Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 11:38 - Писна ми да ме освобождават!!
Автор: djgator Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14583 Коментари: 71 Гласове:
28

Последна промяна: 09.11.2009 11:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Утре се навършват 20 години от падането на социалистическия режим и така наречената стена. В първия момент ми идва да се зарадвам, да отворя шампанско и да изкрещя "Демокрация!!", но това е само в първия момент..  20 години от моята младост преминаха в "очакване на Годо" - а той все не идва! Писна ми от преходи, от промени - от лошо, към по-лошо, писна ми да ме лъжат и хвърлят златист прах в очите! Явно това е съдбата на България - все някой ни освобождава, за да ни зароби следващия тиранин!!!
Писна ми от един филм да ме вкарват в друг, а джобът ми да изтънява след всяка прожекция! Писна ми да съм пионка или опитно животинче, върху което да провеждат нечовешките си експерименти!!! Затова утре НЯМА да празнувам, започвам да работя по програма за собственото ми освобождение - ето това (след време) наистина ще имам повод да полея! ....
  А на вас ви пожелавам успешна седмица и не прибързвайте с радостта от привидната си свобода, вие сте си я платили скъпо и прескъпо!



 





Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - Веско,
09.11.2009 11:42
както писах и при Алби - това е забележителна дата.
Мамката ни ...... и преди и след нея!!! :)
цитирай
2. miralyub - Държат ни все на отложен старт. . . ...
09.11.2009 11:42
Държат ни все на отложен старт... :)))
цитирай
3. djgator - Стани
09.11.2009 11:43
За пореден път твоя статия става повод за мои размисли. Паметна дата.. да, свърши единия тъп филм и започна още по-тъпия! А цената на билетите нарастна!!!
цитирай
4. djgator - Мира
09.11.2009 11:45
Държат ни в глад и подчинение..... Стани написа страхотна статия, аз просто я допълвам..
За мое щастие и тяхно нещастие обаче, сега поне можем да пътуваме свободно........
цитирай
5. анонимен - Свобода - къде е тя?
09.11.2009 11:47
на 36 съм, 16 години живях без нея и ми беше по - добре от останалите 20
Освен да пътуваме свободно, както казваш по - горе, друго какво сме спечелили - НИЩО, ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО.
НЕ ме разбирайте погрешно, че искам комунизъм -
ВЕЧЕ не искам нищо, освен да живея НОРМАЛНО
цитирай
6. allbi - ами и аз и тук ще го река :
09.11.2009 11:48
Промяната на вятъра отиде,

сега е ясно и света издуха се...

Стаена дреме в нас обидата

обречени отново на разрухата...
цитирай
7. flyco - ...
09.11.2009 11:48
стената падна на 9-ти
цитирай
8. djgator - darling
09.11.2009 11:50
С теб сме връстници и може би затова така добре ме разбираш....
цитирай
9. djgator - allbi
09.11.2009 11:50
Бени, както винаги си казала най-важното в стихотворна форма..
цитирай
10. allbi - а брей :))
09.11.2009 11:51
как пък реши, че можем да пътуваме свободно ?
аз не мога !
дори ми се налага понякога и пеш до центъра да ида
1 лв. билета за автобус
за хора дето са на една заплата с две големи деца
за какво пътуване става въпрос ...
цитирай
11. djgator - flyco
09.11.2009 11:52
Знам приятелю, затова го пиша днес.. Но и друга стена падна на утрешния ден- виртуалната..
цитирай
12. allbi - 7. flyco
09.11.2009 11:52
flyco написа:
стената падна на 9-ти


аз затуй я подкарах от днеска
и шоколадова стена ще пада :))
цитирай
13. djgator - бени
09.11.2009 11:53
За пътуване в чужбина говоря... :) А ти си карай велосипед и да не ти пука от цената на билета :)
цитирай
14. lagrima - И твоя постинг, както и този на sm...
09.11.2009 12:04
И твоя постинг,както и този на smani,пораждат толкова негодувание в мен,че...Заради тази демокрация не мога да си дишам българския въздух...Не се оплаквам,но много по-добре щеше да ми е да съм си в България и да се чуствам бял човек.Тъжно е,че продължаваме да сме на полусъединител,в очакване на нещо хубаво!
Усмихната седмица ти желая!
цитирай
15. monna - "Свободата, Санчо, е на върха на копието!"
09.11.2009 12:09
Т.е. за свободата си трябва да се бориш, да се пребориш със своите вятърни мелници, дето сам си ги измислил.
Осъзнаването, че има свобода и можеш да бъдеш свободен..поне е една крачка към нея.
Разбира се една крачка не прави цял път..
Да, със Смани днес сте екип.
Поздрав!
цитирай
16. allbi - 13. djgator,
09.11.2009 12:14
djgator написа:
За пътуване в чужбина говоря... :) А ти си карай велосипед и да не ти пука от цената на билета :)


не не ми отива на токчетата велосипеда :)
не си ме разбрал изобщо
от позицията на возещ се в лъскава кола няма как
да ме разбереш !
не че хленча и обвинявам някого аз своя избор съм направила

тогава за какво иде реч всъщност ?
колкото до чужбина - ПАК Е СВЪРЗАНО С ПАРИ,нали :))


цитирай
17. baletlnetpepas - Евалла
09.11.2009 12:37
гаторе! След двадесет години си стигнал до един верен извод
цитирай
18. malkiatprintz - Напълно си прав, Весо, но, макар че ...
09.11.2009 13:24
Напълно си прав, Весо, но, макар че изобщо не е розово, въпреки това предпочитам сега, иначе ти щеше да караш москвич, а аз щях да пиша за партизани и величието на партията. Има нещо друго, за което отново се замислям покрай твоя пост:

Да, все си казваме, че ни държат в някаква въртележка за хамстери, но познавам куп хора, които не са никой (всмисъл не са мутри, "бизнесмени", партийни функционери, политици или нещо подобно), но имат баджанак, който си има шуренайка, чийто лелинчо има добър приятел..., та този нейзвестен някой, без да е мафиотин, се е намърдал на някаква хранилка по веригата и живее много добре; не е богаташ, но все пак живее с пъти по-добре, отколкото ако работеше на две места. А такива са не един и двама в милата ни татковина такована. Та на тях за какво им е промяна? Те си живеят чудесно, защо да разрутват кочинката и да трябва да работят? Само някой да не ми каже "не трябва да гледаме в канчето на другия"! Напротив – трябва! Защото на тази максима се крепи "малката далавера" – машинистът, шофьорът, който източва нафта и прави още две заплати отгоре, машинистът, който внася контрабандно цигари в машинното отделение на електричката, чиновникът, който си взима рушветчето и т.н. Та все си мисля, че именно затова не можем да се оправим: куп хора си предпочитат сегашното положение и са доволни да си живеят добре по втория начин, вместо да бачкат и да бъдат горди от постигнатото. Затова и по избори е апатия – не искат промяна, статуквото ги устройва.
цитирай
19. allbi - аз пак да питам :)
09.11.2009 13:27
това не си ли го направил вече:
"започвам да работя по програма за собственото ми освобождение "

не мисля, че си кой знай колко несвободен и зле ...
не знам наистина с какво се занимаваш и как печелиш но няма да е толкоз зле :))
цитирай
20. анонимен - Весо,
09.11.2009 13:45
Каква свобода кви пет лева братче? Прав си,от 20 години живеем в някаква псевдодемокрация и сме оправлявани от кръгове. Верно сме хамстери в въртележка както каза malkiatprintz.
Не живеем в демокрация, а в анархия!!! Писна ми!!!
Поздрави!
цитирай
21. smani - :))) Накратко
09.11.2009 14:15
по темата:

http://lado.blog.bg/politika/2009/11/09/niama-takova-prosto-naselenie-kato-nasheto-tova-e-istinata.432125
цитирай
22. djgator - lagrima
09.11.2009 14:43
От толкова висене на полусъединител ни се изтри феродовия диск.....
цитирай
23. djgator - monna
09.11.2009 14:45
Баща ми винаги ми е повтарял: " Икономическата зависимост води до политическа, а оттам и до всякаква друга зависимост!" Няма начин да сме бедни и едновременно свободни...
цитирай
24. djgator - allbi
09.11.2009 14:51
Макар че имам лъскава кола, аз си знам колко труд и лишения ми е коствало да си я купя.. Не забравям какво беше в градския транспорт, въпреки че от години не съм стъпвал в такъв. Това ,че съм добре материално изобщо не го дължа на прехода нито на новия строй.. но както продължава да се срива икономиката, скоро ще стигна до използване на скритите ми резерви, а това принципно е недопустимо.
цитирай
25. monna - Не е така..
09.11.2009 14:51
..свободата е светоусещане.. Може да имаш само една риза на гърба си и пак да си волен като птица.
Духът на времето е свободен а ние сме в него..По твоята логика, ако жената не работи и е икономически зависима от мъжа, както е било навремето, всички жени са били домакини, значи ли, че са били робини?
цитирай
26. djgator - балет
09.11.2009 14:52
Рано или късно всички се пробуждаме. По-добре е да е рано..
цитирай
27. djgator - malkiatprintz
09.11.2009 14:55
Фил, напълно си прав, но чуй това. Наскоро попитах едно дете на 10г какво предпочита - да живее в държава, в която да има храна и подслон, да живее спокойно, но всички да са почти еднакви и магазините да са полупразни.. или пък - както е в момента- да гледа свръхбогати (бандити) и супер бедни, магазините да пращят, но да не може да си купи почти нищо.. Познай детето какво избра?
цитирай
28. djgator - grobarq
09.11.2009 14:57
Хамстерите даже са по-добре, друг се грижи за подслона и прехраната им, а те си лежат или обикалят във въртележката....
цитирай
29. djgator - monna
09.11.2009 15:09
monna написа:
..свободата е светоусещане.. Може да имаш само една риза на гърба си и пак да си волен като птица.
Духът на времето е свободен а ние сме в него..По твоята логика, ако жената не работи и е икономически зависима от мъжа, както е било навремето, всички жени са били домакини, значи ли, че са били робини?

Още по времето на Римляните , управляващите са измислили порочния принцип за държане на хората в тотално подчинение: ХЛЯБ И ЗРЕЛИЩА!
Сега обаче и хлябът взе да свършва, а зрелищата станаха безинтересни...
цитирай
30. baletlnetpepas - гаторе
09.11.2009 15:27
да разбирам ли, че оглед на написаното в поста и отговора в коментара до monna си решил да излезеш на пазара на труда като човек със свободна професия?
цитирай
31. djgator - балет
09.11.2009 15:30
Имам фирма и едновременно с това работя като управленски кадър за една компания. От доста време се въздържам да предприема нещо по-драстично, но от Нова година- стартирам.
цитирай
32. djgator - бени
09.11.2009 16:20
allbi написа:
това не си ли го направил вече:
"започвам да работя по програма за собственото ми освобождение "

не мисля, че си кой знай колко несвободен и зле ...
не знам наистина с какво се занимаваш и как печелиш но няма да е толкоз зле :))

Всеки мисли, че другия е по-добре, така сме устроени хората :)
цитирай
33. allbi - мда за
09.11.2009 16:25
двете риби дето на една скара се пекат и едната вика
"на мен по ми пари"
и за капките вода дето едната била по-мокра :))

знам само дето това знание не ми помага, а ме кара по да му мисля ....
цитирай
34. djgator - бени
09.11.2009 16:36
Въпроса опира вече до оцеляване, за лукс не може да става въпрос.. тази зима ще е ужас.
цитирай
35. monna - Еее...пак не ми отговори на въпроса!!?
09.11.2009 16:37
Винаги ще има властници и подчинени, бедни и богати..Дали ще е църквата, държавата, в конкретния случай някой шеф..и т.н., но..говорим тук за Свободата!! Недей да цитираш стари римски "мъдрости"! И хляб и зрелища ще има и ако няма хляб ще ядем пасти и т.н. тинтири минтири..
Светът винаги е бил един и същ, ние няма да открием топлата вода, но всяка личност е една индивидуалност и дали ще е с робска психика или свободна е въпрос на личен избор!
Икономическата зависимост, пак сами си я избираме, можем и там да сме свободни, политическата зависимост, какво..да не би някой да се е самоизбрал?! Пак си гласуваме ние за тях, които сме си избрали..след това си чукаме главите, че сме сгрешили..Така че този рев, че ни вкарват от филм във фил и все чакаме да стане по-добро положението ни ..го зарежи. Никой не ни е виновен за положението в което сме...Сами сме си сложили каишката или хомота, както ти харесва..
А към к.24 мога да ти кажа, че ти си изстрадал придобивките си и затова ги цениш, може би?
А всеки лукс естествено е скъп! Аз също можех да си купя една "Мазда", но направих ремонт на тази цена, но решението си е мое, ще си нося и последствията, ако съм сгрешила, нали?!
А ето виж и чичко Конфуций какво ни казва, щом обичаш мъдрости..

"Не вярвай на това, което си чул.

Не вярвай в учения, дошли до теб през много поколения.

Не вярвай в истини, до които си стигнал по силата на навика.

Не вярвай в истини, само защото са казани от мъдреци.

Анализирай!

И когато следствието е в съгласие с причината и от това произтича добро за един или мнозина –

Приеми го и живей с него! "

Конфуций
цитирай
36. boristodorov56 - Програма за собственото ми освобождение -
09.11.2009 16:39
единствения изх од от кризата.

Всички като го сторят - раят току виж - пристигнал!
цитирай
37. djgator - monna
09.11.2009 16:46
Не исках да изпадам в спор - темата е ужасно дълга..
Понякога човек и да иска, не може да загърби всичко и да е свободен, напук на обществото. Един ден и ти ще имаш гърло за хранене ( освен твоето) и тогава ще разбереш, че гладът е лош съветник.. Чела си Коельо предполагам, в една от книгите си той говори за едни съвременни аскети, отрекли се от материалните блага ( някои от тях бяха богаташи преди да се присъединят) това е начина да си свободен, но го има само в книгите!
цитирай
38. djgator - боре
09.11.2009 16:47
Ако всеки сам се освободи и се погрижи за благосъстоянието си, естествено и държавата ще просперира.....
цитирай
39. bizcocho - За мен една дата бе освобождение - ...
09.11.2009 16:52
За мен една дата бе освобождение - тази , в която напуснах бг, но ми липсват родителите/ не искат да дойдат/ и писмеността. Мразя латиницата, не самите букви, а това, че пишейки все по-често вмъквам латинските в думите. Обичам красивите неща, а дали защото кирилицата ми е родна ми се вижда мнооого по-красива.
Клипчето не видях :( Вбокс си "усъвършенстваха" сайта и той вече е невидим за извън страната :(
цитирай
40. анонимен - Веско
09.11.2009 17:05
хареса ми поста ти.Прав си до болка,но аз съм по-голяма от вас и бях в 11-ти клас когато"избухна "демокрацията.Помня много добре "социализъма"и право да ти кажа сега си е по-малкото зло:)
цитирай
41. cefulesteven - Всеки път когато някой ми каже с тон ...
09.11.2009 17:14
Всеки път когато някой ми каже с тон все едно, че ме сочи с пръст: "ти си свободен, имаш избора си, в комунизма го нямаше..."/импровизирам/, чувствам, че този някой, дори неволно прави опити да ограничи свободата ми.

Свободата е лична, а за да бъде и в обществено - политически план факт, трябва да има повече свободни личности или лично освободили се, не онези на които им казват: "освободихте ме".

Накратко:

Споделям идеята на което си написал.
цитирай
42. ko642 - "Писна ми да съм пионка или ...
09.11.2009 17:57
"Писна ми да съм пионка или опитно животинче, върху което да провеждат нечовешките си експерименти!"

Понеже си се въздържал, ще конкретизирам горната ти мисъл. Кажи ако греша някъде. .... Всъщност от 10.10.89 България започна да се управлява от хора които не знаеха как се управлява държава в условията на демокрация и капиталистическа икономика (просто нямаше как да знаят). Държавата и населението станаха нещо като 'опитно поле' за тяхното обучение и понеже често се сменяха (т.е. махаха ги от опитното поле и слагаха нови ученици) а и явно не са много схватливи им трябва доста време да се изучат и така минаха 20 години ... сега просто е ред на бате Бойко да се учи и всички се надяват че ще излезе добър ученик. Просто може да му пожелаем добра учебна година ... или 4 години.

Относно свободата да пътуваш - колкото по рано толкова по добре ;)
Поздрави и успех! ВВ
цитирай
43. monna - Ох, как ми говориш, като че си на 100 години..
09.11.2009 18:28
..живял и видял..а не е така и дори ми стана смешно..
Ние не спорим, само че в понятието Свобода трябва да се влага много личен елемент, както и Стефан го подчертава това. .,41
Ти пак принизяваш нещата съвсем до битовизмите, а и откъде знаеш, че храня само себе си?! Вече щях да падна, като прочетох.., то ако беше така, значи големи спестявания щях да правя, защото съм почти на фотосинтеза.. Ех..нека да ми е весело в края на деня!
Общо взето, дереджето е лошо..така излиза, въпреки че сме свободни?!
Край на спора!
Жив и здрав, бъди!
цитирай
44. анонимен - Това е положението в байганландия
09.11.2009 20:07
"за нашите деца". Стой и чакай... :-(

"започвам да работя по програма за собственото ми освобождение". Аз вече го правя. Не за мен, за тези след мен ;-)

\m/
//
цитирай
45. malkiatprintz - Фил, напълно си прав, но чуй това. ...
09.11.2009 20:42
djgator написа:
Фил, напълно си прав, но чуй това. Наскоро попитах едно дете на 10г какво предпочита - да живее в държава, в която да има храна и подслон, да живее спокойно, но всички да са почти еднакви и магазините да са полупразни.. или пък - както е в момента- да гледа свръхбогати (бандити) и супер бедни, магазините да пращят, но да не може да си купи почти нищо.. Познай детето какво избра?


Еее, така зададен, въпросът е подвеждащ. Ако го попиташ дали предпочита да има храна и подслон, но да знае, че трябва да си мери всяка приказка, за да не го приберат в районното, да няма плеър, дискмен, компютър и телефон, защото са забранени като пропаганда и да трябва да ходи с обувки и панталон, вместо с любимите си маратонки и дънки, или да живее по-несигурно, но да може да се бори за това, което иска да прави, макар и рядко, но да може да избира от десетките чипсове в магазина вместо да купува този, който има, да може да слуша музиката, която обича без да го изключат от училище, то отговорът е много вероятно да бъде огледален.
цитирай
46. universalnite000 - :) Хубаво е да искаш свобода, но к...
09.11.2009 22:26
:) Хубаво е да искаш свобода, но когато не познаваш механизмите на манипулация от страна на световния елит..... прочетете тяхното виждане по въпроса, писано е през 1979 г .

Политическа структура на нациите —
зависимост

Основната причина за стремежа на гражданите на една страна към създаване на политическа структура е подсъзнателното им желание да запазят отношенията на зависимост и протекция от детството си. Казано по-просто, те искат човек-бог, който да ги пази от всички възможни рискове; да ги гали по главите; да целува и превързва раните им; да отрупва масата им с лакомства; да ги облича; да ги приспива вечер; да им повтаря, че всичко ще бъде наред, когато се събудят сутринта.

Това искане на обществото е невероятно наивно и настоятелно и човекът-бог, т.е. политикът, посреща тази наивност с друга: обещава всичко и нищо не изпълнява. Кой е по-големият лъжец в този случай? Обществото или “политикът-бог”?

Това поведение на обществото вече е капитулация, породена от страха, мързела и целесъобразността. То е основа на държавата на благополучието като стратегическо оръжие срещу едно примитивно, отвратително общество.

Лицемерие

Повечето хора имат желание да се разправят с онези, които им пречат в живота, и дори да ги убият, но не искат да се изправят пред моралните и религиозни последствия от една такава агресия. Затова те прехвърлят мръсната работа на други (в това число и на децата си!), за да не изцапат с кръв собствените си ръце. Всички се обявяват за хуманно отношение към животните, а в същото време обядват със сочни кюфтета от някоя кланица, удобно скрита далече от погледа. Но най-голямото лицемерие е, че те плащат данъци, с които финансират една професионална асоциация на наемни убийци, наречени политици, а после се жалват от корупцията в правителството.

Отговорност

Повечето хора искат да имат пълна свобода на действие (да си правят всякакви експерименти), но в същото време се боят от провал.

Страхът от неуспеха се проявява като безотговорност, като стремеж за прехвърляне на личната вина върху други — там, където успехът е несигурен и може да има нежелателни последствия (включително юридически), които лицето не е готово да поеме върху себе си. Хората искат власт, но не искат да поемат отговорност и задължения.

Хората разрешават тази дилема като наемат политици, за да посрещат вместо тях реалностите на живота.

Накратко:

Народът избира политици, за да могат хората

1. да получат безопасност без да се грижат за нея;

2. други да мислят и действат вместо тях;

3. да крадат, да нанасят вреда и да убиват други, без да мислят за смъртта и без да поемат морална отговорност;

4. да избягват отговорността за собствените си действия;

5. да се радват на даровете на природата и постиженията на цивилизацията и науката, без да полагат сериозни усилия за да ги заслужат.

Хората дават на политиците властта да създават и управляват военна машина с цел:

1. обезпечаване оцеляването на нацията-утроба;

2. предотвратяване на всякакви посегателства и заплахи срещу нацията-утроба;

3. унищожаване на външните врагове, които заплашват нацията-утроба;

4. унищожаване на вътрешните врагове — онези граждани на собствената им страна, които заплашват сигурността на нацията-утроба;

Политиците поддържат различни полувоенни служби. На най-ниското равнище е полицията, като полицаите са редови войници; адвокати и прокурори; шпиони и диверсанти (на държавна служба) и съдии, които крещят заповеди и управляват войниците. Генерали са индустриалците. Президентът, като главнокомандващ, изпълнява заповедите на международните банкови магнати. Хората знаят, че самите те са създали целия този фарс, и че те самите го финансират със своите данъци (признак на съгласие със системата), но предпочитат да търпят, вместо да се признаят за виновни и да го прекратят.

По този начин нацията се разделя на две ясно разграничени части — послушно стадо и политическа върхушка. Политическата част от нацията е тясно свързана с послушната част, търпи я и я изсмуква малко по малко. Това ще продължи дотогава, докато политиците станат достатъчно силни, за да бъдат независими от народа, и тогава те ще разкъсат и изядат своите създатели.

Като че ли добре са подредили пъзела .......
цитирай
47. kass - djgator
09.11.2009 22:54
Празнувай Веско, има защо. Свободата не е само хляб и подслон. Да, не сме свободни, но това не е защото някой ни е поробил отново, а защото не сме свалили още желязната завеса в съзнанието си. Робството в манталитета ни няма да се смени със строя, а с поколения наред. Празнувай не заради отминалите ти безрадостно двадесет години, а за свободното мислене и правото на избор на децата ни. Всяко поколение оставя наследство на идващите след него, ние няма да им оставим имоти и несметнати богатства, а право на избор, свобода и равенство пред света. Цената, която плащаме е висока, но си струва...
Поздрави...
цитирай
48. pegas08 - Поздрав на Пловдив!
09.11.2009 22:56
19:48 - Махмурлук #408Главата ме цепи от снощи! Ето от какво!


http://www.youtube.com/watch?v=aLeIdH2gTSc&feature=fvst

Едвам, избистри се главата.
От светъл празник, имен ден.
Протегнах се, видях хавата.
Тя, милата, дошла при мен!


Гаджето, с думи тежки.
Кори ме, иска нови дрешки.
"Но мило. радвай се на свободата!
Почакай, идва и заплата!"


Тук, леко, Слънчицето метнах.
За онзи, Волдемор, не казах.
Как иска, номер да ми спретне.
От замъка му да изляза.


"Я го виж ти, тоя, моя!
Цял ден искаш да те моля.
Уона Гучи, райт енд нау!
Не се пули така заспало!"

" Но, мило, радвай се на свободата!
С теб намерих любовта.
Забрави ли, онуй, в кревата?
Цяла нощ, насам- натам!"


"Млък! На Брад Пит ще ми се правиш.
Бричка, секънд хенд ми палиш.
Хората, с акъл и клиенти.
Вече карат, ново Бентли!"


"Но,мило. радвай се на свободата!
Свободно дишаш, ходиш по света.
Вчера, ти видя родата.
При вуйчо сме, на вилата."


"Ах ти, тъмен провинциал!
Какво си ме така зяпнал?
Вземи си знаменцето, от митинга.
Две години, с теб ми стигат!


Ще се върна аз при Пешо.
Свободен е ...и още нещо.
Панталоните му - маркови, с пайети.
Където бръкнеш, вадиш си късмети!"

Епилог- Тежко, тежко вино дайте!
цитирай
49. djgator - bizcocho
09.11.2009 22:57
От цялата ми рода, само аз останах в Бг.. Сега като се замисля, май съжалявам!
цитирай
50. djgator - sulu
09.11.2009 23:00
А аз бях в казармата.. връстици сме приятелко - уви :)
цитирай
51. djgator - cefulesteven
09.11.2009 23:02
Иначе уж сме свободни, но всъщност сме на по-дълги синджири..
цитирай
52. djgator - ko642
09.11.2009 23:04
Кой знае още колко години ще се учат върху нас приятелю, затова май ще стягам куфарите- да си търсят друго животинче!
цитирай
53. djgator - monna
09.11.2009 23:06
Ако се чувстваш свободна - бъди! Ще се радвам за теб, а аз ще се спасявам както мога :) Хубава вечер.
цитирай
54. djgator - zlika
09.11.2009 23:08
Приятелю и това е мотив, даже е по-достоен!!!
цитирай
55. djgator - malkiatprintz
09.11.2009 23:28
Фил, темата е дълга, ще се радвам някой ден да я обсъдим в скайпа :)
цитирай
56. djgator - universalnite000
09.11.2009 23:30
Знам за няколко плана за световна доминация и поробване на цели народи, а хората живеят с розови очила...
цитирай
57. djgator - kass
09.11.2009 23:32
За нашето поколение не остана много време да и се радваме, дано следващите имат този шанс :)
цитирай
58. djgator - pegas08
09.11.2009 23:33
Хубаво стихотворение ..
поздрави я с песента на Мадона - MATERIAL GIRL :)))
цитирай
59. malkiatprintz - Фил, темата е дълга, ще се радвам ...
10.11.2009 00:27
djgator написа:
Фил, темата е дълга, ще се радвам някой ден да я обсъдим в скайпа :)


"ЗА" :) А иначе по повод темата - ето още нещо, което вероятно вече повечето хора са научили:

"Помощта за майките на близнаци ще бъде намалена наполовина. В бюджета за догодина е предвидено вместо 2 400 лева, при раждане майките на близнаци ще вземат 1 200. Отпада изцяло и еднократната помощ за майките-студентки редовно обучение, която за тази година е 2 880 лева. От сдружението "Настоящи и бъдещи майки" обявиха, че от премахването на придобивките за майките, в бюджета ще бъде спестен само 1 000 000 лева. От министерството на труда и социалната политика се оправдаха, че промените са направени от финансовото министерство."

Това е положението.
цитирай
60. panazea - Веселине,
10.11.2009 09:24
България може и да е окупирана държава , но ние сме свободни в мислите си , и сме като птиците !
Ха , наздраве за личната свобода и за това , че все пак ви ИМА ! Въпреки всичко ви ИМА ! Такива , каквито сте : добри , благородни и чувствителни !
Ще да пия напук враго!
цитирай
61. djgator - Фил
10.11.2009 09:28
Тези два случая са толкова епизодични, особено първия..
Проблемите не започват от помощите , а от цените в хранителните магазини!! Защото без всичко може, но без храна.. В Европа яденето е по-евтино на 5 пъти по-висок стандарт..
цитирай
62. djgator - panazea
10.11.2009 09:29
Свободни и гладни.. тъпа комбинация. Според мен и глупави и овцедушни, това сме в Бг.
цитирай
63. gothic - Весо,
10.11.2009 09:53
бъркаш...Годо го чакат във Франция. Ние тук гоним Михаля...
цитирай
64. baletlnetpepas - гаторе гаторе
10.11.2009 10:08
като говориш за глупави и овчедушни не генерализирай pа всички българи, а говори само за себе си
цитирай
65. sashanyk - djgator
10.11.2009 10:27
Aбe ти cи гoлям nич!3aщo нe ocвo6oдиш Aмepикa,чe да я върнeш на индиaнцитe?
цитирай
66. djgator - Пламене
10.11.2009 16:53
На чакалня я обърнахме тая държава :))
цитирай
67. djgator - балет
10.11.2009 16:54
За теб не говорим - ти си от БЕЗДУШНИТЕ, тях не ги визирам..
цитирай
68. djgator - sashanyk
10.11.2009 16:56
Санико, пак са те изтървали от Карлуково... Внимавай какви ще ги вършиши, да не стане като миналия път :)
цитирай
69. pegas08 - Принос към Свободата!
11.11.2009 01:05
00:03 - Смехотин срещу криза и грип! #413

Обръщение на Смехобединение Фармасмехтика към любителите на хумора, сатирата и забавата.
Скъпи приятели,
С доброжелателната цел, да прочистим себе си и света, с добро настроение и чувство за отговорност,предлагаме да проведем, следният:

КОНКУРС


ЗА СМЕХАПИЛЕН ПОСТИНГ


Конкурсът ще протече в два етапа:

1.ДОБРОВОЛЕН ЕТАП- за Недолюбвани от автора постинги- НАП
2.НЕДОБРОВОЛЕН ЕТАП- за неангажиращи мисленето постинги-НМП

ПРЕАМБЮЛ
-----------------

1.ПЪРВИ ЕТАП

Случва се понякога да се гледаме пред огледалото в банята, често с възхищение, а понякога малко или по- малко критично.Изведнъж ни се приисква тук да клъцнем, там да резнем.
А защо, като отворим тези уста, с комуникативна цел, разбира се, не се запитаме, какво аджеба си хортуваме? Като щракнем копче"Публикувай", не се ли питаме:"Какво са ми направили хората, че да им пускам това или онова?
Като припомняме думите на мъдреца:"Познай себе си!",
Ние призоваваме пишещите братя(сестри), да си огледат блогчетата и ако се "притеснят" от нещо написано, собственоръчно и доброволно да ни го изпратят за конкурса.
Така , след този акт на добра воля, ще прикючим с конкурса. Срок 10- 20 .11. 2009г.


2. ВТОРИ ЕТАП

Ако ли пък сме всички ангели - безгрешни, минаваме към втори етап- 20.30.11.2009г.
При него пускаме Блокбастъри и започва "преследването".
Всичко ще бъде прозрачно и толерантно.
Надеждите са все пак, че дотам няма да стигнем.
Заб.1. Разчитаме на съдействието на всички. Да победим свинските несгоди, като се посмеем.

2. Моля за вашите мнения и предложения.

3. Смешно жури ще класира прекрасните творения в две категории- групови и индивидуални смешки.

Това беше, дами и господа.Да живее секса...пардон смекса, сори.
Смехът да живее, приятели!


Заб.4. Внимание, прибавям словото на първият блокбастър!
Понеже всеки е убеден в безспорната значимост на творческата си индивидуалност и безценното качество на собствените му творения! Има точна представа колко е несправедлива оценката на множеството! Би могъл да посочи десетки безмислици, предпочетени пред блестящите му творения! Предложете най-тъпата от тах!
цитирай
70. baletlnetpepas - Да разбирам ли,
12.11.2009 09:31
че изключваш всички бездушни от българския народ, за да оставиш само глупавите и овчедушните?


Добре е това, оказах се бездушен, но поне не съм глупав.
цитирай
71. inel379 - Когато ни писне, вземаме крути мерки!
12.11.2009 11:57
Няма начин да не ни писне от толкова много псевдо!
Свободният човек избира и се бори всеки ден за избора си!
Те промените /освен свободата на словото/ тепърва ще започват, ако решим най-сетне истински да ги направим.
Песента на Фреди ми е любима! Ритъмът й отговаря на желанието за действие!
Да се поядосаме заедно! Крайно време е!
Хайде! На старта сме!:)
И с вдъхновение, че ядът става само за начало! Не сме виновни за чуждите лъжи, но е време уличените по закон да заплатят за погубената енергия и надежди.
Ден изпълнен с позитивна енергия за теб!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1335573
Постинги: 96
Коментари: 5218
Гласове: 24574
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930