Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2011 22:24 - И на мен ми писна!
Автор: djgator Категория: Лични дневници   
Прочетен: 23035 Коментари: 60 Гласове:
360

Последна промяна: 10.03.2011 09:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Хората от моята зодия са известни с пословичното си търпение, но няма безгранично такова, за жалост на някои субекти ... Омръзна ми разни мазни муцуни да ме баламосват от екрана и да ми обясняват:
" За твое добро го правим, за твое добро!" - BASTA!!
 Какво ли не се повиши през последните 2 месеца - търпях, после започнаха размирици в арабския свят и изведнъж група спекуланти (начело с Лукойл) решиха да си удвоят пелабите за кратко време!! Е да, ама не! От тук нататък разчитайте на непримирим и коварен противник в мое лице, боядисах си лицето с цветовете на войната и .. каквото сабя покаже!
Може да сте богати и влиятелни, но пък за сметка на това сте МАЛКО... преценете си силите! Срещу вас ще застане цял един народ и то доста бясен!

ПРОТЕСТ! http://www.marica.bg/show.php?id=48173

Или ще ставате нормални бизнесмени и ще се съобразявате с Европейските норми и Българската действителност или ще ви пометем като коришка от прашен двор!!!

image
image
image

Пролетта пукна, вразумете се - да не пукне и някое топче, предимно от череша!







Гласувай:
360




1. tit - Успех!:))
09.03.2011 22:38
Каквото и да значи...
цитирай
2. osi4kata - проблемът е глобален.
09.03.2011 22:39
Конфликтът беше очакван.
Ред е на Кадафи да го "отнесе".
Рецесията е измислица.
Вълкът - сит.
Стадото - блее нанякъде.
1984 най-накрая дойде! Нека ни е честита!

бееее-беее.
цитирай
3. djgator - tit
09.03.2011 22:44
Ако се борех за нещо, което касае само мен.. но все пак благодаря за подкрепата! :)
цитирай
4. djgator - osi4kata
09.03.2011 22:46
osi4kata написа:
Конфликтът беше очакван.
Ред е на Кадафи да го "отнесе".
Рецесията е измислица.
Вълкът - сит.
Стадото - блее нанякъде.
1984 най-накрая дойде! Нека ни е честита!

бееее-беее.

... Нали знаеш че и в най-тежката криза, доста хора са на печалба? Даже по време на война, определени кръгове реализират страхотни обороти.. Хванали са ни за канарчета и понеже сме овчедушни ( още на генно ниво) до момента експериментите им се получаваха, но .. счупи се колбата!
цитирай
5. osi4kata - знам, разбира се :)))
09.03.2011 22:52
картинката ми е ясна, не съм от вчера :))).

Радвам се, че има хора, които виждат. Със създаването на глобалната информационна мрежа (интернет)"богопомазаните" си вкараха най-ужасния автогол. Мислеха, че ще "нахранят" стадото и ще го контролират по-лесно, ама стадото взе та еволюира :))))
цитирай
6. djgator - osi4kata
09.03.2011 22:59
osi4kata написа:
картинката ми е ясна, не съм от вчера :))).

Радвам се, че има хора, които виждат. Със създаването на глобалната информационна мрежа (интернет)"богопомазаните" си вкараха най-ужасния автогол. Мислеха, че ще "нахранят" стадото и ще го контролират по-лесно, ама стадото взе та еволюира :))))

.... Имала ли си чувството, че друг говори с твоите думи, много е странно :)
Точно това обяснявам от години на мои приятели и познати, но не всички ме разбират. Само като чуят за световна конспирация и корпоративни интереси и си мислят, че това е плод на фантазията на няколко човека. Тъжно е, че във века на комуникациите, все още не можем да изпратим четливо послание до отсрещния човек .. Ще ти споделя една моя полуутопична мисъл, ако доживея старини, мисля че ще стана свидетел на крахът на монетарната система.
цитирай
7. анонимен - Лошото е , че Българинът е търпелив до овчедушие .
09.03.2011 23:00
Ние все обмисляме , премисляме , изчакваме ... Сега ги гледам тука гърчолята , измъкнаха им комата , който си гризяха сладко и веднага избухнаха . Стачки , блокади , протести , откази да плащат каквото и да е . Най-големият удар понесоха банките .
Знаеш ли какво каза някакъв синдикален лидер по телевизията ?
"Тия , които ви ограбиха , държат парите . Пари в днешно време означава банки . Съборете банките ! Изтеглете си парите и не им позволявайте да ви грабят с ВАШИТЕ пари !"
И хората тука се вдигат като един , мама му стара . Не знам как се организират и как го правят , но действително като решат нещо и го постигат .
Страшно ме е яд , че ние като народ нямаме поне малко от тази тяхна решителност . В България сме на принципа "Всеки да се спасява както може"
цитирай
8. osi4kata - картинката ми е ясна, не съм от вчера ...
09.03.2011 23:06
djgator написа:
osi4kata написа:
картинката ми е ясна, не съм от вчера :))).

Радвам се, че има хора, които виждат. Със създаването на глобалната информационна мрежа (интернет)"богопомазаните" си вкараха най-ужасния автогол. Мислеха, че ще "нахранят" стадото и ще го контролират по-лесно, ама стадото взе та еволюира :))))

.... Имала ли си чувството, че друг говори с твоите думи, много е странно :)
Точно това обяснявам от години на мои приятели и познати, но не всички ме разбират. Само като чуят за световна конспирация и корпоративни интереси и си мислят, че това е плод на фантазията на няколко човека. Тъжно е, че във века на комуникациите, все още не можем да изпратим четливо послание до отсрещния човек .. Ще ти споделя една моя полуутопична мисъл, ако доживея старини, мисля че ще стана свидетел на крахът на монетарната система.


аз пък се опасявам, че ще осъмнем една сутрин без интернет и няколко платени "мозъка" ще обявят по телевизията, че извънземните са сложили ръка на интернет-а :)))))))))))). Ще се бием тогава с извънземни. Стадо от донкихотовци ще станем :)))
цитирай
9. djgator - sartorium
09.03.2011 23:15
sartorium написа:
Ние все обмисляме , премисляме , изчакваме ... Сега ги гледам тука гърчолята , измъкнаха им комата , който си гризяха сладко и веднага избухнаха . Стачки , блокади , протести , откази да плащат каквото и да е . Най-големият удар понесоха банките .
Знаеш ли какво каза някакъв синдикален лидер по телевизията ?
"Тия , които ви ограбиха , държат парите . Пари в днешно време означава банки . Съборете банките ! Изтеглете си парите и не им позволявайте да ви грабят с ВАШИТЕ пари !"
И хората тука се вдигат като един , мама му стара . Не знам как се организират и как го правят , но действително като решат нещо и го постигат .
Страшно ме е яд , че ние като народ нямаме поне малко от тази тяхна решителност . В България сме на принципа "Всеки да се спасява както може"

Приятелю, радвам се че се отби :) Прав си, имаме да потичаме докато доближим Гърците ( по нрав). Имай предвид, че дори тъп и робски народ - като нашия, си има предел на търпимост и той бе достиган на няколко пъти през последните 21 години.. Нещо ми подсказва, че иде доста ветровита пролет.....
цитирай
10. djgator - osi4kata
09.03.2011 23:18
"аз пък се опасявам, че ще осъмнем една сутрин без интернет и няколко платени "мозъка" ще обявят по телевизията, че извънземните са сложили ръка на интернет-а :)))))))))))). Ще се бием тогава с извънземни. Стадо от донкихотовци ще станем :)))"
Аз горе в постинга казах нещо, което е доста съществено - по време на сблъсък, от определящо значение е числеността, особено когато едната група превъзхожда сто пъти другата....... :) ВЕНСЕРЕМОС!! В неделя ще се позабавлявам по бензиностанциите, ще сипвам по 1 левче тук и там, колата ми събира доста гориво а денят е дълъг.... :))))
цитирай
11. osi4kata - един съвет от мен :)))
09.03.2011 23:27
понеже "удрят" ужасно в литража, вземи си една половин литрова бутилка и първо сипвай петрола в нея. Да не ти замине левчето напразно :))). Аз го правих този номер на една бензиностанция на Бритиш Петролиум, защото забелязах, че не само вдигат цените, а намаляват и количеството. Никога не маркирам сума, а литри. Хванах ги, че вместо 20 литра ми сипват 18. Баси суматохата настана, но ми досипаха още 2 литра. Правят нещо с помпите, някаква шмекерия. Сега като ме видят и се изприщват, но не ме будалкат вече.
цитирай
12. tit - Ясно ми е - почетох линка!:)
09.03.2011 23:28
Аз съм пешеходец, за това...
цитирай
13. djgator - osi4kata
09.03.2011 23:41
osi4kata написа:
понеже "удрят" ужасно в литража, вземи си една половин литрова бутилка и първо сипвай петрола в нея. Да не ти замине левчето напразно :))). Аз го правих този номер на една бензиностанция на Бритиш Петролиум, защото забелязах, че не само вдигат цените, а намаляват и количеството. Никога не маркирам сума, а литри. Хванах ги, че вместо 20 литра ми сипват 18. Баси суматохата настана, но ми досипаха още 2 литра. Правят нещо с помпите, някаква шмекерия. Сега като ме видят и се изприщват, но не ме будалкат вече.

Идеята ти е страхотна!! :) Аз в неделя ще жертвам свободното си време и известна сума пари, но това е като преболедуване при ваксинация - необходимо зло :)) Преди няколко месеца бях в Гърция на почивка и понеже пообиколих доста, наложи се да заредя от там. Не знам какво му слагат на техния дизел, обаче колата ми се държеше неузнаваемо, направо все едно и добавиха още 15 коня! По празниците един мой приятел беше там на екскурзия, попитах го дали е заредил, а той ми отговори, че било по-скъпо.. Разказах му колко се е минал :)
цитирай
14. djgator - tit
09.03.2011 23:43
tit написа:
Аз съм пешеходец, за това...

Ок, но горивата са основополагаща ставка във почти всичко, да започнем с който и да е транспорт и преминем към химическата индустрия, а накрая се спрем на всички потребителски стоки :) Така че приятелко и ти си потребител на гориво и то в немалки количества :)
цитирай
15. valsodar - И как точно смяташ да си го върнеш на ...
10.03.2011 01:24
И как точно смяташ да си го върнеш на монополиста Лукойл - ще започнеш да пикаеш бензин от яд, че е поскъпнал ли?
цитирай
16. malkiatprintz - О, и аз смятам да се позабавлявам, ...
10.03.2011 01:35
О, и аз смятам да се позабавлявам, Весо, нищо, че нямам кола :) Ще си напълня едно хубаво малко стъклено бурканче, а пък ако се облещят на касата, ще им обясня, че ще си го държа за украса на полицата в хола - като яйце на Фаберже :):):) Хммм.. то пък ще трябва да обяснявам кой е тоя Фаберже и какви пък чак толкова яйца има..... :):):)
цитирай
17. sande - Поздрави, Веселине, поздрави за каузата, но ние българите сме ужасно инертен народ ...
10.03.2011 06:48
Как да съм оптимист, като виждам,че такива хора като теб, са самотници.
Не че са неразбрани. Но народеца се приспособява, стяга колана, спасява се поединично,мисли как да изхитрува, да откраде, ако има откъде. Или да бяга.
Аз съм с теб!

Хубав ден!
цитирай
18. grobarq - Весо
10.03.2011 07:37
Това лъвовете сте силни характери, но как да не му писне човек. Това с горивата е голяма глупост, аз нямам кола и незнам дали ще имам понеже като гледам ни бензина ни в ред като цена, ни пътищата като хората.
цитирай
19. djgator - valsodar
10.03.2011 07:52
Радо, приемам коментара ти с доза хумор. Много ясно, че аз сам нищо не мога да направя, но ако сме много .. стой и гледай! Или по-добре - УЧАСТВАЙ!
цитирай
20. djgator - malkiatprintz
10.03.2011 07:57
malkiatprintz написа:
О, и аз смятам да се позабавлявам, Весо, нищо, че нямам кола :) Ще си напълня едно хубаво малко стъклено бурканче, а пък ако се облещят на касата, ще им обясня, че ще си го държа за украса на полицата в хола - като яйце на Фаберже :):):) Хммм.. то пък ще трябва да обяснявам кой е тоя Фаберже и какви пък чак толкова яйца има..... :):):)

Хора като теб ме карат да се чувствам горд и обнадежден! Относно протеста, ако наистина се включиш, вземи си един велосипед с багажник и една туба ( поне 10л.). Отиваш на първата станция "може ли 1 литър нафта, плийз?" и така на 10 различни :) А десетте литра нафта ги запази, ако войната в северна Африка не приключи скоро, цената неминуемо ще се повиши и това гориво ще ти е инвестиция, ако ли не - като се видим аз ще ти го изкупя :)
цитирай
21. djgator - sande
10.03.2011 08:00
sande написа:
Как да съм оптимист, като виждам,че такива хора като теб, са самотници.
Не че са неразбрани. Но народеца се приспособява, стяга колана, спасява се поединично,мисли как да изхитрува, да откраде, ако има откъде. Или да бяга.
Аз съм с теб!

Хубав ден!

Добре си ни описал приятелю :) Обаче не са малко и хората като мен, които като се заядат и като се амбицират, нямат спиране. А онези селски тарикати, които се чудят как да икономисат и откраднат, при всеки скок на цените, скоро толкова ще им отеснее около врата, че ще ги видиш в предните редици на протестите :) Жив и здрав бъди и в неделя участвай!
цитирай
22. djgator - grobarq
10.03.2011 08:05
Мъро, знаеш че доста пътувам по света и в тази връзка ще ти споделя нещо. В белите държави да имаш кола не е лукс, но в големите им градове хората почти не си ползват колите през седмицата, а само за уикенда! Градският им транспорт е така уреден и привлекателен, че трябва да си много зле с главата, за да го пренебрегнеш, навирайки се в задръствания и драми с паркирането :))
Ако и на теб ти е писнало от повишаването на цените, можеш да се включиш в протеста - просто се обади на някой твой приятел с кола и си направете кефа в неделя, обикаляйки Софийските бензиностанции :) Не забравяй, че всеки човек страда от повишаването на горивата, в коментара към tit съм го обяснил.
цитирай
23. pevetsa - На оружие братя, посегнаха на ХЛЯБА НИ!
10.03.2011 08:56
Боят настана, тупкат сърца ни,
ето ги близо наште душмани.
Кураж дружина, вярна сговорна,
ний не сме вече рая покорна!

Нека пред света да се покажем,
нека му гордо братя докажем,
че сме строшили мръсни окови,
че сме свободни, а не робове!

Дружно братя българи, в боя да вървим!
Дружно, братя българи, враг да победим!
О, майко моя, Родино мила, ний не сме вече рая покорна!

С гняв и дързост днес да издигнем глас,
времето няма все да чака нас,
нека във битка славна влезем ний,
нашта десница Бог ще подкрепи!

Дружно братя българи, в боя да вървим!
Дружно, братя българи, враг да победим!
О, майко моя, Родино мила, ний не сме вече рая покорна!
цитирай
24. kass - Веско,
10.03.2011 09:04
и на мен ми писна да се бъзикат с нас. Колата в България е необходимост за всяко семейство и всеки бизнес. В неделя ме чака най-забавния ми рожден ден от ... ъъъ... няма значение колко години насам :)))... защото и аз съм на протеста с моята иначе икономична калинка :)))...
цитирай
25. djgator - pevetsa - На оружие братя, посегнаха на ХЛЯБА НИ!
10.03.2011 09:05
Поклон пред великите думи!
Напред и до край!
цитирай
26. djgator - kass
10.03.2011 09:08
Аз ще впрегна в протеста моите лични 3, търся си шофьори ( двама) - засега само един е изявил желание, но има време до неделя :)
В Бг управниците винаги са били на принципа " Докато бебето не се разплаче, майката не става да го нахрани" е, сега ще трябва да се размърдат!
цитирай
27. makont - На 13 всички с колите и по 1.00 лв с фактура
10.03.2011 09:32
и така няколко пъти. Време е да го направим. Аз съм дама и не карам кола(не, че нямам книжка), все се намира кой да ме транспортира, но съпругът ми е там, наточили сме се и няма да се дадем. Писна ни!
цитирай
28. tutankhamon661 - djgator
10.03.2011 09:43
Добре замислено. Остава и да е ефективно.
Очаквам доста хора да се включат, защото проблемът засяга и пешеходците - с горивата скача и всичко останало, а после рядко пада.
Четох някъде, че в последните два дни цената на петрола е отбелязала леко понижение, тъй като държавите износителки обмисляли увеличение на доставките за да компенсират Либия. Значи може и да има благоприятно развитие. Да не повярва човек.
цитирай
29. kasnaprolet9999 - Вчера по телевизията съобщиха к...
10.03.2011 09:53
Вчера по телевизията съобщиха колко щатски милиардери са си повишили печалбите през изминалата година, кризата тях не ги хваща, трупат си милиардите по десетина на година и горкият Бил Гейтс станал втори:)))) Така и с нашите милионери тук, пък ние да го духанме. Ще ви стискам палци!!!
цитирай
30. irina1988 - Правилно! Много ме е яд на някой, ...
10.03.2011 10:05
Правилно! Много ме е яд на някой, който няма кола да каже: "Мен не ме засяга!". Аз не съм шофьор, но съм наясно, че такова шоково поскъпване ще се отрази неминуемно на всичко - храни, цени... каквото ви дойде на ум. Най-ме е яд, като кажат: "Ама на запад цените били такива, за това и ние да ги догоним." Да, ама на запад какви пари взимат?! Защо от към цени трябва да ги гоним, след като сума хора са даже и без работа!
цитирай
31. grobarq - djgator
10.03.2011 10:34
Да наистина добра идея. Имам няколко приятели които имат коли. Наистина трябва да ни писне за да ни чуят, защото това е поредната малоумщина. Като слушам новините много съсловия се вдигат на бунт и с право.
Отностно темата, имам едис съсед и приятел с три деца който има миниван и го използва по Европейският модел - само събота и неделя със семейството си когато ходи някъде, а иначе през седмицата стига до работното си място с градският транспорт.
цитирай
32. panazea - Вселине , с теб съм !
10.03.2011 11:06
Ще обясня и на моите хора . Дано ме разберат !
цитирай
33. kleopatrasv - Явно е, че след всички тези своев...
10.03.2011 11:56
Ясно е, че след всички тези своеволия ще има нова още по-голяма отливна вълна към чужбина и после да не се чудим защо българите не излизали с точния брой при преброяването. Да не споменаваме и факта, че масово в крайдунавските градове се броят за румънци, така получават безплатно образование и медицинска помощ там, а даже и работа с осигурено жилище. Направо сме станали за смях в ЕС.
цитирай
34. irina1988 - kleopatrasv
10.03.2011 12:03
Естествено, че ще има - аз не знам тука освен цигани и пенсионери какво друго ще остане... Смешното е, че все още има заблудени глупаци, които се надяват да стане чудо и да се оправим (опа, грешка пак да ни "оправят"). Да си чакат чудото - аз нямам намерение да си съсипя живота в чакане на Месията. Можещите и умните отдвана са навън - малцината такива останали вече стягат куфарите и заминават - а другите, да си чакат... да падне тавана....
цитирай
35. kleopatrasv - Естествено, че ще има - аз не знам ...
10.03.2011 12:09
irina1988 написа:
Естествено, че ще има - аз не знам тука освен цигани и пенсионери какво друго ще остане... Смешното е, че все още има заблудени глупаци, които се надяват да стане чудо и да се оправим (опа, грешка пак да ни "оправят"). Да си чакат чудото - аз нямам намерение да си съсипя живота в чакане на Месията. Можещите и умните отдвана са навън - малцината такива останали вече стягат куфарите и заминават - а другите, да си чакат... да падне тавана....

Та ромите живеят само от помощи и кражби, пенсионерите няма да имат сили да понесат надигащата се вълна със цените на всичко, а ние защо трябва да бягаме, че да оставим да си живуркат управниците ли с по доходи 3-4000 лева. Тях естественно не ги касаят промените и увеличаването на цените. Мислете, ето задават се избори!
цитирай
36. dolsineq - Подкрепям те, djgator! Докога б...
10.03.2011 12:19
Подкрепям те, djgator! Докога българското правителство ще се държи като мижитурка и ще защитава чужди интереси!
цитирай
37. mt46 - Съгласен съм с коментар 28
10.03.2011 12:43
Дано най-после да осъзнаем, че всичко е свързано и всички сме свързани /с робските окови/! Няма ефект от отделни протести. Защо не се присъедините към протестите на земеделците, на железничарите...? СИЛАТА е в ЕДИНЕНИЕТО - но за жалост това е само лозунг, който ние, българите, не прилагаме на практика...
Марин Тачков
ПП: В двора ми има стара череша, подходяща за "черешово топче"... :))
цитирай
38. djgator - makont
10.03.2011 12:47
Да, все от някъде трябва да се започне! Поздрави!
цитирай
39. djgator - shtrakalka
10.03.2011 12:53
shtrakalka написа:
с протеста съм съгласна ( само забележи, че и с теб съм съгласна, май за първи път), но какъв ще е резултатът от всичко това.
Казваш, че ще се забавлявате. Добре, почивен ден ви е, забавлявайте се. Но как ще се чувстват работещите по бензиностанциите на 13, замислихте ли се? Не искате да сте на тяхно място, нали? Най-малко те са виновни. И те карат коли, и те пазаруват скъпи стоки.
Като сте решили, направете го пред "Лукойл", срещнете се с В. Златев, не с форкорт и касиери по бензиностанциите.
Или блокирайте границите. В неделя земеделските производители ще блокират Дунав мост, присъединете се към тях. Така ще привлечете вниманието на медиите. Иначе ще си остане само едно неделно забавление.

Радвам се, че за първи път мислим в една посока :)
Не са виновни служителите на бензиностанцията, но нито децата, нито пенсионерите са виновни също така. Като им спретнем този цирк, те ще изпищят на умряло и ще се жалват пред своите шефове, повечето от които са ВЕРИГИ от бензиностанции, а ТЕ определено ИМАТ ВИНА!!! Явно не си чувала за картелни споразумения или не си виждала еднаквите цени на горивата по ВСИЧКИ станции. Това го няма никъде по света!!! В Гърция горивото се движи с разлики в цените до 20 цента по различните бензиностанции, което е равно на 40 стотинки!!!!!! А у нас, ония вратлета, още при първите новини за покачване на международни котировки, преди да са заредили нови количества даже, вдигат цените - до броени часове и то ЕДНОВРЕМЕННО!!! А после, като вземе да спада долара или петрола, се правят на неразбрали поне една седмица!!! Нали се сещаш?
цитирай
40. djgator - tutankhamon661
10.03.2011 12:57
tutankhamon661 написа:
Добре замислено. Остава и да е ефективно.
Очаквам доста хора да се включат, защото проблемът засяга и пешеходците - с горивата скача и всичко останало, а после рядко пада.
Четох някъде, че в последните два дни цената на петрола е отбелязала леко понижение, тъй като държавите износителки обмисляли увеличение на доставките за да компенсират Либия. Значи може и да има благоприятно развитие. Да не повярва човек.

Надежди има и то от много посоки. Искам да разясня, че в случая - аз протестирам и срещу картелните споразумения и срещу начинът на ценообразуване при горивата, в предишния коментар го обясних подробно.
А иначе, дори и 10 лв да стане горивото, аз едва ли ще изчезна от света - има много алтернативи за придвижване и начини да се оцелява :)
цитирай
41. djgator - kasnaprolet9999
10.03.2011 12:58
kasnaprolet9999 написа:
Вчера по телевизията съобщиха колко щатски милиардери са си повишили печалбите през изминалата година, кризата тях не ги хваща, трупат си милиардите по десетина на година и горкият Бил Гейтс станал втори:)))) Така и с нашите милионери тук, пък ние да го духанме. Ще ви стискам палци!!!

Благодаря ти за този коментар, ето за това говоря и аз :)
цитирай
42. thomas - @djgator
10.03.2011 13:12
Поправи ме, ако греша, ама ти не беше ли от почитателите (или може би нещо повече) на ГЕРБ?! Мислиш ли, че сегашното положение с цените на горивата е резултат на нещо друго в по-голяма степен, отколкото на комфорта, който ползва Валентин Златев от страна на управляващите!? Та според мен критиката направо към главния виновник - не е луд този, дето яде два зелника, луд е оня, дето му ги дава (в случая луд да се чете като виновен).
цитирай
43. penchoan - Скоро имаше статистика, че по време ...
10.03.2011 13:27
Скоро имаше статистика, че по време на кризата милионерите в България са се увеличили с около 100 души, не помня точното число. Акцизът на горивата се е увеличил от 40% на 45%. Следователно цената на безина и нафтата трябва да е по-ниска от цената, когато петролът беше 150$ за барел.
Ако не свалят цените от Лукойл, трябва да се национализират!
цитирай
44. haralanov - Здрасти!
10.03.2011 14:48
Борбата ти е обречена на неуспех!
Дълго е за обяснение,защо...
цитирай
45. beckslover - :)
10.03.2011 15:07
Аз лично виждам тук картелно споразумение. Между ББ и приятелят. Хем приятелят печели, хем и хазната от акзиз и ДДС.
Плебсът да го ДДСдуха...
цитирай
46. lubara - Поздрави, djgator!
10.03.2011 15:20
Днес онзи с шестте апартамента е на посещение на сто метра от вкъщи. Минаха покрай мен с три черни коли с буркани, пазят го, сякаш е някаква скъпоценност.
Да обират черешата за последно и да оставят народа да направи един голяяяям топ, че като гръмне, да им дойде акъла в тъпите тикви!
цитирай
47. demonwind - Ако това е вярно, нищо добро не ни чака...
10.03.2011 15:30
"...през 2012 г. последното петролно поле в Саудитска Арабия ще достигне своя реак (зенит) и светът ще изпадне в криза.
(Кратко разяснение от моя страна: всяко нефтено поле има реак - връхна точка, по време на която се печели най-много. В началото има само разходи: купуване на сонди, изграждане, сондиране. Когато започне да се добива нефт, в даден момент разходите се покриват и идва печалбата. Това продължава дотогава, докато около две трети от петрола се изчерпи. След този момент все повече започват да се появяват примеси (седимент, тиня...), които изискват пречистване и филтриране, което също е някакъв разход. Моментът, когато добивът е в зенита си, се нарича реак, защото после кривата на печалбата намалява. Последният пик на петролно поле по думите на илюмината ще бъде в Саудитска Арабия през 2012 г.)
Затова от възникналите през 2012 г. проблеми, всичко, което се произвежда от петрол ще поскъпне и никога повече нямало да поевтинее.
На възражението ми, че свободната енергия би могла да е решение на проблема, отговорът беше, че това е прах в очите, защото само 20 до 30 процента от земния нефт се използва за транспортни средства и отопление, т.е. за автомобили, камиони, газови пещи...
Той обясни, че днес почти всичко, което ни заобикаля, съдържа преработен нефт: всякакви видове бои, текстилни, битови и т. н., всякакви изкуствени материи, компютри, вътрешно обзавеждане на жилища, коли, играчки, видове текстил, обувки, фотоапарати... просто всичко. И цената им щяла да се увеличи.
Основният проблем обаче е нарастването на населението до 2012 г. От една страна, всичко ще е по-скъпо, а в същото време хората с работа ще са все по-малко..."

Из "Не пипай тази книга" на Ян ван Хелсинг.
цитирай
48. demonwind - 48. lubara
10.03.2011 15:32
Здравей, Любо! Лошото е, че тези умни глави не са виновни този път - проблемът е глобален (само дето България е единствената държава в Европа (може би и в света?), където нафтата е по-скъпа от бензина) и цената расте из цялата Европа... Да видим сега ако американците тръгнат пак да пускат бомбички какво ще стане...

Поздрави!
цитирай
49. sevdabg - Трудна ми се струва битката с енергийните вампири..
10.03.2011 15:51
Успех и от мен !!!!

Поздрави !
цитирай
50. savetheday - . . . Нали знаеш че и в най-тежката ...
10.03.2011 16:02
djgator написа:
[quote=osi4kata]
... Нали знаеш че и в най-тежката криза, доста хора са на печалба? Даже по време на война, определени кръгове реализират страхотни обороти.. Хванали са ни за канарчета и понеже сме овчедушни ( още на генно ниво) до момента експериментите им се получаваха, но .. счупи се колбата!


Точно за това са войните , от 1400 година насам всяка война е създадена с цел печалба за определен кръг от хора ...
цитирай
51. demidin - Ще се включа и аз защото наистина не ...
10.03.2011 16:20
Ще се включа и аз защото наистина не се търпи.Наблизо имам на разположение няколко бензиностанции,като тази на главния виновник изрично указва минималната сума за зареждане -два лева.Събрал съм ги на жълти стотинки,ще им ги дам с кеф за бензинец. И въпреки еуфорията от предстоящия протест усещам неприятности,а рядко се лъжа. Днес разяснявах на колеги за инициативата,агитирах за масово включване.Но скочи един нервак и каза,че ще се бие със всеки,който му попречи да си зареди.Толкова ли сме нямали пари за да издържим цените на горивата??? А подобни диваци бол...затова и стигнахме дотук!
Отделно прогнозирам като цяло ниска активност и безразличие.Дано не съм прав!
цитирай
52. gothic - Здравей, Веско!
10.03.2011 17:32
Това, за кризата в Либия, заради която растат цените на горивата е абсолютна глупост за пред хората. Публична тайна е, че монополистът на пазара за горива налива огромни суми във всички партии, които имат шанс за влизане в парламента. Така те си осигуряват лобиране при всякакви коалиционни формули. За това отиват не малко пари. И това е най-елегантният начин да се избият. На наш гръб, за жалост....
цитирай
53. анонимен - ВСЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОЧНЕ НЯКАК СИ
10.03.2011 17:51
ПРАВЕЛНО ГО Е КАЗАЛ ДЯДО ВАЗОВ -- И ТЪЙ В НЯКОЛКО ДЕНА ЛЕКА ПОЛЕКА НАРОДА ПОРАСТНА С НЯКОЛКО ВЕКА. УСПЕХ.
цитирай
54. ejkobeshko - Простете, че се включвам
10.03.2011 17:52
но как точно се очаква да ги пометем?
цитирай
55. chara - Цените на горивата и “срамежливият” монопол на “Лукойл”
10.03.2011 18:14
http://pozicii.net/2011/03/tsenite-na-gorivata-i-vesramezhliviyatve-monopol-na-velukoylve/

:)))
цитирай
56. hatanasov - Петролният бизнес...
10.03.2011 20:41
у нас е под контрола на КГБ и ДС. Така, че не можеш да очакваш Европейски норми.
цитирай
57. hatanasov - През 70-тте години...
10.03.2011 20:45
на миналия век в Египет вдигнаха цената с 1 цент и всички до един зарязаха колите си на пътя. След 1 ден се върна старата цена. А по същото време в ЧССР всички тръгнаха пеша и стигаха с огромно закъснение за работа и след седмица цените също паднаха обратно. Така се действа ефективно срещу мафията.
цитирай
58. inel379 - Световната конспирация си е факт очевиден!
10.03.2011 21:32
Но...само овцете се управляват без много зор!
В сблъсъка на интереси побеждава по-умния!
Поздрав!
цитирай
59. djgator - ДО ВСИЧКИ!!
11.03.2011 15:12
Благодаря на всеки от вас, за коментарите и мненията! Нямам възможност да отговоря на всеки персонално, но вие не се сърдете :)
Присъединете се към протестите в Неделя, това е единственият правилен ход! Благодаря ви!
цитирай
60. анонимен - 49. demonwind - Ако това е вярно, нищо добро не ни чака...
12.03.2011 19:06
Струва ми се някъде четох, как отдавна са измислени коли, които се движат не с бензин, газ или нафта, а освен с ток и с неочаквани съставки, намиращи се в изобилие в природата, но са строго секретни именно, за да се стигне до днешния ден, когато ще настъпи световна криза и цените на суровия петрол ще се повишат драстично. След като извлекат огромни печалби, гадовете ще се смилят и ще започнат да отключват сейфовете за революционните двигатели.
Как няма да вярвам на световната конспирация, тя всеки ден ни напомня за себе си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1332374
Постинги: 96
Коментари: 5218
Гласове: 24574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031