Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2013 11:32 - Трите лъжи, моят анализ, една надежда и призив!
Автор: djgator Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22202 Коментари: 39 Гласове:
33

Последна промяна: 01.03.2013 11:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Писна ми! От 23 години чакане, от безброй лъжи, а напоследък и от евтините трикове, с които управленската хунта се опитва да разедини и потуши протестите!
1.Хората не знаели какво искат ?? !! Ха! Каква грозна и опашата лъжа! Хората прекрасно знаят какво искат, но платени журналя се стараят да преиначат техните мнения.
2.Конституцията била перфектна и нямало какво да и променяме??! Още една лъжа, но поради факта, че почти никой не конкретизира какво трябва да се промени в нея, лакеите на властта успяха да наложат заблудата, че хората не били компетентни по тази тема!
3. Само чрез партии може да се гарантират гражданските искания и права!!?! Най-смешното нещо, което бях чел напоследък! Демагозите на властта, обучавани в Кремъл и родните му филиали, знаят много добре, че само така могат да контролират електората - с партии!! Звучи нелогично и в демократичните държави наистина е така, но у нас точно там се крие гнездото на осите! Всички досегашни партии са разклонения и мутации на ПАРТИЯТА -Майка! В този смисъл, член 11 ал.1 от така прехвалената ни Конституция, който гласи: (1) Политическият живот в Република България се основава върху принципа на политическия плурализъм"  е абсолютно нарушен!
  Всички досегашни партии у нас се борят за едно и също - за запазване на статуквото и за своите източници на финансиране! Нито едно от двете не е в полза на народа, който те презират. Депутатите са се окупирали в парламента и си гласуват безброй привилегии, гласуват закони и наредби - угодни на определени кръгове от мафията и нейните разклонения! Ролята на гражданите е сведена до едно послушно плащане на чужди сметки и веднъж на 4 години - едно манипулирано и безсмислено ( при задълбочен анализ) гласуване, понеже всичко е предвартелно преразпределено, а "избранниците" са едни и същи хора.
   Да, хората прекрасно знаят какво искат, макар и да се затрудняват понякога да го формулират! Те искат следните прости неща: 
-Да се премахнат монополите, във всички сектори на икономиката и обществения живот!

-Цените на енергията и на услугите да са съобразени с доходите и пазарните принципи!
- Парламентът да работи ефективно и за благото на народа!
-Съдебната система да заработи безпристрастно и с ускорени темпове!
-Да възстановим селското стопанство, като единствен разумен изход от кризата и безработицата!
-Да се променят няколко члена и алинеи от действащата Конституция, в съответстиве с новите реалности.
-Да се въведе диференцирана ставка ДДС за определени стоки и услуги - от първа необходимост!

 Не е много - като за начало, нали? Но изпълнението на всяко от тези искания, ще отключи позитивните процеси, от които спешно се нуждаем и ще изведе страната от лабиринта на безисходицата, в който се върти през последните 23 години!
 За тези поплюнковци, които атакуват и подиграват хората с призив, да се цитират текстовете на Конституцията, които трябва да се изменят, се постарах да систематизирам:

 Чл. 12. (1) Сдруженията на гражданите служат за задоволяване и защита на техните интереси.
(2) Сдруженията на гражданите, включително синдикалните, не могат да си поставят политически цели и да извършват политическа дейност, присъщи само на политическите партии.
  А трябва да могат!!!
 Чл. 69. Народните представители не носят наказателна отговорност за изказаните от тях мнения и за гласуванията си в Народното събрание.
 А трябва да носят, когато с действията или бездействието си, нарушават обществените интереси и мира!
  Чл. 129. (3) (Изм. - ДВ, бр. 85 от 2003 г.) С навършване на петгодишен стаж като съдия, прокурор или следовател и след атестиране, с решение на Висшия съдебен съвет, съдиите, прокурорите и следователите стават несменяеми.
 А трябва да бъдат сменяеми и с възможност за съдебно преследване!!
 Чл. 19. (2) Законът създава и гарантира на всички граждани и юридически лица еднакви правни условия за стопанска дейност, като предотвратява злоупотребата с монополизма, нелоялната конкуренция и защитава потребителя.
  А този член - просто не се спазва!!
 В заключение: Хора, не спирайте да протестирате, не се прибирайте по домовете си, поне не още! Нищо не сме извоювали на този етап, оставките не са решение, нито са победа! Трябват радикални промени - сега и веднага! Няма да ги чакаме да ни залъгват и да ни пускат по институционалната пързалка, изпълнена с капани и дълги срокове! СЕГА! Започваме с енергийната мафия и избирателния закон, другото ще извоюваме в движение! Публикувам полезни линкове, за да може да се защитите, ако някой се опита да ви разколебава или демотивира. оставам на разположение за вашите призиви, мнения, предложения и  въпроси. Ако попаднете на полезни статии или материали, моля цитирайте ги в коментарите под този постинг!!
 Заедно ще победим!



България има нужда от полупрезидентска република
http://www.bulgaria-news.bg/category/bulgaria/politics/article/post78357.html http://www.webcafe.bg/id_609062968/#Comment148898
http://fakti.bg/mnenia/60187-nai-golamata-laja-v-balgaria-prez-poslednite-23-g
http://www.youtube.com/watch?v=BhuKcscBTow&feature=share
http://evrazol.blog.bg/politika/2013/02/23/ne-mir-doidoh-da-donesa-a-mech.1057029#last_comment

image


image

image




Гласувай:
34



1. idealist - Кратък коментар:
26.02.2013 12:00
Написаните тук искания звучат къде-къде по сериозно и реалистично от тези, които се искаха до преди ден-два от лидерите на протестите, нали?
Второ - няма работеща демократична политическа система без партии.
Трето - ако една гражданска организация или синдикат се заеме директно с политика - какво ще я отличава от една партия? Какво пречи на членовете й да си изберат партия или да си основат нова такава и да се борят за доверието на хората?
Бихте ли ми посочили една демократична държава, в която депутати да са осъдени, заради това как са гласували в парламента? Министри - да. Но законите ги пишат хора, избрани от гражданите. Нека да внимаваме повече кого избираме и да се организираме по-добре, за да ги махнем, ако сме сбъркали в избора си. А не да ги чакаме, като тези на ГЕРБ, 4 г. да правят простотия след простотия.
Големият ни проблем не са лошите закони. Има лоши закони или текстове в тях, да. Но големият ни проблем е че те не се спазват или не се прилагат еднакво към всички. Справка - Б. Борисов и Мишо Бирата. Защо нямаше разследване по този скандал, защо няма действие на правосъдната ни система?
цитирай
2. djgator - idealist
26.02.2013 12:19
Благодаря за въпросите и изказаното мнение. Ако си направите труда да изчетете и изгледате поставените от мен линкове, ще си отговорите на повечето въпроси, но с удоволствие ще ви спестя времето и ще се опитам да обобщя.
Нова партия на протестиращите няма и не може да има. Всички те са тотално погнусени от действащите партии и сега самата дума Партия е символ на порок. Може и трябват нови движения и организации, дори с по-тромави процедури при представяне и отстояване на исканията, но не и партия. Ако се създаде нова такава, то първо няма технологично време до следващите избори и тя се обезсмисля по дифолт. Второ не се знае кой ще спонсорира мероприятието... Трето - дори да е с чисти хора и намерения, ТЯ ще трябва да се изправи в битки с най-изпечените манипулатори и спонсорирани отбори, а това ще прилича на мач между юношески отбор и професионален шампион - предварително обречена битка. Депутатите трябва да носят всякаква отговорност, когато с действията и думите си предизвикват общественовредни процеси! Основният ни проблем са недоизкусурените закони, пълни с вратички за заобикаляне, от платилите за това. Трябва КОНТРОЛ от гражданите, всичко друго е демагогия!
Добрата новина е, че който и да дойде на власт, ще си спомня за морето, бушуващо по булевардите и много ще внимава какво и как гласува!
цитирай
3. dedenze - idealist написа
26.02.2013 12:35
"Второ - няма работеща демократична политическа система без партии"
Да, но се гласува мажоритарно за всяка партиино представена личност с ДА и НЕ !
Първо -Тук се гласува за партия, която има някаква, никому известна листа, в която може да се изреди и изберем цяло отделение от болницата в Карлуково !?
Второ - гласуваме за партия, но само с ДА !? (за по- малкото зло) Представете си нормално, цивилизационно право да гласуваме за партии с да и не ! Тогава избирателната активност рязко ще се повиши, но ще има партии с отрицателен резултат от избора - минус % и защо не ! ????.
Мажоритарен избор на териториален принцип с да и не за всяка личност ! Нека партиите ги издигат по Конституция ! Тук е същината на всичко, даже и на организираната престъпност, мафиите, монополите, олигарсите ..........
цитирай
4. mt46 - Поздрав!
26.02.2013 12:47
ГЕРБ можеха да променят тези неща, но не го направиха... Да, почти всички партии са производни на БКП и на ДС... Работят за себе си, против народа, обслужват чужди, антибългарски интереси... Нужна е коренна промяна...
цитирай
5. djgator - dedenze
26.02.2013 13:05
Съгласен съм с вас! ТЕ окупираха избирателната система и подмениха народния вот, време е да си ГИ върнем! Протест - до реални резултати, а не до обещания!
цитирай
6. djgator - mt46
26.02.2013 13:06
Напълно си прав, на дневен ред е Радикална промяна, описал съм детайлно всичко, препоръчвам ти да видиш и линковете.
http://www.facebook.com/photo.php?v=481722541874796
цитирай
7. idealist - Да
26.02.2013 13:25
djgator написа:
Основният ни проблем са недоизкусурените закони, пълни с вратички за заобикаляне, от платилите за това. Трябва КОНТРОЛ от гражданите, всичко друго е демагогия!
Добрата новина е, че който и да дойде на власт, ще си спомня за морето, бушуващо по булевардите и много ще внимава какво и как гласува!

Ей с това вече съм съгласен на 100% !
цитирай
8. evrazol - Аз бих добавил още едно искане
26.02.2013 13:51
Служебните лица да носят ЛИЧНА имуществена отговорност за всички подписани от тях актове и документи, които са отменени от съда като незаконосъобразни, или ...
цитирай
9. djgator - idealist
26.02.2013 14:00
Радвам се, че постигнахме консенсус :) Сега остава да обединим и другите трезвомислещи хора, противопоставяйки се на лавината от дезинформация, която залива медиите!
цитирай
10. djgator - evrazol
26.02.2013 14:16
Правилно! Още доста неща ще трябва да се гласуват и приемат, но пътят е верен!
цитирай
11. makont - Днес Този плазмодий Яне каза:
26.02.2013 16:20
"Новата конституция трябва да се пише от хора, завършили висше образование", другите били нискочели. Това е отношението към обикновените хора, тези, които не могат да се справят с живота си, защото насреща им стоят "Високочели" създания, които са се окопали във властта и отдавна знанията, които някога са придобили не ги ползват. Каква порнография е всичко това. Каква обида за хората. Не виждам, ако си завършил ВИФ, или си си купил образованието ,с какво си повече от другите, защото наистина има много интелегентни хора и без тапия. Срам и позор. Та тези хора ми е думата ни управляват, те купуват медийте и те не пускат кокала.
цитирай
12. djgator - 12. анонимен
26.02.2013 16:22
Здравейте, жалко че не сте се представили. Хареса ми написаното от вас и го подкрепям!
цитирай
13. djgator - makont - сега на ход е той
26.02.2013 16:24
http://inews.bg/%D0%90%D0%B7-%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%8F/%D0%A9%D0%B5-%D1%87%D1%83%D0%B5-%D0%BB%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8A%D1%82-_l.a_c.155304_i.264313.html
ако изпусне момента, ще е пагубно за страната!
цитирай
14. nrd - Подкрепа
26.02.2013 20:53
Браво! Съгласен съм със Вас и се радвам да има повече като нас! Не са чак толкова сложни нещата,трябва вяра,воля и постоянство!
цитирай
15. djgator - nrd
26.02.2013 21:53
Да, трябва постоянство и единство, опитват се да ни разколебаят и разединят, но няма да им се получи!
цитирай
16. evrazol - Е кво стана сега?
26.02.2013 22:36
Ние искаме, а те не дават. Смяташ ли че жив днешен политик ще приеме тези искания???
цитирай
17. djgator - evrazol
26.02.2013 22:47
Много ми хареса тънкия ти хумор. Да, Жив и Настоящ политик (от тези 240 хайдука ) - няма да приеме, значи трябва да променим едно от тези условия :) Дано мине по безболезнената процедура.
цитирай
18. tan4etoto4 - желая ви успех
27.02.2013 08:46
Най после да видя разумно мнение!Бях се отчаяла като гледам репортажите от изказванията на протестиращите.Виждам че сте разумен човек и понеже тази статия ми се видя полезна ви я препоръчвам
http://money.bg/comment/id_757967064
Стискам палци на младите и умните.....дано постигнете нещо добро!Успех!
цитирай
19. kanibal - Пълна нелепост е искането гражд...
27.02.2013 09:15
Пълна нелепост е искането гражданските сдружения и синдикатите да могат да се занимават с политика, която ни връща сто години назад.
Във всички нормални държави единствено партиите се занимават с политка.
Нужен е коренно различенЗакон за партиите, който да ги превърне в нрмални, защото сега са мафиотски структури.
цитирай
20. djgator - tan4etoto4
27.02.2013 09:25
Благодаря за подкрепата. Да, на много протести се чуха нереалистични искания, но не е работа на народа, да казва как ще се управлява държавата и как да се гласуват промените и в кои точно точки от законите. За целта си има политици, избрани от същия този народ - на тях им плащат за да решават! Народът нека си каже болките, а те да си седнат на д-то и да работят за изпълнението им.
http://www.ekipnews.com/news/mnenia/komentari_na_georgi_daskalov/kakvo_iskame_/148455/
цитирай
21. tan4etoto4 - желая ви успех
27.02.2013 09:25
Прочетете за опасностите на мажоритарната система...трябва да се чете повече..за да се вземат вярните решения
http://www.webcafe.bg/id_2016207598_Majoritarni_zabludi_
цитирай
22. djgator - kanibal
27.02.2013 09:28
Благодаря за мнението, но ако прочетеш отново коментара си, в него ще доловиш противоречие. Хем трябва да са партии, хем те са мафиоти, какво излиза - че всяка нова партия ще последва примера на досегашните изедници и ефект няма да има! Промяна на конституцията и избирателния закон - само това ще реши проблема!
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5556991
цитирай
23. kanibal - Точно заради съществуващия Закон ...
27.02.2013 09:51
Точно заради съществуващия Закон запартиите партиите са такива, с нов Закон могат да са нормални.

Ако всяка гражданска организация добие правото да се занимава с политика, то и фенклубът на Левски или Съюзът на зайцевъдите ще участват в избори.
Гражданските сдружения навсякъде по света са неполитически.
цитирай
24. djgator - kanibal
27.02.2013 10:04
Не бих желал да споря с теб, по 2 причини: първо и двамата сме от една и съща страна на барикадата и второ - навсякъде по света - НЕ Е БЪЛГАРИЯ!! Ние сме друга бира, а и сам виждаш думата Партия в символ на какво се е превърнала. Гражданска организация трябва, но не на икономически принцип ( овцевъди), а около определена платформа или модел.
цитирай
25. gosho568 - Лъжи, лъжи и нищо друго...
27.02.2013 10:04
Управлението от 23 години е една ГОЛЯМА лъжа и трябва незабавно да се промени това!
цитирай
26. djgator - tan4etoto4
27.02.2013 10:06
http://fakti.bg/mnenia/60187-nai-golamata-laja-v-balgaria-prez-poslednite-23-godini ето я и другата гледна точка. Няма пълно щастие.
цитирай
27. kamosutrov - Лично моето мнение е Президентска република с двукамарен парламент
27.02.2013 10:18
Долна камара - политици, политикани, политехници и полипротестиращи /без Полигори:-)/, избирани по досегашната система. численост - 80 души. С право на законодателна инициатива.
Втора камара - да я наречем сенат. Мажоритарно избирани, с ограничения относно партийна принадлежност, образование, имотно състояние и др. Одобрява законодателната инициатива на долната камара. Численост - 40 човека. Президент-с право на вето върху приетите закони. Според мен, тези три филтъра ще намалят до голяма степен вроденото желание на тоя и оня да крадат като политици.
цитирай
28. travell - добро утро !
27.02.2013 10:30
почвам така, защото виждам, че някои хора чак сега разбират, че партиите са мафиотски структури. Навсякъде в Европа за да си мениджър примерно в някаква голяма компания от сорта на петролните, хранителните, строителните и други световно известни компании трябва да си партиен член на водещите партиии в съответната страна. Това гарантира защитата на интересите на компанията на държавно ниво или съответно в европарламента. Понеже ние нямаме нито една икономически стабилна компания с европейско влияние, нашите политици защитават чужди интереси. Трябва да се преразгледат сделките с всички чужди компании в БГ, така наречените "инвеститори", които печелят в БГ милиарди, а печалбата се изнася зад граница, като в бг хазната постъпват жълти стотинки. Примери много: полезните изкопаеми на БГ, мобилните оператори, застрахователния бизнес, хранителните вериги магазини. Всички те са под чуждо влияние
цитирай
29. bumerang - ...
27.02.2013 10:36
цитирам анонимен:
"Работодателите, които всъщност са приватизаторите с червени куфарчета,
да направят заплатите на хората, такива, че да са платежоспособни, а не да ги държат на ръба на бедността. Тази нечувана експлоатация - никъде я няма.
Един специалист би трябвало да получава заплата минимум 1000 лв.
Същото се отнася и за пенсиите. Максималната пенсия трябва да бъде 1000 лв.,
а минималната 500 лв., за да се живее що-годе прилично."

Крайната цел на всички гимнастики, които мислим че трябва да се направят е тази - по-висок стандарт, което в настоящия живот значи нормален живот. Но както винаги има едно голямо НО... Има една наука, която се нарича икономика и по-точно има едни неписани икономически закони, които щем или нещем регулират пазара т.е. движението на пари-стока. Идеалния случай е когато стойността на стоките на пазара са равни е равна на парите, които се вадят на пазара. Когато парите са повече се появява едно явления наречено инфлация,което някой по-възрастни помнят тогава, станахме всички милионери. т.е. има пари, няма стока. Парите нямат стойност, не струват.Представяме си, че работодателите трябва (както казвате) или искат да увеличат заплатите.Откъде ще вземат парите за това?Първата възможност-ще включат разходите за заплати в себестойността на стоката, която произвеждат и цената й ще се увеличи.Ако не е монополист,производителят-работодател става не конкурентоспособен.По-просто казано,никой няма да си купи обувки, които струват 100лв., когато същите вносни струват 80лв.Как да стане тогава увеличението на заплатите по друг начин?Откъде работодателите-производители да вземат пари за по-високи заплати?Може би да се напечатат левове?
По въпроса за пенсиите: осигурителните вноски на българските граждани са определен процент от техните доходи. Те са толкова, колкото са в зависимост от този процент и броя на работещите граждани,независимо дали ще постъпят в НОИ или в обикновена сметка в някое министерство.Как тези пари да станат повече?От къде да дойдат?Да ги даде държавата ли?Кое перо от бюджета да намали?За здраве,за образование или за какво?Бюджета и така не стига.Или пак същото- да напечата държавата левове и да ги пусне за пенсии, но, казахме, тогава равновесието пари-стока се нарушава и следва инфлация.
Съвсем друг е въпроса, че парите от БГ се изнасят.За тези пари става въпрос.Това изнасяне трябва да се спре.

PP:
А,между другото, да попитам,тъй като всички искат премахване на монопола в енергетиката, някой умен да ми обясни как да стане, когато жицата, която влиза в дома ми е една?Не искам да речем ток от тези дружества, да речем има друго, което ми предлага румънски, по-евтин ток, как ще влезе този ток в дома ми?

цитирай
30. blogerka - idealist,
27.02.2013 11:13
големият проблем е кой носи отговорност, като се издънят нещата- отговорността се размива между МС и НС . Без партии не може,но те да не са в управлението( нямат ресурс нямат стимул да се роят толкова) Една от най-старите демокрации го е измислила и там работи президентска република.
цитирай
31. batogo - Поздравления!
27.02.2013 11:52
Казал си много истини точно навреме. Абсолютно си прав, че всички политици са в една или друга степен производни на БКП и ДС и умишлено удължават прехода, за да грабят народа. Относно конституцията - има отделни текстове, които трябва да се поправят или да отпаднат, но според мен проблема е по - скоро в тълкуванията на основния закон. И в извлечените по много йезуитски начин от там закони, по - голяма част от които са в противоречие с духа на основния закон и го обезсилват.
Пример: Чл.5 ал 1 от Конституцията - Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да и противоречат. Този основен закон масово не се спазва.
Пример: Чл.6 ал 2 - Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии... И изведнъж се оказва, че политиците са с имунитет?! И това ако не е привилегия и противоречие с конституцията, здраве му кажи.
Но на всички ни е ясно, че законодателната, съдебната и изпълнителна власт също са клонинги на бившата комунистическа партия и нейната политическа полиция, обединени понастоящем в политическа каста, но най-вече в БСП.
Докато цялото общество не го осъзнае и не ги прати в забвение, промени трудно ще настъпят. Затова ти благодаря, че помагаш за пробуждането на хората за истината!
цитирай
32. tutankhamon661 - djgator
27.02.2013 15:14

Вече не ми пука.
Достатъчно мръсотия видях. И продължава!

цитирай
33. djgator - tutankhamon661
27.02.2013 16:33
Приятелю, сега е преломния момент - точно сега се кове бъдещето, трябва да сме на улицата или още 23 години забвение.
цитирай
34. djgator - batogo
27.02.2013 22:13
Благодаря за хубавите думи и високата оценка! Доста точки от Конституцията и избирателния закон трябва да се променят, но важното е, че искрата е запалена и сега не могат лесно да ни върнат по домовете!
цитирай
35. djgator - 39. анонимен
28.02.2013 10:19
Много ви благодаря за тези данни!
цитирай
36. megafon - Политиците си ги избираме
28.02.2013 16:32
ние народът. И ние имаме вина.
цитирай
37. djgator - megafon
28.02.2013 17:04
Индиректно - да, но никой не ги знае какви са маскари в първия момент, те после си показват талантите.. Затова http://fakti.bg/mnenia/60418-nai-dobroto-majoritarni-izbori-v-dva-tura?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage
цитирай
38. kasnaprolet9999 - Големият ни проблем не са лошите ...
28.02.2013 22:10
Големият ни проблем не са лошите закони. Но големият ни проблем е че те не се спазват или не се прилагат еднакво към всички-както и по живково време, сякаш сме зомбирани още от тоталитарното време и не можем да се измъкнем от тази схема. Според мен най-големият ни проблем е съдебната и изпълнителната ни власт. Никога не са били в симбиоза.
цитирай
39. djgator - kasnaprolet9999
01.03.2013 11:09
Точно там е заровено кучето!! Качих една полезна графика, за образуването цената на тока - погледни я.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1332309
Постинги: 96
Коментари: 5218
Гласове: 24574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031