Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2013 17:00 - Тема с продължение
Автор: djgator Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4330 Коментари: 8 Гласове:
12

Последна промяна: 24.06.2013 17:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 След вчерашният ми постинг, който незнайно защо бъгна отвсякъде ..  няколко души изразиха леки съмнения, относно 100%-вата истинност на изложените от мен факти. По-точно няколко върли привърженици на ББ не могат да повярват, че във втория по големина български град - протестите са приватизиани тъкмо от ГЕРБ ! Мнозина от вас знаят, а за тези които не - до поясня - бях до преди месец член на въпросната партия, а сега с гордо вдигната глава крача свободно! Качвам две статии в които всичко е описано детайлно, а коментарите - оставям на вас! За момента няма да излизам на протестите, докато ситуацията се нормализира и истински, реални и необвързани хора не се присъединят към него. Благодаря на местната герберска организация за неочакваната ваканция, която си дадох заради тях, ще отдъхна и по-късно ще се присъединя към софийското цунами - когато му дойде времето...

Скандално в Пловдив функционери на ГЕРБ яхнаха и опорочиха протеста
и една по-стара, но златна :
 
Депутатът Христо Марков – политическият питбул на Тотевата майка търси етнически конфликт Статиите са на интернет изданието " Под око"



Гласувай:
12



1. tera - Здрасти,
24.06.2013 17:06
видях, че вчера си прозрял истината и за една бройка не си отнесъл кютек от "колегите по протест".

Ами така е, защото не четеш правилните постове. Истинатата я светнах още миналата седмица, ама кой да чете... :)

http://tera.blog.bg/politika/2013/06/20/spored-men-v-osnovata-na-poslednite-protesti-e-bankianskiiat.1122345

Пък и в Брюксел също доста отдавна видно са я прозрели, не е толкова трудно.
цитирай
2. djgator - tera
24.06.2013 17:13
От много ходене по протести и друга революционна дейност, не ми оставаше време да влизам в блога, затова съм пропуснал твоя анализ. На едно мнение сме, а аз съм бил и в кухнята на тази организация, поне във предверието пред балната зала, а вътре - какво е ставало - само мога да гадая :) Сега ще подхождам към всичко със съмнение, но няма да ме приберат лесно и няма да ми угасят искрата!
цитирай
3. kass - Веско,
24.06.2013 17:17
още ми е трудно да повярвам на какво бяхме свидетели, ако някой ми беше разказал и не го бях видяла с очите си, нямаше да го повярвам, особено реакциите на г-н Марков??? Ноооо можеше да бъде и по-лошо, да ни нарекат "червени бабички" например :))))))))...
цитирай
4. djgator - Иве
24.06.2013 17:28
Наистина се оказахме неподготвени да посрещнем яростната реакция и повик към насилие от хора, които трябваше да са демократи - като нас... Ех мъка, мъка - за тия същите .... ли са умирали нашите герои ? Добре е че ТИЯ са малцинство и по всичко личи, че не се множат, а точно обратното - топят се с всеки изминал ден!!
http://blog.zepir.com/bg/blog/view/id/49/Psihologiia-na-roba-Sindrom-na-lekoverniia-um.html
цитирай
5. theeconomist - Ха, ха ,ха, какво още ще дочакате ог ченгесарската глутница....
26.06.2013 15:05
Така е и в София. Пък били за "демокрация".Ще видите ....какво ни чака с тоя тъп,прост, беден иманипулируем народ от скотове, чалгаджии и муцуни!((((
цитирай
6. djgator - theeconomist
26.06.2013 17:53
Не се радвам да науча, че и в София е подобна ситуацията... Все още има надежда и е важно, всеки опит за манипулация да бъде разконспириран своевременно, за да не ИМ позволим да ни водят за носовете!
цитирай
7. demograph - А народът прост...
28.06.2013 23:50
Чете гледа и слуша мафията..и не вдява, как му пробутват фрази и действия с които ще го уморят. Все едно, че тук четох Монитор, Телеграф.. или Тошо Тошев, или Валерия Велева, или Блъсков,...или Бареков. Няма спасение за нас изкуфелите българи...
цитирай
8. djgator - demograph
30.06.2013 18:21
Единственото спасение за изтерзания ни народ е - да изметем цялата политическа хунта, управлявала до този момент! А аз на организирани протести няма да ходя, когато нещата се изчистят отново - ще съм в първите редици, където винаги съм бил, вече няколко години!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1334109
Постинги: 96
Коментари: 5218
Гласове: 24574
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930