Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2009 00:31 - Поредната манипулация от злоба и завист
Автор: djgator Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12273 Коментари: 70 Гласове:
21

Последна промяна: 08.12.2009 16:49


Напоследък светският хроникьор беше замлъкнал, хиените около него -  и те. Обаче тази вечер кафевите поредици продължават, аз няма да се впускам в дебати с него, защото ми е смешен, но пък ще ви покажа и аз любопитни кадри и ще ви разкрия тайната, как се правят подобни манипулации :))

Ето оригиналния коментар на никита, с няколко стъпки ще го превърнем в анонимен..
image

взимаме думата "анонимен"

image

изрязваме "никита"



тук вече е изчезнало името и
image


и ето - вече е анонимна :)))

image
а ето и един текст в който второто и последното изречение ми звучат странно :)) 
.. " Това не е жена, която отлично знае цената си"

" Лишени от любов дъщери"
..?

image


Е, има фокуси и фокусници. Има и светски хроникьори, важното е да има купон. Забавлявайте се хора, днес е празник!:))



Тагове:   манипулация,   завист,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikaela19 - Хи хи хи
08.12.2009 00:38
Уникални сте,кой лъже,кой маже:)))))
Сега събери твоята глутница от хиени и сте квит:)))))))))))))))
цитирай
2. анонимен - Ха-ха, извинявам се :-D
08.12.2009 00:44
\m/
//

P.S. Дижи, забелязваш ли, че някои хора са удивтелно нагли?! ;-)

\m/
//
цитирай
3. анонимен - djgatorе,
08.12.2009 00:47
май ти доскуча напоследък в блогбегето, а?
цитирай
4. djgator - mikaela19
08.12.2009 00:48
Жане, вие нощните птици веднага се насъбрахте на сеира :)) С рустам не ми се занимава, но интересно завършва темата му за никита :)
цитирай
5. djgator - zlika
08.12.2009 00:50
Важното е да се пише срещу нещо или някого :) До момента нито рустам, нито другите се появяваха и изведнъж- хоп, дружинката се насъбра :)) Това е неумел опит за разпалване на войната отново, но няма да им стане номера :) Да си пускат песни и снимки от нета - с красоти :))
цитирай
6. djgator - russaliq
08.12.2009 00:52
Май напоследък те виждах да ми гласуваш за темите? :)
цитирай
7. nikita6864 - тая манипулация дето си я направил с помощта на злика,
08.12.2009 01:00
не променя факта, че те изловиха като муха в шепа :))

и като можеш толкова, защо не изфабрикуваш цели 2 коментара, а само по 1 дума си сменил?
цитирай
8. анонимен - Дижи,
08.12.2009 01:03
аз съм ЗА война! Забелязал ли си как се крият за да си дадат сили и изкачат? ;-)

Пак ще се скрият! Бас? :-P

\m/
//
цитирай
9. djgator - nikita6864
08.12.2009 01:24
nikita6864 написа:
тая манипулация дето си я направил с помощта на злика,
не променя факта, че те изловиха като муха в шепа :))

и като можеш толкова, защо не изфабрикуваш цели 2 коментара, а само по 1 дума си сменил?

Хахахха, сега и злика намесихте!!! А Елвис или Дейвид Копърфилд да са ми помагали :)))))) Можеш да го питаш, той няма нищо общо, но вие сте интриганти, това го разбраха всички!!!
Погледни текста по-горе, дето рустам те четка, виж дали има разлики и колко на брой са те - хахахах една дума съм можел да сменя, хахахахаааа
Лека ви нощ, не се заседявайте много в нета!
цитирай
10. анонимен - djgator-е, ъхъм,
08.12.2009 01:26
гласувах, но не на ТЕМИТЕ.
Темите ти не ги чета.
Айде питай ме що съм гласувала?
цитирай
11. djgator - zlika
08.12.2009 01:28
По-ми харесваше като се ошумуляваха, но всяко чудо за три дни. Ще им мине .. или пък не?! :)
Поздрави от Абсурдистан, тук е късно през нощта, аз си лягам :)
цитирай
12. malkiatprintz - Хах. . . скудоумна история, ама т...
08.12.2009 07:43
Хах... скудоумна история, ама толкова си може, човекът, това поства :)
цитирай
13. анонимен - Оххххххх
08.12.2009 07:58
пак ли почнахте.
Стигаааааааааа
Веско - бъди над тия неща.
Така правиш глупаците умни, а себе си глупак - като даваш гласност на нещо , което малцина са знаели
Поздрави.
цитирай
14. kass - djgator
08.12.2009 08:53
Веско, най-лесния начин да манипулираш е чрез снимки. Всички знаем, че рустам е страстен рибар на лапнишарани, та е пуснал въдицата пак.
Е, който се хванал - хванал се :)
цитирай
15. cindy - На мен друго ми направи впечатление
08.12.2009 09:37
Видях, че разобличаващите те коментари са от постинг за царица и гълъбица.
По мои спомени това беше доста отдавна.
Мислех да питам рустамича защо чак сега е измъкнал този компромат, но не ми се занимаваше.
Затова съм склонна да ти вярвам.
Иначе ми заприлича на роклята на Моника Люински, пазена 4 години с генетичния мат'риал на Бил Клинтън.
:)))))
цитирай
16. djgator - russaliq
08.12.2009 09:45
Този въпрос наистине много ме вълнува, но предпочитам да си остане една мистерия :)))
цитирай
17. djgator - malkiatprintz
08.12.2009 09:48
С една важна корекция, това ТОЙ не го може, помогнали са му, но са допуснали няколко съществени пропуска :)))
Антуражът му му е спретнал мечешка услуга :)
цитирай
18. djgator - darling
08.12.2009 09:52
Добре, скоро ще изтрия този постинг, разваля ми поредицата :) Сама виждаш, два месеца не ги закачах, дори в коментар не съм споменавал никой от тях, но те си търсят конфликти на принципа " крадецът вика - дръжте крадеца" :) Снощи се насъбраха, наизсачаха от храстите и започнаха да плюят, да им се чуди човек на ентусиазма.
Хора разни, а някои - без идеали.
цитирай
19. djgator - kass
08.12.2009 09:56
Той е и птичар, виж как гълъбици и патици му се навъртат.:) В заключение, често става така, опитат да окаляш някого и то безпричинно, а се оказват сами в батака. Явно скуката си каза своето.
цитирай
20. djgator - cindy
08.12.2009 10:03
Тук имаме два случая, първо за добър компромат е нужно време за подготовка, после трябва повод, обаче аз ги отсвирих и не им давах поводи.. Е, в краен случай и без повод става :) Прави впечатление и друго, очевидно рустам няма нужната техническа подготовка, някой му е помогнал, от където възникват въпросите - кой и защо? Верно, имат някои пропуски, основно в това, че избраха супер стар постинг, а и веднъж ми приложиха подобен номер с изопачаване на списък с последни регистрирани потребители, а друг път, подмениха основно текста на цял постинг, поставяйки ме в деликатно положение, понеже в този момент коментарът ми вече изглеждаше нелогичен.
Деца, какво да ги правиш.. намериха един беловлас чичко да им се връзва и го насадиха на пачи яйца. :)))
Е, в едно успяха, провокираха ме да пиша в техен стил, но това е временен успех.
цитирай
21. gothic - И аз това се чудех, що след толкова ...
08.12.2009 10:17
И аз това се чудех, що след толкова време ама....
цитирай
22. diso - Интересно развитие на темата. . .
08.12.2009 10:25
Интересно развитие на темата...
цитирай
23. djgator - gothic
08.12.2009 10:28
Понякога е нужно време, за да се замисли нещо такова, но чак пък 2 месеца :) Днес е студентския празник, рустамич е човек със странно чувство за хумор, може да му се е видяло забавно и подходящо за случая..
цитирай
24. djgator - diso
08.12.2009 10:30
За съжаление се отклонихме доста от темата, но утре - ако имам време, ще си пиша пак за наболелите проблеми в държавата. А ти като фен на фотографията, знай че всичко може да се постигне с една снимка... :))
цитирай
25. boristodorov56 - Драги студенти, да ви е честит 8 м...
08.12.2009 11:20
Драги студенти, да ви е честит 8 март!
цитирай
26. djgator - Боре
08.12.2009 11:42
Да ни е честит празника!!! Довечера ще полеем, нищо че от известно време не сме вече студенти :))
цитирай
27. анонимен - А така,
08.12.2009 11:45
остави блога, па се заеми с "наболелите проблеми в държатата".
Като оправиш държавата, започни с глобалното затопляне.
цитирай
28. panazea - Поздрав за всички студенти!
08.12.2009 12:45
Настоящи и бивши!
цитирай
29. анонимен - Весо
08.12.2009 13:50
Ето че пак стария ни Чичо Мич си показа рогата!!! Сега иска да е по забавен, след като не успя да докаже че уж аз съм бил онзи Златко трола и съм плюл сам себе си като шизофреник, сега твърди чрез мръсни и долни лъжи че ти си пишеш сам анонимни коментари. Определено чрез това иска да си вдигне рейтинга- да бъде интересен и коментиран. Като гледам само на такива теми получава много коментари. Едно сериозно нещо не съм прочел. Ако това за него е чувство за хумор, за мен не е. Не познавам човек който се шегува злобеейки. Но стига толкова за него- нека сам да се излага.
А Честит осми декември. Днес аз празнувам!!!!!
Наздраве!!!
цитирай
30. baletlnetpepas - абе
08.12.2009 14:46
вие сте се сбъркали съвсем
цитирай
31. djgator - russaliq
08.12.2009 16:02
russaliq написа:
остави блога, па се заеми с "наболелите проблеми в държатата".
Като оправиш държавата, започни с глобалното затопляне.

Хм, ти нещо пак изпадна в цикъл... Тъкмо си бях помислил, че си се успокоила от предните изблици на истерия, но нещата явно са били по-дълбоки! Когато те защитавах и бях с теб срещу твои врагове, бях готин, а сега- пак съм ти трън в очите.. Много удобно, а? :))))))))
цитирай
32. djgator - panazea
08.12.2009 16:04
Бъди поздравена и ти, днес всички студенти празнуват, пък било и бивши :))
цитирай
33. djgator - grobarq
08.12.2009 16:07
Той е цар на интригите, но все не му се получават.. Предишния път твърдеше за Балета, как бил сигурен, че онзи е присъствал на Шабла.. стана за смях и се наложи да се извинява :))) Традиция :)
цитирай
34. djgator - балет
08.12.2009 16:11
baletlnetpepas написа:
вие сте се сбъркали съвсем

Затъпя положението в блога, определено :) А ти си признай, че си бил в Шабла и въобще всичко, в което те обвиняваше рустамич :))))))))) Ама и до ден днешен не разбрах, как успя да се телепортираш до Шабла :)
цитирай
35. анонимен - djgator
08.12.2009 16:12
Той иска само да се чува, помня когато пееше друга песен когато друг човек в блога беше лидер. Сега разбирам че и от тогава си е бил интригант и злобар!!!
цитирай
36. djgator - Мъро
08.12.2009 16:16
grobarq написа:
Той иска само да се чува, помня когато пееше друга песен когато друг човек в блога беше лидер. Сега разбирам че и от тогава си е бил интригант и злобар!!!

Аз не повня този период, понеже не съм бил регистриран тогава, но помня много други неща..
Омразата към цефулес, вихра, касс, миро ,балета, към мен напоследък и към кой ли не още.
Някои хора така са свикнали да си я карат!
цитирай
37. vasilan - и те така
08.12.2009 16:28
http://www.youtube.com/watch?v=6J7ri91oVcM&feature=player_embedded
цитирай
38. анонимен - Много!
08.12.2009 16:30



цитирай
39. djgator - vasilan
08.12.2009 16:38
Разни хора, нали знаеш :)) ..
цитирай
40. djgator - russaliq
08.12.2009 16:39
[quote=russaliq] Много!

Вълкът козината си менял, но нрава - никога!(вълчицата - също)
Приятна вечер и друг път не си прави труда да минаваш през блога ми.
цитирай
41. djgator - Драги читатели
08.12.2009 16:43
За съжаление този постинг излезе в най-коментирани, въпреки, че не му беше това целта.. Жалко, че заема място на първа.
Забавлявайте се - днес е празник! Аз отивам да празнувам, а на всички вас - приятна и запомняща се вечер!!! :))
DON'T DRINK & DRIVE !
цитирай
42. ka4ak - Весо,въпреки този текст,ми изтриха коментари на други хора!Личното бельо е лично и показва до колко е чисто!
08.12.2009 18:03
Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!

Постовете показват позиция и мнение!Преценката е лесна и написаното остава,а Джон Ленън,го копнаха в гръб,преди 29 години!!!:)))
Да бъдем заедно въпреки различията и да не се обиждаме!По дрехите посрещат,по умът изпращат!:)))
цитирай
43. cafene - Злобата за мен е най - страшната болест на
08.12.2009 19:07
днешния ден!

Нека се забавляваме, но не за сметка на другите!!!

Страшното е, че сме едно КОЦЕСУМАТОРСКО общество!!!

Поздрави и лека вечер!!!
цитирай
44. krotalka - Веско,
08.12.2009 20:36
на някои хора им е скучно, когато не предизвикват интриги!Както казва Албенчето ХМО за тях!
цитирай
45. rat - Извинявам се много, но понеже нищо ...
09.12.2009 00:14
Извинявам се много, но понеже нищо не разбрах, няма да взема отношение по тази разгорещена дискусия.:)))))))))))))))))))))
цитирай
46. inel379 - !!!
09.12.2009 02:15
Супер празник за всички, които го чувстват като такъв! Отлично настроение, гарнирано с музика и танци!
Много усмивки!:)))
цитирай
47. анонимен - Поклон пред Ленън!
09.12.2009 02:44
А Рустамич да си чува страхотните приятели ;-)

\m/
//
цитирай
48. анонимен - Дижи, наздраве! :-)
09.12.2009 03:11
Видя ли умница-гургулица какво е изтърсила при гъзолизко? "не могат да се манипулират цели изрчечния". Наистина пръщи от интелект :-D

\m/
//
цитирай
49. djgator - ka4ak
09.12.2009 10:43
Да приятелю, аз от два месеца престанах да се занимавам с ТЯХ, но когато някой има глисти - те го измъчват отвътре и той се самонавива,нашите герои имат нужда от медицинска помощ :))
цитирай
50. djgator - cafene
09.12.2009 10:52
Злобата е самоунищожаващо чувство, тя води до деградация и вътрешен дискомфорт на този, който я изпитва.. Да са живи и здрави, не бях виждал по-големи злобари от следните лица, струва си да ги споменем поименно:
рустам, микаела19,никита6864,русалия,файърендайс и други подобни.
цитирай
51. djgator - krotalka
09.12.2009 10:55
Да, голямо ХМО за всички изброени в предишния ми коментар , а от мен в добавка - ЯМХ!! :))) Кой разбрал, разбрал.
цитирай
52. djgator - rat
09.12.2009 11:32
Ти явно си пропуснал съдържателния постинг на светския хроникьор :)))
цитирай
53. djgator - inel379
09.12.2009 11:34
Благодаря, да - настроението беше супер :)
цитирай
54. djgator - zlika
09.12.2009 11:42
zlika написа:
Видя ли умница-гургулица какво е изтърсила при гъзолизко? "не могат да се манипулират цели изрчечния". Наистина пръщи от интелект :-D

\m/
//

Не е лесно някой да е тъп, но е по-трудно да го прикрие, както в случая. Все едно да покажеш на дете как се прави една къщичка от LEGO и то да възкликне - аа, едва ли ще може да се направи втора къщичка :)))
За нейно улеснение, горе в постинга има скриншот на статия на Рустам с колкото си искаш подправен текст - но тя не го е забелязала даже!:)))
Злобата и идва от дозата "сода каустик" която ежедневно пиела, както разбрах от твоя постинг :)
И последно по темата- злика, признай си, че ти ми помогна да покажа, как се фаршифицират скриншоти :) хахахахахаха после си признай, че си роднина на Елвис или друго подобно безумие.
цитирай
55. mikaela19 - Злобен интригант и лъжец си ти
10.12.2009 01:14
По голям глупак от теб не бях виждала.А се оказа и лъжец.
Ако още веднъж напишеш обидна дума за мен,бъди сигурен,че ще пиеш 40 дена супа със сламка.
Кръгла нула си
цитирай
56. djgator - 56. mikaela19 - Злобен интригант и лъжец си ти
10.12.2009 09:54
mikaela19 написа:
По голям глупак от теб не бях виждала.А се оказа и лъжец.
Ако още веднъж напишеш обидна дума за мен,бъди сигурен,че ще пиеш 40 дена супа със сламка.
Кръгла нула си

ООО Жане, взе да заплашваш като гледам?! Не са хубави тези работи!
цитирай
57. mikaela19 - А ти повече не си позволявай да об...
10.12.2009 10:31
А ти повече не си позволявай да обиждаш.
Лъжите хубаво нещо ли са?
Не съм ти част от живота и ти не си от моя.
Гради си живота без тая омраза в теб.
Аз никога не съм коментирала никъде какво сме говорили някога с теб.Защото имам чест!
цитирай
58. djgator - mikaela19
10.12.2009 10:35
Аз също не съм писал никакви подробности от наша кореспонденция, но ти постоянно ме иронизираш в коментари под различни постинги,без причина. Ако рустам не се беше самоангажирал да напише поредния кафяв постинг, нямаше и да те спомена.
От два месеца не съм писал за никой от посочените, но явно някой си търси конфликти!
цитирай
59. mikaela19 - Веско
10.12.2009 10:42
Вие ще схванете ли накрая,че какво пише Рустам си знае само той.Не ми се дава отчет.Неговият постинг го видях почти последна и късно.И всички гадаеха дали е вярно.все пак един ми пише стихове,ти ми пишеш приказки.Поласкана съм:)
Но защо вчера се оказа,че и други хора нямащи нищо общо с нас имат този файл?
Не ме намесвай повече когато той пише нещо.
Две различни личности сме!
А ти какво направи.Сложил си ме в коментар отново.Аз и злоба?В моя постинг съм написала какво имам и коя съм аз.Но съм отмъстителна когато без причина ме обиждат.
Та какво лошо ти написах,събери с глутницата и ще сте квит.Вашият театър на двамата е малко смешен.Но не ме замесвайте.Чета постинги,имам мнение пиша коментар.Ти правиш същото!
цитирай
60. djgator - mikaela19
10.12.2009 10:59
Това , че други хора имали този файл е просто следното - бббб го е направил и го е дал на рустам, а защо чак сега, след близо два месеца? Защото точно преди този постинг, коментирах ехидно при бббб и той ми каза, че имал за мен едни други графики.. Е, те не закъсняха, но няма значение вече. Тук проблема е между теб и мен. Ти си позволи да ме обиждаш и дори заплашваш, ако искаш да се прекрати този цирк, изтрий си обидния коментар и аз ще премахна моите, в които те споменавам? Нека всеки си живее, без да се занимава с другия? От теб зависи в момента, изтриеш ли го, всичко приключва. Нямам какво повече да коментирам, приятен ден.
цитирай
61. avangardi - Веси, толкова малко сме живи на този свят,
10.12.2009 11:07
и толкова много ще сме умрели за него, че злобата, отмъстителността, пируването върху чуждото нещастие за мен са непонятни човешки качества!?
Не си заслужава човек да си мърси съзнанието с несъществени, пошли и омерзени хора...

Най-хубавият ден

Най-хубавият ден - днешния.
Най-голямата спънка - страхът.
Най-лесното нещо - да се заблудиш.
Най-голямата грешка - да паднеш духом.
Коренътна всички злини - егоизмът.
Най-хубавото развлечение - работата.
Най-лошото поражение - отчаянието.
Най-добрите учители – децата.
Най-голямото щастие – да си полезен на другите.
Най-неприятния недостатък – лошото настроение.
Най-красивия подарък – прошката .
Най-добрата защита – усмивката.
Най-доброто лекарство – оптимизма.
Най-мощната сила на света – вярата.
Най-стимулуращия дар – надеждата.
Единствената реалност – любовта .
Майка Тереза

ОБИКНОВЕН ПЪТ
Надпис на стената Шишу Баван, дом за деца в Калкута

Хората са упорити , алогични и егоцентрични.
обичай ги ВЪПРЕКИ ТОВА !

Правиш ли добро , ще те обвинят
в егоизъм и задни мисли .
Прави добро ВЪПРЕКИ ТОВА !

Успееш ли , ще се сдобиеш с фалшиви приятели
и истински врагове .
Стреми се към успеха ВЪПРЕКИ ТОВА !

Доброто , което правиш ще бъде забравено утре.
Прави добро ВЪПРЕКИ ТОВА !

Най-големите хора с най-велики идеи
могат да бъдат
убити от най-дребните хора
с най-дребните съзнания.
Не ограничавайте мислите си ВЪПРЕКИ ТОВА !

Хората са благосклонни към губещите ,
но следват само победителите .
Борете се за победените ВЪПРЕКИ ТОВА !

Каквото си градил с години , може да се срине
само за една нощ .
Не спирай да градиш ВЪПРЕКИ ТОВА !

Дай на света най-доброто от себе си
и той ще те отритне .
Дай му го , ВЪПРЕКИ ТОВА !


ОЩЕ ПО ТЕМАТА ЗА ЛЮБОВТА

Ще дойде ден , когато хората ще покорят
пространството , ветровете , приливите и гравитацията
и Бог ще ги дари със сила да се покорят на любовта.
Тогава , за втори път в историята на света ,
хората ще открият огъня.

Тейар дьо Шарден

Всеки може да бъде велик... , защото всеки може да прави услуги.
За това не е необходимо непременно да си завършил колеж.
Не е нужно и да можеш правилно да съгласуваш подлога и сказуемото.
Имаш нужда само от сърце , пълно с милосърдие.
От душа , направлявана от любов.

Мартин Лутър Кинг -младши

Общоприето е схващането , че човек се чувства наранен , когато не получава любов.Но не това ни наскърбява . Болката започва , когато не даваме любов.Родени сме , за да обичаме . Може да се каже че сме машини за любов , създадени от Бога. Ние съществуваме с пълна сила , когато даряваме любов.Светът ни кара да вярваме , че нашето добруване зависи от хората , които ни обичат. Но това е изопачено разбиране , причина за много от нашите проблеми . Истината е , че нашето добруване зависи от това дали даряваме любов.Въпросът не е в това , какво получаваме в замяна . Въпросът е какво даваме !

Алън Коен

Този живот е проверка.
Само една обикновена проверка.
Ако беше истински живот ,
Щяхте да получите по-нататъшни
Инструкции къде да отидете
И какво да направите !


АКО ЗАПОЧВАХ ЖИВОТА СИ ОТНАЧАЛО
Бих си позволила да греша повече следващия път.
Бих живяля по-спокойно.
Бих постъпвала по-глупаво , отколкото този път.
Бих вземала на сериозно по- малко неща.
Бих разчитала повече на късмета си.
Бих пътувала повече.
Бих изкачила повече планини и преплувала повече реки.
Бих яла повече сладолед и по- малко фасул.
Може би бих имала повече истински проблеми, но по-малко въображаеми.
Сигурно сте разбрали , че съм от хората , които живечт разумно и здравословно – ден след ден , час след час.
Да , преживяла съм своите звездни мигове .
Ако можех да живея отново , бих изживяла повече такива моменти.
Всъщност , бих се опитала да няма нищо друго . Само мигове.
Един след друг , вместо да изживявам толкова много години ден след ден.
Бях от хората , които никъде не тръгваха без термометър , грейка , дъждобран и парашут.
Ако можех да започна всичко отначало , следващия път бих пътувала по-леко екипирана.
Ако можех да започна живота си отново , бих ходила боса от ранна пролет до късна есен.
Бих танцувала повече.
Бих се возила на повече въртележки.
Бих набрала повече маргаритки.

Надин Стеър ( 85 годишна )


Препятствията са онези страховити неща , които виждаш , щом отклониш поглед от целта си.


Хенри Форд

Не се страхувай от провал .
Ти си се провалял много пъти , макар че може и да не си спомняш.
Първият път , когато започна да ходиш , ти падна .
Първият път , когато се опита да плуваш , едва не се удави , нали ?
Улучи ли топката , когато за първи път замахна с бухалката ?
….
Не се тревожи от неуспеха.
Тревожи се за шансовете , които ще пропускаш , ако поне не опитваш.


МАЙКА КЪМ СИН
Е , сине , ще ти кажа :
Животът ми не бе кристална стълба.
Стърчаха гвоздейчета
И трески ,
И преобърнати дъски ,
И на места лъщеше пода –
Без килим.
Но независимо от всичко ,
Това бе непрекъснато изкачване :
Достигахме площадки за почивка ,
Завивахме зад ъглите ,
А някога вървяхме в мрака –
Където не достига светлина .
Така че , моето момче , не се обръщай
И не прекрачвай назад по стъпалата ,
Защото ще откриваш , че е ужасно трудно.
Не падай –
Аз все още продължавам ,
Все още се катеря ,
А и за мен животът не бе кристална стълба.


КРЕДО ЗА ОНЕЗИ , КОИТО СА СТРАДАЛИ

Молих се на Бога да придобия сила .
Станах слаб , за да се науча смирено да се подчинявам…
Молих се за здраве , за да мога да извърша велики дела.
Отредена ми бе немощ , за да върша по-добри неща…
Молих се за богатство , за да бъда щастлив .
Обречен бях да живея в бедност , за да се науча на мъдрост…
Молих се за власт , за да заслужа похвалата на хората.
Получих в замяна слабост , за да почувствам нуждата от Бог …
Молих се за всичко , което изпълва живота с радост.
Дарен бях с живот , за да мога да се радвам на всичко…
Не получих нищо , за което се молих , а всичко , за което се надявах.
Въпреки че почти не ги съзнавах , неизречените ми молитви бяха чути.

Аз съм сред най-благословените хора !
Рой Кампанела

Mного хора ще влизат и излизат от от живота ти
Но само истинските приятели ще оставят следи в сърцето ти.

За да се справиш със себе си , използвай главата си.
За да се справиш със другите , използвай сърцето си.

Само една стъпка дели ярост от опасност.

Ако някой те измами един път – това е негова грешка.
Ако някой те измами два пъти – това е твоя грешка.

Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.

Този , който губи пари губи много.
Този , който губи приятел , губи много повече.
Този , който губи вяра ,губи всичко.

Прекрасните млади хора са творение на природата.
Но прекрасните стари хора са творение на изкуството.

Учи се от грешките на другите.
Не можеш да живееш достатъчно дълго ,за да ги направиш всичките свои.

Приятели – ти и аз…
Ти доведе друг приятел…
И станахме трима…
Основахме нашата група …
Нашият кръг от приятели…
И както кръга , вече нямаме начало или край …

И Веси, ще завърша с още една вечна мъдрост!

Вчера е история.
Утре е мистерия.
Днес е подарък.

Поздрави и прегръдки за теб с много обич - Илчето

цитирай
62. mikaela19 - Това Ултиматум ли е? А сега пог...
10.12.2009 11:08
Това Ултиматум ли е?
А сега погледни аз какъв коментар ти написах в началото на постинга.......после погледни какво си написал ти!
Не ме интересува кой е напарвил файла.
Човек нямащ нищо общо нито с него нито с Рустам го има.Защо и как е интересно.
Ти не си ли позволи да ме заплашваш?
Защо виждаш когато аз те заплашвам,а не виждаш себе си!да това е между теб и мен.А запита ли се защо стана така.Намери отговора и другото няма да има значение,защото това просто ще остане в историята.Но ултиматум няма да приема.
Имам си своята чест и достойнство!
Нито се плаша,че ще ми изтрият ника.Смятай правилно колко едве и две,стига си го правил 5:)
Весел ден за теб:)Останалото......ще го обсъдим двамата!
цитирай
63. djgator - mikaela19 - Това Ултиматум ли е?
10.12.2009 11:15
Аз не се казвам Яне Янев и не раздавам ултиматуми!
цитирай
64. boristodorov56 - 61. djgator
10.12.2009 11:16
Бъди мъж и ги изсрий едностранно - става въпрос за коментара ти #61 - примера е най-добрия урок за подражание.
Покажи благородство!
Ние сме пловдивчани, все пак!
цитирай
65. djgator - боре
10.12.2009 11:20
Нека помисля малко, виждаш, че всичко което правя и говоря се следи под лупа. Имам шепа врагове, но затова пък - доста енергични и нахъсани! Не знам как ще се изтълкува, за нормалните хора - това би било добър жест, а те могат да ме изкарат какъв ли не?
цитирай
66. mikaela19 - Аз не се казвам Яне Янев и не раздавам ...
10.12.2009 11:21
djgator написа:
Аз не се казвам Яне Янев и не раздавам ултиматуми!



Значи приключихме темата!
Да не се окаже да я започнем пак отначало:)
Весели празници:
цитирай
67. djgator - avangardi
10.12.2009 11:22
Твоят коментар е толкова изчерпателен и чудесен. Дори в мрачен ден - като днешния, ти ми върна усмивката, за което ти благодаря от сърце!!!! Поздрави и усмивки ти пращам! :))
цитирай
68. mikaela19 - И още нещо
10.12.2009 11:23
Никога не си прави разни предположение за даден човек без да го познаваш или да си го опознал.Всеки от нас е артист във филма на живота:)
Късмет
(злобните хора на правят пожелания)
Запомни и това:)
цитирай
69. djgator - mikaela19
10.12.2009 11:26
За целия този разговор имахме на разположение Личните Съобщения, а сега някои ще кажат, че си трупам коментари :))))))))))
Весели празници!
цитирай
70. mikaela19 - Kakво ще кажат другите. . . . . . . спря ...
10.12.2009 11:34
Kakво ще кажат другите.......спря да ме вълнува преди много години:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1333998
Постинги: 96
Коментари: 5218
Гласове: 24574
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930