна социална политика, не ми се мисли ако раздруса така България - страна без социална политика.
цитирай
40. diso - Когато през 1990-та магазините бяха празни, а всичко беше с купони
29.10.2009 07:14
някакви експерти бяха писали, че от 1994-та държавата ще приключи с кризата и ще тръгне нагоре. Като знам как се изпълни прогнозата им, страх ме хваща.
От друга страна, надявам се - какво друго ми остава.
цитирай
41. ka4ak - Весо,много актуален пост!Това го писах за лизинга,но е част от проблема!
29.10.2009 07:17
3. ka4ak - изключително удобна опция,за грамотни хора!
06.10 10:08 За съжаление не се разбира и се действа първо сигнално!Докато за битовия потребител е разбираемо,за хора от бизнеса е непростимо!Непрекъснато се сблъсквам с приятели,които са много над средното ниво/финансово/и се чудя как толкова години са работили и 5000 лева не са ги брояли за пари,а сега се оказват с непосилни задължения!Всичко се оказва,че опира до финансова култура и излиза наяве,че до сега/имам предвид кризата/всичко се е движело въпреки законите на пазарната икономика!Смятах че пораженията от Виденово време са разчистили пазара от неграмотните бизнесмени,но се оказа че не е така и доста голяма част са се отлепили и не само са харчили безогледно,но за кратко време са натрупали милионни задължения!Установих че това е комплексна грешка в която държавата не е реагирала,защото не е нормално да имаш към НОИ задължения 150000,380000,540000лв и съответно към лизинг и банки 1100000,3400000,4500000лв.
Пример перфектна производствена линия,която може да работи в режим 24 часа,на седмица и се събират 10 часа работа,но бюрото е за 14000лв,а стола за 8000 и се вози на кола за 150000/на лизинг/Този производител,се оказа че няма елементарна икономическа култура и тепърва/за да бъде изваден/го учиш на елементарни правила!Бях изумен че един чисто нов" Мерцедес"вместо да се качиш и да се возиш,се напъват да го бутат,но за по сигурно освен вдигната ръчна спирачка,са му сложили и трупчета за да не може да помръдне!

А кризата беше заложена с бутането на близнаците
в шоуто на САЩ!Просто сега им плащаме войните!В момента,когато петрола удари 150 долара барел,те пуснаха над 3 трилиона долара електронни пари и до сега света вече е налял 120 трилиона за борба с "КРИЗАТА"
Положението ще се влошава и още не сме стигнали най-тежкия момент за нас!Така че е хубаво всеки да оптимизира разходите си и да затяга коланите!Веригата на пазара е нарушена и тепърва ще берем много ядове!
цитирай
42. malkiatprintz - Имало едно време един дядо, който си ...
29.10.2009 08:43
Имало едно време един дядо, който си имал едно кутре; кутрето ядяло Педигрипал, а дядото ядял боб. Минало време, кутрето прояло боб, а дядото бил навит и на Педигрипал, ама нямало.

То хубаво да затягаме коланите, ама още малко и ще продаваме хладилниците – за един хляб не си струва да ги държим. За къде повече? Положението се спаружва все повече от години, а доходите практически не се променят и все се стягат коланите. Хубаво, да ги затягаме, ама се питам – на кръста, или на шията? А че положението ще се влошава, това е ясно: можем да бъдем сигурни, че идната година, ще бъде много по-тежко, но тогава ще сме наясно, че по-тежкото тепърва отново ще ни предстои.

Важното е сериалът да върви: Борисов каза, че Станишев откраднал доклад от ДАНС, Станишев каза, че не го е откраднал и обвини Борисов в някакъв кръг мачароц...ъъ.. Котараците, Борисов му каза да го докаже, Станишев пък каза, че Борисов въртял далавери с ремонта на езерото "Ариана", Борисов пък каза, че Станишев бил свил още девет доклада от ДАНС... На фона на това финансовият Симеон Дянков каза, че за догодина ще свиват бюджета във всички сфери, когато го попитаха да даде някави ориентировъчни цифри, каза, че не може, защото още не знае, германците си събраха такъмите и зарязаха АЕЦ Белене, Борисов обвини за това Станишев, че не е направил необходимите разчети, Р.Овч. каза, че няма страшно, че германците се махнали. Някъде да стана въпрос за криза? Не, обаче приехме закон за пръстовите отпечатъци и другите биометрични данни.

Христос в Подуене да беше роден, пак щяхме да му станем досадни: сърбите след сума войни вървят към подобрение и като цяло чувам, че са по-добре от нас, а ние двадесет години само наторяваме. Дали пък Господ не е прозрял, че 110 хил. кв. км. нов бардак не може да се направи с 6 млн стари курви и не е решил накрая да подмени персонала?
цитирай
43. анонимен - Весо,
29.10.2009 13:28
Добър и актуален постинг. То кризата ще я преживееме някак си, но самоизяждането ни като народ няма да спре. В държавата вместо да се говори за кризата, ежедневно се говорят глупости и лични нападки. Искам по малко говорене и повече работа по въпросът. Само с приказки не става, трябва да се действа.
Поздрави!
цитирай
44. vasilan - за самоизяждането
30.10.2009 19:15
то един "баща на бг литература " го е казал - не народ , а мърша. прав си е бил. няма смисъл да висиме тук и да пълним гърлата на поредните "спасители", аз лично задвижих вече нещата за Австралия.
цитирай
45. panazea - Веселине!
03.11.2009 13:13
Всички сме в продънената лодка и гребем с пълна сила! Някои я напуснаха. Ние обаче оставаме! Зависи и от капитана , накъде ще завърти руля! Очакват ни подводни рифове! Тези , които си имат по едно гнило дърво, да не се заблуждават , че то ще ги спаси! Всички сме в лодката! Или заедно ще гребем , или заедно ще потънем !
Новините от другите лодки не са обнадеждаващи! В САЩ 17 милиона са си загубили рабатата! 17 милиона семейства!
Време е да покажем българското ЧУДО! Хайде сега му е времето!
цитирай
46. pegas08 - Пан, с теб съм. Щом си тук няма страшно.
04.11.2009 17:57
Ди Джи, защо не помислим за оздравителния ефект от тази кризата. Може и някой паразит да преколяса, някой търтей да се пукне, хлебарка да хвърли топа и т. н.
А защо мили братко не си пуснем Елвиса, с Американската Марсилеза "Рок ин дъ Джейл", пък да Започнем да поздравяваме тройната коалиция един по един.
Ето ти идея за подарък, за дискотеката.
А може и за сайта. Дай да се наговорим така.
Ти си популярна личност, ще задвижиш отбора.
Да кажем ,на пети ноември, знаеш , че това е денят на любимият ми политик Гай Фокс, всички живи блогъри , точно в 20. оо.да пуснат ПОЗДРАВ ЗА ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ, от Елвис Пресли. Аз съм За.
Драсни на лични ако искаш.
Чао!
цитирай
47. ckarlet - За съжаление е точно така положе...
05.11.2009 13:35
За съжаление е точно така положението в страната, както си го описал, Djgator!
А излизането от кризата ще означава за нас, а и за света по-бавен растеж, по-скъпо и по-трудно финансиране, по-висока безработица, ерозия на капитала.
Поздрав за постинга! Радвам се, че мога да прочета подобни теми тук!
цитирай
48. анонимен - Аз гласувах за теб!
06.11.2009 19:46



цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1332282
Постинги: 96
Коментари: 5218
Гласове: 24574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031