Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2013 18:26 - Карнатест – новото българско изобретение!
Автор: djgator Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20475 Коментари: 34 Гласове:
22

Последна промяна: 22.07.2013 15:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Сензационно, невиждано, скандално! Винаги съм твърдял, че и „ний сме дали нещо на света”, не само това, а продължаваме да обогатяваме световното културно-техническо наследство. След тежката ( в икономически и политически план) зима, у нас на ход е нещо невиждано и нечувано, първият по рода си хибрид между Карнавал и Протест !?! Ще кажете „ че как е възможно това – та нали те са взаимноизключващи се понятия, нали никъде по света не сме виждали нещо подобно?? „ и ще бъдете прави, НО .. за всяко нещо си има първи път! Преди двайсетина години никой не беше чувал за интернет, а сега той навлиза във всеки дом и го имаме за даденост, така и с „ КАРНАТЕСТА”, днес му се чудят, а утре – току виж взели да го практикуват и други народи..
 В случая е важно да си отговорим на три въпроса: 1. как възникна това чудо 2. кой го създаде и 3. какви може да са ползите от него? Отговорите, по ред на номерата.
  1. След грозните, дрипави и сиви февруарски протести ( на които незнайно защо не присъстваха нито едно от лицата от  интеУигенцията ни) , жителите на столицата и въпросните “будни” интелектуални съвести решиха да поправят грешката и ...   успяха!! ТО се роди – „КАРНАТЕСТ” – новият бг хит! Толкова свеж и успешен – вече 38 дни не слиза от екран!
  2. До момента авторите на нечувания хит тънат в дълбока конспирация, макар да бяха забелязани и разкрити няколко продуцента от герб, едва ли е само тяхна заслугата.
Тук е мястото да заявя напълно сериозно и категорично: не повече от половината протестиращи са платени или организирани герберисти и симпатизанти, има достатъчно много съвестни, честни и непримирими свободни хора, на които им прави чест, че не се прибират по домовете си - а се борят! Проблемът е, че те без да се усетят участват в един мач, който не е с техния отбор.
 3. Ползите от новия проект са толкова много и разнообразни, че едва ли ще ми стигне страницата, затова ви моля – допълвайте в коментарите под постинга!
Аз ще се опитам да обобщя основните ползи и насоки, а вие може да доразвиете тезата.
На първо място - отлагане на решаването на важни и съществени въпроси – увлечени в песни и танци, вече си минаха безгрижно 2 месеца!!! Време, през което можеха да се гласуват промени в няколко закона и наредби, да се тръгне към реформи във всички нуждаещи се сектори... Но, я по-весело :)  
 На второ място – насочване на гражданската енергия в една тясна зона и малка точка – ОСТАВКА. Аз не по-малко от вас презирам комунягите, Орешков – тази политическа проститутка не мога да го дишам, но   ако не се направят съществени промени в изборния кодекс, преди следващите избори, ако не се прегласуват някои закони – нищо добро не ни чака, след евентуалната светкавична оставка!
 Не на последно място „ КАРНАТЕСТ” води до намаляне на напрежението у хората, дава чувство за свобода, среща съученици, спомага за по-чистия въздух в центъра и заздравява физическото сътояние на всички участници.
Той   стана толкова популярен, че се стигна до следващото бг изобретение „ Протестния туризъм” !!!  НЕЕеее, не се шегувам, вече няколко туристически агенции са затрупани с желаещи да посетят София и да видят чудото „ КАРНАТЕСТ ”, първите групи вече пристигнаха, а кадри с екскурзоводката – пред протестиращите  бяха показани по всички телевизии!!
 Мога още много да напиша, но едва ли ви се чете. Ще цитирам мой коментар, който постнах във групата със звучното заглавие „ ДАНС уит ми”- впрочем от танците DANCE взаимствах звучното име на родния урод-франкенщайн  „ КАРНАТЕСТ ”, ето и коментара ми:
   ДО СОФИЯНЦИ : Приятели, не се сдържах и ще ви кажа какво мисля за този "ДАНСуит ми" №1- 38 и тн. Понеже съм от Пловдив и ми излиза нерентабилно да присъствам на протестите пред НС, до момента само ви гледах по ТВ, четях ви във фейса и се чудех - кога ли ще предприемете нещо конкретно и градивно. Само да вметна( участвах активно в много Пловдивски протести, още от първия ден "пеевски" до момнета в който осъзнах, че на местна почва ТЕ са организирани от ГЕРБ- написал съм 2 постинга с доказателства). Да приемем че в София над половината протестиращи не са платени и не са организирани от герб, дори така - вие не знаете какво искате и какво ще последва. Спрете да си правите забавни соарета, джогинги и карнавали - София не е РИО , а и това трябваше да е ПРОТЕСТ?? Къде по света протестиращите се смеят и изглеждат безгрижни и щастливи?? Погледнете се отстрани и решете какво ще предприемете, ако е нещо радикално и гневно- свирнете за подкрепление от провинцията, а ако ви е някак празнично и за разнообразие - приятно вървене!!
 В заключение: проумейте, че всички ние сме пионки в чужда постановка, трябва да се борим ефикасно, а не да ДАНСИМ! Трябва да се обединим и да изметем тази клика, която дружно ни съсипва вече 23 години и 38 ДАНСА !!

ПЪРВИ РЕПОРТАЖ, ДОКАЗВАЩ ПЛАТЕНИ И ЗАДКУЛИСНИ ИГРАЧИ

ВТОРИ РЕПОРТАЖ, ДОКАЗВАЩ ПЛАТЕНИ И ЗАДКУЛИСНИ ИГРАЧИ





Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djgator - Много поучителна и полезна статия!
21.07.2013 18:55
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=2151902
цитирай
2. swan16 - Да, прав си. От една наистина добра ...
21.07.2013 19:32
Да, прав си. От една наистина добра идея, протеста се изроди в една бутафория и цирк, с не особено добро качество. Явно протестиращете в старанието си да измислят поредния оригинален текст за плакат или костюм за маскарада забравят истински и сериозно да се замислят.
Не винаги ''сега и веднага'' е най-добрия вариант. Явно никой не се замисля, че без гласуването на отделни закони и поправки се спира дейноста не само на бизнеса, но и на много важни промени в законадателство, здравеопазване, социална сфера. Без нови изборни правила пак влизаме в същия омагьосан кръг.
цитирай
3. djgator - swan16
21.07.2013 20:06
Да, ако поискаме въпросната лелеяна оставка още утре, със стария непроменен кодекс ще получим почти същия резултат, с разлика от 3-4 депутатски кресла. Твърдите електорати на 4-те партии пак под строй ще се явят, безотказният трик с който цакат народа " ако не гласуваш за Този - идва Онзи на власт" пак ще напълни урните с гласове на омраза, всички службогонци - армията на администрацията, която знае, че хлябът им зависи от политическата обстановка, ще ги изкара под строй към тъмните стаички. Още 23 години ще чакаме Годо, а той- все ще ни подминава. В случая : незабавно правителството да постави разумни срокове за следващите избори - поне 2 месеца толеранс, за да може да се сформират нови политически субекти, а през това време - вместо да ходят на почивка, да седнат и да гласуват закони!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - То си е ясно кой е яхнал протеста, но ...
21.07.2013 20:52
То си е ясно кой е яхнал протеста, но повечето участници в този Карнатест не го осъзнават за съжаление. В последният ми постинг съм го показала много ясно, ама трябва да се мисли. Стани за да седна-това е мотото на тези, които са в опозиция през последните 20 г, а като седнат започва поредното насиране.
цитирай
5. kass - Веско, какво да кажа...
21.07.2013 20:53
Както писах на един приятел във фейса, не че няма и културни разводи, но ако питаш един бракоразводен адвокат ще ти каже, че са изключително малко и между много културни хора... Е, нашите политици ако бяха толкова културни, нямаше да сме на този хал... Когато става въпрос за власт и пари, с усмивки и културни мероприятия не става работата. Освен това действително е добре да се застраховаш за бъдещ повторен подобен резултат с промени в някои закони. Не, че това ще гарантира нещо на 100%, но поне ще даде надежда на онези, които са изоставили гласуването като някакъв имащ смисъл акт...
Поздрави!
цитирай
6. djgator - kasnaprolet9999
21.07.2013 21:17
Време е дошло, да променим хода на историята, но с песни и танци на народите - НЯМА да стане! Тия изроди са вложили всичко, за да се вклинят в държавата - няма да се махнат доброволно и без бой.... За момента техните режисьори забавляват тълпите, отвличайки им вниманието, но и това взе да се пропуква! От днес започва един почин - да се спрат безсмислените разходки и да се направи денонощна седянка - там пред Радисън...
цитирай
7. djgator - Иве
21.07.2013 21:20
С културно-масово мероприятие, концерт или бягане с препятствия - няма да се получи желаният резултат.. Тук май ще трябва да заиграе сопата, а ако не се трогнат - може и калъчката. Дано всичко ставащо да подейства като стимул за онези ~ 50% Негласували и те да решат да променят страната ни. Останалите 50 аз мога да ги предвидя - не е трудно, но тези тайнствените 50, те ще обърнат каруцата ( ако излязат).
цитирай
8. freeoldmen - Най- после коректен /и конкретен / постинг, промъкнал се на Първа!
21.07.2013 22:05
Това е положението- "протестите" от този тип са удобни на Статуквото. Не е случайна и пасивността на полицията. Във вихъра на танца се случват отвратителни неща / последните назначения /, а колко ли още поминуват без да ги усетим, докато някои дефилират като протестни манекени...
цитирай
9. djgator - freeoldmen
21.07.2013 22:21
Благодаря за добрите думи! Казано е " керванът си върви - кучетата си лаят", нашата не е по-различна. Тъжното в случая е и поведението на българската интелигенция и елита на нацията, когато всичко беше на живот и смърт, те си траеха и нехаеха, а сега - за да не останат в сянка, повлечени от тщеславие, захранвано от удобни журналисти и техните вълшебни пера " красиви" "умни" "талантливи" и тн глупости - българската интелектуална общност са в първите редици на пърформанса! Жалко!
цитирай
10. tit - истината беше февруари, Гаторе!:)
21.07.2013 22:44
Повторението е фарс.
Но пак ще дойде февруари:))

И онзи, който е на власт тогава, ще разбере, че едно са двайсе хиляди, друго са 50%!:))
цитирай
11. djgator - tit
21.07.2013 22:57
Няма две мнения! Септември може да стане Май, много неща могат да се случат, тука сме като в склад с боеприпаси, а някой се разхожда с газена лампа и си търси белята :) ето една класика, дано не ти дойде в повече
https://www.youtube.com/watch?v=_IH4mf_rlWc&list=RD02FWVchUgZzIA
цитирай
12. freeoldmen - Не знам за tit,
21.07.2013 23:49
ама на мен не ми дойде в повече! Рано или късно, ще се стигне да такива изпълнения. Дано поне са в правилна посока...
цитирай
13. vladov2007 - Орешков – тази политическа прос...
22.07.2013 01:58
Орешков – тази политическа проститутка не мога да го дишам,..
нямаме политичаска култура, да дискутираме и приемаме мнението на другия и още: протестите в София сега, по вече от месец са цинични, противозаконни дело на хора домогващи се до власт- защото избирателите ги изхвърлиха от политиката.
НЯМА ДА СВАЛЯТ ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО, НЯМА ДА ПРЕКРАТЯТ РАБОТАТА НА ТОВА НАРОДНО СЪБРАНИЕ , НЯМА ДА ИМА ПРЕДСРОЧНИ ИЗБОРИ, ЗАЩОТО ТЕ ИМАТ ОТГОВОРНОСТ ПРЕД ИЗБИРАТЕЛИТЕ- ДА РЕШАВАТ ПРОБЛЕМИТЕ НА СТРАНАТА. НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ИМ ПОСТАВЯ УЛТИМАТОМИ- МОЖЕ ДА СЕ ОБСЪЖДАТ ИКОНОМИЧЕСКИ ИСКАНИЯ В ДИАЛОГ!!

прав сте, че това е пародия на протест!! Другото не е в съответствие със закона. А не ви е ясно
цитирай
14. djgator - freeoldmen
22.07.2013 08:46
freeoldmen написа:
ама на мен не ми дойде в повече! Рано или късно, ще се стигне да такива изпълнения. Дано поне са в правилна посока...

Честно казано бих предпочел всичко да стане с мирни методи, ама тези гумени глави, зад които стоят огромни финансови мастодонти - няма да помръднат, ако не ги стреснем поне малко..
цитирай
15. djgator - vladov2007
22.07.2013 08:57
Политическа проститутка е лице, сменило няколко пъти политическите си възгледи, още повече когато е от единия до другия край на политическия спектър, въпросната персона се присламчваше три пъти към различни формации!! До момента скалъпеното от тях правителство и комисии се състоят от олигархични слуги, техни роднини и приятели - шуробаджанащина в чист вид!! Те имаха шанса и го пропиляха - сега ще плащат.
цитирай
16. krassko - А като падне правителството каква песен ще запееш?
22.07.2013 09:42
И кой ще ти плаща за да пишеш глупости?

цитирай
17. danailvdimitrov - от мен ще добавя още една полза на Карнатеста...
22.07.2013 09:55
"Хората-борци" изкараха по някой лев за море.

Не знам как е у Пловдив но тук дават по 30 лв. на участие . Затова и протестите са ма-а-алко по-дълги, за да може човек да посъбере пари.

Така, че хем приятно,хем след работа, хем ти плащат! Тази бг формула никак не е зле.


ПП.Е има и "хора-шимети". Те пък си мислят ,че правят история. Ама, то такива винаги ще има!

Поздрави, за постинга!
цитирай
18. injir - Намесиха се много интереси, но за ...
22.07.2013 10:26
Намесиха се много интереси, но за мен е очевадно, че нашите политици си живеят много добре на народния гръб. И не народните интереси, а своите интереси защитават много яростно. Разбираш защо.
цитирай
19. djgator - krassko
22.07.2013 13:41
krassko написа:
И кой ще ти плаща за да пишеш глупости?


Колега, на мен никой не ми плаща да пиша, нито да протестирам, но ако си привърженик на столетницата или пък фен на Орешака или на Бат Бойко, то тогава естествено не би ти се понравил постинга. В случая ти дори не си конкретизирал кое според теб е глупост и не си се аргументирал, лесно е да плюеш - ей така - за спорта, трудното е да си критичен, но градивно. Имаш още да учиш.
цитирай
20. djgator - danailvdimitrov
22.07.2013 13:50
danailvdimitrov написа:
"Хората-борци" изкараха по някой лев за море.

Не знам как е у Пловдив но тук дават по 30 лв. на участие . Затова и протестите са ма-а-алко по-дълги, за да може човек да посъбере пари.

Така, че хем приятно,хем след работа, хем ти плащат! Тази бг формула никак не е зле.


ПП.Е има и "хора-шимети". Те пък си мислят ,че правят история. Ама, то такива винаги ще има!

Поздрави, за постинга!

Мой познат ме уведоми, че му предлагали по 30 лв за организиран протест с бусове... Е, той не се възползва, но чух че едно семейство си спретнало почивка на морето ( за хлапе давали по 15 лв) с пари от протестите!! Аз съм непримирим противник на червената хунта, на олигархичната шайка бандити, а "колеги " протестиращи ми се нахвърлиха с думите " провокатор и комунист" !!!!! На мен, аз съм бил 5 години в ГЕРБ - нещастни подлоги! Написах 2 постинга преди този с подробностите, който има време и нерви - може да прочете. Поздрави!
цитирай
21. djgator - injir
22.07.2013 14:10
Така е, четейки и мислейки попаднах на полезна статия в Труд :
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=2151902 кратко и ясно .
цитирай
22. djgator - анонимен - За да си истински гневен трябва да си малко повече гладен
22.07.2013 14:15
Много ми хареса това прозрение! Точно с такава цел и с подобни чувства написах този постинг, търпях, гледах, слушах и .. ми кирна! Дори в Рио карнавалът продължава само 2 седмици, а у нас - е как не се наиграха, надпяха, надтичаха и как не им стигна ефирно време за погалване на сърбящото ги его! То не бяха хвалби и комплименти, не бяха лиготии и пози! БАСТА! Истински хора се хванаха на поредната уловка, сглобена и предложена от олигархичната машина на ДС, да ги хвалят и упойват, докато хайдуците грабят и съсипват страната ни! Е, този номер май не успя, вече чувам ясно гласовете на възмутени и пробудени българи - да спрем с вечерните разходки и да направим седянка на жълтите павета....
цитирай
23. danailvdimitrov - моя позната получи от централата на ГЕРБ тези 30лв.
22.07.2013 15:21
djgator написа:
danailvdimitrov написа:
"Хората-борци" изкараха по някой лев за море.

Не знам как е у Пловдив но тук дават по 30 лв. на участие . Затова и протестите са ма-а-алко по-дълги, за да може човек да посъбере пари.

Така, че хем приятно,хем след работа, хем ти плащат! Тази бг формула никак не е зле.


ПП.Е има и "хора-шимети". Те пък си мислят ,че правят история. Ама, то такива винаги ще има!

Поздрави, за постинга!

Мой познат ме уведоми, че му предлагали по 30 лв за организиран протест с бусове... Е, той не се възползва, но чух че едно семейство си спретнало почивка на морето ( за хлапе давали по 15 лв) с пари от протестите!! Аз съм непримирим противник на червената хунта, на олигархичната шайка бандити, а "колеги " протестиращи ми се нахвърлиха с думите " провокатор и комунист" !!!!! На мен, аз съм бил 5 години в ГЕРБ - нещастни подлоги! Написах 2 постинга преди този с подробностите, който има време и нерви - може да прочете. Поздрави!



И вече е на морето, както и твоите познати. За други политически централи не знам по колко плащат, но предишните "протестиращи"-лумпени ги събираха в Студентски и хора на Слави Бинев бяха давали по 70лв. за хвърляне на камъни, в близки градчета до София пък знам за по 100 лв. Но това са за единични акции с извазване с автобуси. Въобще "пазара" на протестиращи е различен и "промоцийте са различни".

Така, че очертава се цял сектор в икономиката.
цитирай
24. ka4ak - Здравей,Весо!Майна,като по дърто,копеле,да те светна!:)
22.07.2013 15:54
Това е нашия протест,който другите от соц.лагера направиха,още докато имаше СССР!!!:(((((((
На тази база,може да си правиш вече изводи,кога,какво,как и да стигнеш до ПРОЗРЕНИЕТО,че БЕЗ ЛУСТРАЦИЯ,НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!!:(((
ТА ЗА ТОВА НА ПЪРВО ВРЕМЕ:
"СЛЕД КАТО ВСИЧКИ ЗАЯВЯВАТ,ЧЕ МИЛЕЯТ ЗА БЪЛГАРИЯ,ИЗХОДА Е СЛЕДНИЯ:
В рамките на 3/три/,пленарни заседания,променят конституцията и ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО ГЛАСУВАНЕ Е ФАКТ!!!:)))
Вместо шикалкавене и удължаване на АГОНИЯТА,взима се ГОТОВ И ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН,от Европейска страна,за да може да се гласува и по ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ!!!:)))
ОПРЕДЕЛЯ СЕ ДАТА ЗА НОВИ ИЗБОРИ и есента,ГЛАСУВАМЕ!!!:)))
ПРЕХОДЪТ,ВСЕ ПАК ТРЯБВА ДА ЗАПОЧНЕ И ВСИЧКИ ЗАЕДНО,ДА ИЗВЕДЕМ БЪЛГАРИЯ ОТ БЛАТОТО!!!:)))))))

ВМЕСТО ВОЙ,ПРОСТО ВИЖТЕ , КАК ПРИЕХМЕ ТЪРНОВСКАТА КОНСТИТУЦИЯ!!!:)))"
После ще си дойдат и действителните промени и може и да осъдят КОНСТИТУЦИОННИТЕ СЪДИИ,като НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ,защото въпреки комуКонституцията,изобщо не я прилагат и се гаврят с НАС!!!:))))
цитирай
25. djgator - Влади
22.07.2013 17:22
Идеите ти са супер, заставам зад тях. Не може да извършваш еднакво действие и да очакваш различен резултат! Нещо ( а по-добре) няколко неща трябва да се променят, тогава чак ще се измъкнем от омагьосания кръг в който ни пъхнаха през 1944 г.
цитирай
26. kass - ka4ak
22.07.2013 17:59
Скъпи ми приятелю ka4ak, не си ли позакъснял с около четвърт век :)... Днес нямаме насреща си просто комунисти, а олигарси и мафиоти. Не става дума за идеологии, а за власт, капитали, контрабандни канали и разпределяне на пазари... Това е много по-лошо от това да поддържат строя насила, защото тогава се изправяш срещу несправедлива система с ясно лице, а днес срещу задкулисни играчи, които си купуват всяка власт... Я кажи, ако се приеме задължителното гласуване и въпреки това 70% от българите не отидат да гласуват, като във Варна, какво ще стане??? Ще ти кажа - ще падне голям всенароден смях, с купища нови вицове :(... Айде да станем по-сериозни и да видим какво можем да направим за да видят избирателите смисъл да гласуват без да ги принуждаваме насила?

http://bezpartien.com/%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%B9-%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D1%87%D1%83%D0%BF%D0%B8-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC/
цитирай
27. анонимен - Мнение на един изстрадал седесар. ...
22.07.2013 18:31
Мнение на един изстрадал седесар. Ей, умирате си от мъка, че ви няма никакви. Направете си партийка и си я вкарайте в парламента. Аз ще ви ръкопляскам с кеф.
цитирай
28. mihailts - ПРЯКА ДЕМОКРАЦИЯ
22.07.2013 18:54
ПРЯКА ДЕМОКРАЦИЯ
Откъс

... За България пряка демокрация при сегашното нейно парламентарно управление е възможна по следният начин: За да се изберат 240 депутати чрез представители на общините, най-малките общини се групират по две. След това избирателите на всяка община и на групираните по две от най-малките избират по един депутат. За депутат може да се кандидатира всеки, на който сегашният избирателен закон позволява и е събрал в своя подкрепа определен брой подписи – напрмирер 3 % от броя на избирателите в общината...

Откъс от „Пътят на човека”

Михаил Цвятков
Ул. Ал. Стамболийски 21
Свищов
цитирай
29. ka4ak - 27. kass - ka4ak Иве,няма разлика,как ще ги наречеш!!!Корена е един и чак сега имаме смелостта да го посочим!!!:(((
22.07.2013 19:35
kass написа:
Скъпи ми приятелю ka4ak, не си ли позакъснял с около четвърт век :)... Днес нямаме насреща си просто комунисти, а олигарси и мафиоти. Не става дума за идеологии, а за власт, капитали, контрабандни канали и разпределяне на пазари... Това е много по-лошо от това да поддържат строя насила, защото тогава се изправяш срещу несправедлива система с ясно лице, а днес срещу задкулисни играчи, които си купуват всяка власт... Я кажи, ако се приеме задължителното гласуване и въпреки това 70% от българите не отидат да гласуват, като във Варна, какво ще стане??? Ще ти кажа - ще падне голям всенароден смях, с купища нови вицове :(... Айде да станем по-сериозни и да видим какво можем да направим за да видят избирателите смисъл да гласуват без да ги принуждаваме насила?

http://bezpartien.com/%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%B9-%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D1%87%D1%83%D0%BF%D0%B8-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC/

Сега се обадиха и посланиците,защото видяха,че има към кого да се обърнат и да бъдат,разбрани!!!:)))
Задължителното гласуване е необходимо,вместо ДИКТАТУРА,за да станеш гра жданин и да придобиеш,САМОЧУСТВИЕТО,да потърсиш сметка,за това,че са злоупотребили с гласът ТИ!!!:)))
Колкото до твоя вариант,предвидена е БЯЛА БЮЛЕТИНА,която може да пуснеш в урната или да изпратиш по нета и тя се отчита,като ОТРИЦАТЕЛЕН ВОТ!!!:)))
За това казвам,копипейс на ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН от Европа!!!:)))
цитирай
30. ka4ak - 26. djgator - Влади Весо,извинявай,но Ивето не може да проумее,какво са ни натресли 1944г.!:(((
22.07.2013 19:51
djgator написа:
Идеите ти са супер, заставам зад тях. Не може да извършваш еднакво действие и да очакваш различен резултат! Нещо ( а по-добре) няколко неща трябва да се променят, тогава чак ще се измъкнем от омагьосания кръг в който ни пъхнаха през 1944 г.

Колкото и да се дуем,мислех,че децата на правнуците ни,ще успеят да се отърват от тази изкуствена болест!!!:(((
Сега съм обнадежден,че може да стане,много по рано!!!:)))
цитирай
31. djgator - kushel - Мнение на един изстрадал седесар. ...
22.07.2013 20:19
Колега, аз доколкото знам ти си отявлен фен на столетницата, какво СДС те гони??
Така или иначе вашата партия е най-успешния еврейско-ционистки проект на 20ти век, а съвременните партии са просто нейни креатури, оцветени за красота!
Уверявам те, че в денят в който вкараме достойни хора в парламента - лично ще те уведомя!
цитирай
32. djgator - mihailts
22.07.2013 20:23
Има най-различни предложения, едно от друго по-интересни, справедливи и обещаващи, нека компетентните хора преценят за нашите родни условия кое е приложимо, аз ще подкрепя всяко креативно и позитивно решение. Трябват нови правила, иначе - пак същия цирк! Необходим след изборите е и гражданския контрол, нека има представители на народа във всяко министерство и комисия, пълна прозрачност - само това е верният път!!
цитирай
33. chichstefcho - Mного бъркаш, като си мислиш и тв...
23.07.2013 18:39
Mного бъркаш, като си мислиш и твърдиш, че ГЕРБ стоят по някакъв начин зад протеста. Да твърдиш, че на някой му се плаща е цинизъм.
Този протест възникна напълно непринудено от хората, като естествена реакция за самосъхранение на последните им останали добродетели. И в никакъв случай не е платена акция за свалянето на правителството, както някои комунисти се опитват да внушат !

цитирай
34. djgator - chichstefcho
23.07.2013 20:01
На мен не можеш да ми обясняваш за протести и герб по две причини- първо бил съм на повече протести от теб и второ, бил съм в герб 5 години!! Под статията съм сложил два линка в които ясно се вижда кой на кого и как плаща, направи си труда и натисни върху надписите в червено!!! Ако беше изчел внимателно постинга и беше видял клиповете нямаше да напишеш този коментар!!! Цитат от моя текст, който не си прочел : "Тук е мястото да заявя напълно сериозно и категорично: не повече от половината протестиращи са платени или организирани герберисти и симпатизанти, има достатъчно много съвестни, честни и непримирими свободни хора, на които им прави чест, че не се прибират по домовете си - а се борят! Проблемът е, че те без да се усетят участват в един мач, който не е с техния отбор." даже е подчертано, но ви мързи да четете!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1335202
Постинги: 96
Коментари: 5218
Гласове: 24574
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930