Постинг
17.11.2009 10:47 -
Добре дошли в АБСУРДИСТАН !! Бетонните кутийки.
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17075 Коментари: 68 Гласове:
Последна промяна: 17.11.2009 10:58
Прочетен: 17075 Коментари: 68 Гласове:
18
Последна промяна: 17.11.2009 10:58
Страната с население, почти 98% от което, притежаващо собствено жилище .. Истински земен рай :)) В този съвременен Еден, в който имаме нещастието да живеем, нещата всъщност не са никак розови!! При по-детайлен анализ се оказва, че около една трета от тези "жилища" са всъщност ужасните недоносчета на социализма - ПАНЕЛКИТЕ!!
Докато тук си чешем езиците с вас, в момента стотици семейства треперят в очакване, да им се срутят на главите собствените им домове и то без да има земетресение или друго природно бедствие!! Проблемът с ПАНЕЛКИТЕ, чийто живот изтече, ще се окаже най-големия проблем за държавата и за народа ни от новата му история!!! Това ще е своеобразен потоп, военна разруха, но в мирно време.. И както се досещате, държавата няма средства нито е предвидила съответните мерки да помогне на бедстващите!!!
Ако на някой от вас му се струва несериозно това, вижте следващите кадри:
мила, родна картинка
Но вече с изпята песен..
Ето вече започнаха да падат стените и стъклата..
и ето какво ни чака...
По интересното в случая е, че тези хора няма да получат обезщетение или помощи - остават на улицата или се връщат на село!!!!! Светлото бъдеще е пред нас, приятели - приятен престой в Абсурдистан!! :))
Ако някой, въпреки всичко написано и показано от мен, продължи да се опитва да внушава, колко си е добре тук, ще му посветя следващия снимков постинг - контрастите между тук и ТАМ...
Докато тук си чешем езиците с вас, в момента стотици семейства треперят в очакване, да им се срутят на главите собствените им домове и то без да има земетресение или друго природно бедствие!! Проблемът с ПАНЕЛКИТЕ, чийто живот изтече, ще се окаже най-големия проблем за държавата и за народа ни от новата му история!!! Това ще е своеобразен потоп, военна разруха, но в мирно време.. И както се досещате, държавата няма средства нито е предвидила съответните мерки да помогне на бедстващите!!!
Ако на някой от вас му се струва несериозно това, вижте следващите кадри:
мила, родна картинка
Но вече с изпята песен..
Ето вече започнаха да падат стените и стъклата..
и ето какво ни чака...
По интересното в случая е, че тези хора няма да получат обезщетение или помощи - остават на улицата или се връщат на село!!!!! Светлото бъдеще е пред нас, приятели - приятен престой в Абсурдистан!! :))
Ако някой, въпреки всичко написано и показано от мен, продължи да се опитва да внушава, колко си е добре тук, ще му посветя следващия снимков постинг - контрастите между тук и ТАМ...
Следващ постинг
Предишен постинг
абе, не е добре тук, не е.
нали и аз съм в панелка- и мен ме касае този проблем...
не само държавата, но и човешкият фактор - живеещите- куца...
от 2 години в мазето ни тече една вода и не можем 2 входа са се организираме да отремонтираме теча--- всеки вика мен не ме касае-срамно и жалко.
но да кажа- за всеки случай по повод "апокалипсиса", за който говориш- спец. ние сме се подсигурили с жилище на 10-ина км от града, в идеално спокойствие...
цитирайнали и аз съм в панелка- и мен ме касае този проблем...
не само държавата, но и човешкият фактор - живеещите- куца...
от 2 години в мазето ни тече една вода и не можем 2 входа са се организираме да отремонтираме теча--- всеки вика мен не ме касае-срамно и жалко.
но да кажа- за всеки случай по повод "апокалипсиса", за който говориш- спец. ние сме се подсигурили с жилище на 10-ина км от града, в идеално спокойствие...
2.
анонимен -
приятеля ми
17.11.2009 11:08
17.11.2009 11:08
праи изолации :P
цитирайБлагодаря ти за коментара.. Нужно е повече хора да се замислят, дори и да споделят своя горчив опит- пак ще е от полза. Аз живея в нова монолитна кооперация, но пак не съм равнодушен към проблемите на страната, защото рано или късно те ще засегнат всички..
цитирайТова е хубаво, но проблема на това строителство е, че то ще се разпадне заради изгнилите сглобки.. Почти е невъзможно да се спаси.
цитирайуж имаме много частна собственост, а тя една собственост..
В личен план-преди три години продадох всички панелки, имащи нещо обще с мен и сега съм в тухла отвсякъде. Това беше през така нареченият недвижим период от живота ми :)
цитирайВ личен план-преди три години продадох всички панелки, имащи нещо обще с мен и сега съм в тухла отвсякъде. Това беше през така нареченият недвижим период от живота ми :)
6.
анонимен -
Предпочитам
17.11.2009 11:24
17.11.2009 11:24
да живея в панелка / е не като тези на картинките/ отоклкото в модерните нови кооперации , които се строят за 6 месеца. Имам "удоволствието" да работа във фирма продаваща строителни материали на строителните компании - знам как се строи и с какви материали - предлагаш им качествени метериали - те търсят торба шпакловка за 6 лв където вътре е само пясък и то от незнайна кариера / най често морски/.
Не бих си дала панелката / строена през 79 година/ за каквота и да е била модерна кооперация. Бих си построила сама и качествено - но за жалост не съм от тези с възможностите.
цитирайНе бих си дала панелката / строена през 79 година/ за каквота и да е била модерна кооперация. Бих си построила сама и качествено - но за жалост не съм от тези с възможностите.
Браво, и нашите жилища са монолит, но започне ли "потопа" последствията ще са страшни за всички в Бг.
Само си помисли, от и бездруго изтънелия паричен поток, да се отклонят още огромни суми за нови жилища, познай какво ще се случи със стокооборота... В момента хиляди новопостроени жилища стоят без да се ползват- вече е ясно какво чакат.
цитирайСамо си помисли, от и бездруго изтънелия паричен поток, да се отклонят още огромни суми за нови жилища, познай какво ще се случи със стокооборота... В момента хиляди новопостроени жилища стоят без да се ползват- вече е ясно какво чакат.
Някои от новите кооперации не са много качествени, но поне ще издържат като цяло ~ най-малко 100 години. В момента сглобките на панелите гният и процеса е необратим..
цитирай
9.
анонимен -
Някои от новите кооперации не са ...
17.11.2009 12:24
17.11.2009 12:24
djgator написа:
Някои от новите кооперации не са много качествени, но поне ще издържат като цяло ~ най-малко 100 години. В момента сглобките на панелите гният и процеса е необратим..
Не съм убедена.
Знам как се строят и с какви материли. Вярно е, че повечето панелки вече са си отживели живота, но не съм сигурна, че новите кооперации ще изкарат и поливината от това на панелките. Може би в началото на 90 те се строяха качествени коопреции но в последните 5 - 10 години всичко е е под всякаква критика.
Но - ще поживеем , ще видим :)
Всички проблеми представляват само липса на разбиране. Поради това, за да решим своите проблеми трябва само да ги разберем. Когато даден проблем е напълно разбран, той престава да съществува, тъй като разбирайки проблема ще разберем и какво го причинява поначало.
Всеки продукт е причинно-следствена връзка?!!!
Не е абсурд..а следствие.. всеки знае от какво!!!:)))
цитирайВсеки продукт е причинно-следствена връзка?!!!
Не е абсурд..а следствие.. всеки знае от какво!!!:)))
така е в България... нищо не ние е наред... аз ще пусна един подобен постинг...
цитирайтова във Филибето майна ли е? Лили, лили майко. А последната снимка кърти!
цитирай"Когато фактите говорят и боговете мълчат" Тааа, тез, които се взеха за богове надали ще "отговорят" на подобни факти. А и нали разбираш колко са заети... знае ли се за колко време ще са "богове"? Себе си ли, "дрипльовците" ли да оправят...Пък и по нашенска традиция има на кого да прехвърлят вината...а "дрипльовците", ако има с какво, да си търсят сметка от тез, които измряха и хич да не им се "мотат" в краката с проблемите си...
Ама че ужас в снимки! :(((
цитирайАма че ужас в снимки! :(((
Мъка, мъка! Имам позната, която една сутрин се събудила и установила... че в стената на жилището й (панелка, разбира се!) има огромна дупка през която тя спокойно можела да си гледа навън!!! Какво ще кажеш, а? Просто не е истина. А и да не е само тя. Колко още хора живеят в такива кутийки... чувала съм за потъващи стълбища, за падащи мазилки... и това е проблем на десетки, ако не и стотици хиляди хора. А в същото време банките продължават да отпускат кредити за закупуването на такива жилища и хората са принудени после да връщат тези пари двойно и тройно! И за какво? За да живеят в такава къща на ужасите и да се чудят кога покривът ще им падне на главите! Знам, че закупуването на друго жилище е много по-скъпо, но по-добре да живееш известно време под наем и в последствие да купиш нещо нормално, което един ден да можеш да оставиш на децата си, отколкото да си залагаш тази бомба със закъснител. Защото, ако не се вземат спешни мерки, рано или късно всичко ще рухне! А като прибавим към това и фактът, че голяма част от хората живееши в тези кутийки не са и собственици на земята под тях. Какво излиза? С голяма мъка успяваш да си издействаш кредит от някоя банка, половината си живот работиш за да го върнеш и накрая оставаш с празни ръце! Много съм му благодарна на дядо, че поне този ужас ми спести. Имам щастието да живеят в стара, но много добре поддържана тухлена сграда и не се страхувам, че покривът ще ми падне на главата. Да, и тук си имаме проблеми, покривът тече, трябва спешно да се ремонтира, но това е нищо на фона на проблемите на живеещите в панелки.
И което е по-лошото, сега тепърва ще става по-лошо. Защото от ден на ден всичко остарява все повече и повече, а малко хора имат пари за качествен ремонт. Не ми се мисли в какво ще превърнат и Младост и Люлин и Обеля и всички отстанали панелни квартали след някой друга година! Те и сега приличат на декор от филм на ужасите, пък тогава. :-(
цитирайИ което е по-лошото, сега тепърва ще става по-лошо. Защото от ден на ден всичко остарява все повече и повече, а малко хора имат пари за качествен ремонт. Не ми се мисли в какво ще превърнат и Младост и Люлин и Обеля и всички отстанали панелни квартали след някой друга година! Те и сега приличат на декор от филм на ужасите, пък тогава. :-(
Само си представи след десетина години едно малко по-силно земетресение – дори не е необходимо да е наистина от силните – изведнъж ще намалеем с два милиона. ТОва е проблемът, Весо – на никого с нищо н ему се занимава; нали си е добре тук и сега, какво го засяга нещо друго или нещо, което ще стане след време... дотогава има време.
цитирайНай-голем проблем за панелките е, че земята под тях не е тяхна. Има огромни апетити към нея, за това държавата си право оглушки. В един миг просто ще изхвърлят хората на улицата (уж за тяхно добро - панелките няма да са вече безопасни) и ще продадат терените на "техни хора".
цитирайедно не мога да разбера...
казваш че си ходил в 3 континента, в 15 страни...
ама кво аджба седиш в Бг, като не ти изнася това което ти се предлага...
ходи си там в страната на чудесата...
цитирайказваш че си ходил в 3 континента, в 15 страни...
ама кво аджба седиш в Бг, като не ти изнася това което ти се предлага...
ходи си там в страната на чудесата...
ще видиш какъв паметник на културата си имаме и ние.
Всъщност, ей сега ще се опитам да я тупна на аватара си. Погледни я!
цитирайВсъщност, ей сега ще се опитам да я тупна на аватара си. Погледни я!
Тук има и по-трагични гледки.. Ще продължа паредицата, макар на много хора да им се струва безсмислено!
цитирайАко в момента не можем друго, то поне да говорим за проблемите.. Така се раждат истини и защо не - решения на проблемите.
цитирайСнимките не са от Пловдив, но навсякъде положението е трагично.... Технологията е била еднаква и са строени по едно и също време- смятай..
цитирайПо-добре е да се види всичко, отколкото да се правим, че всичко ни е наред.. Нали знаеш - ситият, на гладния не вярва!
цитирайТе и за 2000г предвиждаха апокалипсис, но ето 9 години бонус дотук :) Всички ще умрем - въпросът е кога и как?
цитирайТрагедиите ще започнат като епидемия, такива комплекси и блокове има във всеки град!!! Добре е потърпевшите да се подготвят и да мислят спасителни варианти, преди да им падне балкона или да ги изселят от общината насилствено...
цитирайДоскоро си мислех, че само циганите не се вълнуват от нищо друго, освен настоящето!! Е, време е да се опомним - ние сме почти същите..
цитирай"Най-голем проблем за панелките е, че земята под тях не е тяхна. Има огромни апетити към нея, за това държавата си право оглушки. В един миг просто ще изхвърлят хората на улицата (уж за тяхно добро - панелките няма да са вече безопасни) и ще продадат терените на "техни хора"."
Благодаря ти за този коментар, явно проблема с панелките има и други скрити страни!!!!
цитирайБлагодаря ти за този коментар, явно проблема с панелките има и други скрити страни!!!!
Мога да ходя и често го правя, но засега все още стискам зъби в Бг. Не разбрах с какво от написаното не си съгласна или и ти си с розови очила??
цитирайТе тези проблеми нямат край... а и се научих, че само с говорене не става... По-точно политиците ме научиха на това, защото те само говорят...
цитирайmalkiatprintz написа:
Само си представи след десетина години едно малко по-силно земетресение – дори не е необходимо да е наистина от силните – изведнъж ще намалеем с два милиона. ТОва е проблемът, Весо – на никого с нищо н ему се занимава; нали си е добре тук и сега, какво го засяга нещо друго или нещо, което ще стане след време... дотогава има време.
Фил, твоят коментар е най-близо до моето виждане по проблемите на тази държава. Важното е да оцелеем днес, а утре ще му мислим. Успокояваме се: " всяка криза сме я прескочили, ще прескочим и тази", но ще дойде ден в който няма да можем да прескочим повече никоя криза. Да българина е спокойен, ще затвори зимнината, ще нацепи дърва за кюмбето, днес е осигурил прехраната - утре какво да го мисли, но бабите на село измират една по една и няма кой да полива доматите, младите на село не се връщат, а панелките закупени от държавата се рушат. Накрая ще останат голи полета и дрипави "граждани", но иначе сме в ЕВРОПА...
Веско, поздрави за постингите. Нека свалим розовите очила и видим истината в очите. Истината от която всеки един от нас е част...
Сигурно ще се учудиш, ако ти кажа, че на поне 3-4 големи проблема съм намерил възможно и работещо решение - остава само някой да ме чуе. Шансът това да стане е под 10%, но си струва да мислим позитивно.
цитирайВъпреки епизодичните критики от няколко души, очевидно поредицата се приема с интерес. Аз ще продължа, воден от принципа " Залудо работи, залудо не стой!". Хората трябва да разберат, че сезона на прахта и сезона на калта могат да бъдат овладяни и спрени завинаги!! Просто масата не се виждали как става това! В следващия постинг ще покажа снимки от няколко държави и ще обясня как са го постигнали! Относно панелките, трябва всеки сам да започне да търси решения, тези оставащи години до тяхната тотална разруха, нека се използват за търсене на алтернативи а не за отлагане на проблема...
цитирайЗа цялата група също е моят братски привет!
На квартира съм и много ми дреме, както се казва, но съм за!
http://www.youtube.com/watch?v=7aAjzUhGkgI&feature=PlayList&p=0D95BB31FC6C3098&index=0&playnext=1
цитирайНа квартира съм и много ми дреме, както се казва, но съм за!
http://www.youtube.com/watch?v=7aAjzUhGkgI&feature=PlayList&p=0D95BB31FC6C3098&index=0&playnext=1
И аз живея в модерна кооперация, но това не ми пречи да съм съпричастен към проблемите на хората.. Не е задължително да си пристрастен към нещо вредно, за да се бориш против него. Достатъчно е да имаш съвест и състрадание.
:)
цитирай:)
Това е един невъзвратим процес. Що ли си мисля , че новото строителство отстъпва на старото . А те застроиха като за световно. Сигурно искат да населят целия китайски народ . Що ли се учудвам. На тях им е безразлично дали ще им работи българин или тайландец.
цитирайЧаст от новото строителство е некачесвено, но поне има бетон и тухли.. Тоест, ще има ремонти, но няма да падне, за разлика от обречения панел.
Презастрои се,не защото сме се увеличили като бройка, а защото очакват новатата инвазия на прогонените от жилищните комплекси хора.....
цитирайПрезастрои се,не защото сме се увеличили като бройка, а защото очакват новатата инвазия на прогонените от жилищните комплекси хора.....
в даден момент от бъдещето и българите в масовата си част ще заживеят под наем. Така са устроени нещата в Европа и щатите, а ние като сме се запътили в тази посока трябва да знаем, че живота ни няма да бъде същия като преди. Това ще се случи на бъдещите поколения възрастни или днешните деца. А това ще са хора с ново мислене и много по-способни от нас да се справят в тези условия. Другия вариант е да го купиш с кредит и да го изплащаш цял живот - пак западен модел.
Искаме демокрация, но искаме и да продължаваме да си живеем по социалистически, наскоро чух нещо подобно.
цитирайИскаме демокрация, но искаме и да продължаваме да си живеем по социалистически, наскоро чух нещо подобно.
с тези постинги, DJ !!! Нямам думи - само чувства напират!
цитирайТа така.....Аз, като новобранец, първо искам господа и госпожи, да попитам колко от вас има някаква идея от строителство и по-точно, от панелки? Панелката е вечна, ако се поддържа и стопанисва ПРАВИЛНО - нима не е така за всичко? Проблема на панелите не е калпавото строителство, а невъзможността на хората, живеещи в тези жилища, да ги стопанисват както трябва. Каквото и строителство да е, не се ли поддържа, заминава. Аз лично, живея в блок, строен '74-та година. Интересно ще ми е да видя тухлена кооперация, ново стрителство тип "кутийка" колко време ще издържи без да се стопанисва читаво. Не казвам, че панелното строителство е нещо прекрасно - даже напротив, живеем в пещери. Но не така грубо....
цитирайПоследните пет са прави.
цитирайНаемите, както и всичко друго в Бг са почти непосилни. Лихвите по кредитите тук отново са най-високите в света - абе не ми се мисли направо!
цитирайДа помълчим тогава за успяла и величествена България.. едноминутно да помълчим..
цитирайЗа поддръжката съм съгласен, че помага да се удължи живота на блоковете, но те са мъртвородени.. още при заварките на арматурите, които свързват панелите, започва необратима корозия на метала и сбогом..
цитирайСмани е напълно прав, западният модел е да си под наем или под ипотека. Няма там, луксове като собствено жилище, дори и панелка!
Проблемът е съвсем друг: Доходите! Ограбването!
Мизерията!
Мои близки хора в Канада, 20 год., под наем! Две деца отгледаха! С висше образование и двете! Едното е семейно със собствено жилище! Другото е под наем със заплата пет пъти от тази на баща му!
А моята заплата , отиде за наема и...останалото за храна- материална и духовна- таксата за нета! такива ми ти работи!
"Няма мама, нито тате!
Тате да ругае, мама да ридае!"
П.К.Яворов
цитирайПроблемът е съвсем друг: Доходите! Ограбването!
Мизерията!
Мои близки хора в Канада, 20 год., под наем! Две деца отгледаха! С висше образование и двете! Едното е семейно със собствено жилище! Другото е под наем със заплата пет пъти от тази на баща му!
А моята заплата , отиде за наема и...останалото за храна- материална и духовна- таксата за нета! такива ми ти работи!
"Няма мама, нито тате!
Тате да ругае, мама да ридае!"
П.К.Яворов
Ти си от комисията по оценяване, благодаря за съдействието :))
цитирайpegas08 написа:
Смани е напълно прав, западният модел е да си под наем или под ипотека. Няма там, луксове като собствено жилище, дори и панелка!
Проблемът е съвсем друг: Доходите! Ограбването!
Мизерията!
Мои близки хора в Канада, 20 год., под наем! Две деца отгледаха! С висше образование и двете! Едното е семейно със собствено жилище! Другото е под наем със заплата пет пъти от тази на баща му!
А моята заплата , отиде за наема и...останалото за храна- материална и духовна- таксата за нета! такива ми ти работи!
"Няма мама, нито тате!
Тате да ругае, мама да ридае!"
П.К.Яворов
Проблемът е съвсем друг: Доходите! Ограбването!
Мизерията!
Мои близки хора в Канада, 20 год., под наем! Две деца отгледаха! С висше образование и двете! Едното е семейно със собствено жилище! Другото е под наем със заплата пет пъти от тази на баща му!
А моята заплата , отиде за наема и...останалото за храна- материална и духовна- таксата за нета! такива ми ти работи!
"Няма мама, нито тате!
Тате да ругае, мама да ридае!"
П.К.Яворов
Точно това обяснявах на Стани по-горе, методите с наеми и кредити са изродени в бг, на границата на невъзможното са.
Всичко е строено набързо и след това не е поддържано. Да не дава Господ да се случи някое земетресение...Някои от тия панелки още не са изплатени от притежателите им...
Виждам как се поддържат сградите в Германия и правя сравнение...
цитирайВиждам как се поддържат сградите в Германия и правя сравнение...
не че в БГ ще стане по-хубаво от този факт, ама по цял свят има панелки. И ти би трябвало добре да го знаеш. По-добре и от мен даже.
В някои градове не ги оставят да се разрушат, ами ги събарят и строят нови. В други - не. Такива плачевни кадри могат да се изнамерят от редица държави. Не само в Европа. Гнилите империалисти също разчитат на евтино строителство ;)
Наздраве!
цитирайВ някои градове не ги оставят да се разрушат, ами ги събарят и строят нови. В други - не. Такива плачевни кадри могат да се изнамерят от редица държави. Не само в Европа. Гнилите империалисти също разчитат на евтино строителство ;)
Наздраве!
Аналогията със западна Европа е направо нелепа.. Утре ще им покажа няколко снимки от Австрия, Германия, Чехия и т.н. да видят как са си решили проблемите те и как поддържат нормалните хора!
цитирайИма и по-нещастни домове от панелките, но те са в Америка.. онези са строени без основи, от летвички и гипскартон.. При първата буря не остава здрава къща.
цитирайсълзите ми напират и сърцето ми се къса... Смей се сега!
цитирай Като се прибираш от някъде със самолет и самолетът започне да се снишава за кацане, аз започвам също да се снишавам - от срам, защото от горе се виждат почернели от сажди гета на по много етажи. А като пътуваш с влак от Перник до София - картинката се вижда от близо.
Нали панелките имаха давност 30 години?
И не знам на какво се вика "собствено жилище", след като адресната регистрация няма нищо общо с т.нар. "постоянен адрес по местоживеене" .
цитирайНали панелките имаха давност 30 години?
И не знам на какво се вика "собствено жилище", след като адресната регистрация няма нищо общо с т.нар. "постоянен адрес по местоживеене" .
52.
petrak -
djgator
17.11.2009 21:51
17.11.2009 21:51
Веско,аз мисля, че не само живущите са застрашени,но и нещастните минувачи,както и кротко паркиралите движими имущества.Аз лично се надявам ако пада някоя панелка тя да падне върху някоя "количка" на някоя си МУТРА,та нещастие да има и за престъпниците...
цитирайда се върнат на село
цитирайможеше и по-зле да бъде
:)
цитирай:)
djgator тез дет ги издухва силният вятър са нарочно такива. Проблемът с тези тайфуни е, че ще издухат и панелката. И солидна тухлена сграда не би им устояла. А тез дървенийки с гипсокартон са с пъти по- евтини.
Razkazvachka поне 50 години е официалният живот на панелките. Поне някакъв такъв спомен имам.
Пилчо навсякъде ги има, това да, но никъде така масово, както в България. Поне в западна Европа, за източна не искам да споменавам.
Освен това са поддържани доста добре, а тези в лошо състояние- бутнати навреме.
Andi2 разбира се, че можеше. Ако искаш да знаеш точно колко- просто почакай, да речем, 5 години и сам ще видиш.
цитирайRazkazvachka поне 50 години е официалният живот на панелките. Поне някакъв такъв спомен имам.
Пилчо навсякъде ги има, това да, но никъде така масово, както в България. Поне в западна Европа, за източна не искам да споменавам.
Освен това са поддържани доста добре, а тези в лошо състояние- бутнати навреме.
Andi2 разбира се, че можеше. Ако искаш да знаеш точно колко- просто почакай, да речем, 5 години и сам ще видиш.
kass написа:
Фил, твоят коментар е най-близо до моето виждане по проблемите на тази държава. Важното е да оцелеем днес, а утре ще му мислим. Успокояваме се: " всяка криза сме я прескочили, ще прескочим и тази", но ще дойде ден в който няма да можем да прескочим повече никоя криза. Да българина е спокойен, ще затвори зимнината, ще нацепи дърва за кюмбето, днес е осигурил прехраната - утре какво да го мисли, но бабите на село измират една по една и няма кой да полива доматите, младите на село не се връщат, а панелките закупени от държавата се рушат. Накрая ще останат голи полета и дрипави "граждани", но иначе сме в ЕВРОПА...
Веско, поздрави за постингите. Нека свалим розовите очила и видим истината в очите. Истината от която всеки един от нас е част...
malkiatprintz написа:
Само си представи след десетина години едно малко по-силно земетресение – дори не е необходимо да е наистина от силните – изведнъж ще намалеем с два милиона. ТОва е проблемът, Весо – на никого с нищо н ему се занимава; нали си е добре тук и сега, какво го засяга нещо друго или нещо, което ще стане след време... дотогава има време.
Фил, твоят коментар е най-близо до моето виждане по проблемите на тази държава. Важното е да оцелеем днес, а утре ще му мислим. Успокояваме се: " всяка криза сме я прескочили, ще прескочим и тази", но ще дойде ден в който няма да можем да прескочим повече никоя криза. Да българина е спокойен, ще затвори зимнината, ще нацепи дърва за кюмбето, днес е осигурил прехраната - утре какво да го мисли, но бабите на село измират една по една и няма кой да полива доматите, младите на село не се връщат, а панелките закупени от държавата се рушат. Накрая ще останат голи полета и дрипави "граждани", но иначе сме в ЕВРОПА...
Веско, поздрави за постингите. Нека свалим розовите очила и видим истината в очите. Истината от която всеки един от нас е част...
Знаете ли защо в България няма маслинови насаждения, въпреки че в южните части могат да виреят перфектно? Защото маслиненото дърво дава плод стотина години след като бъде насадено. Всички казват "децата да са добре", но някой да е направил маслинова градина, че децата му един ден да произвеждат зехтин?
57.
анонимен -
При един пожар,
18.11.2009 03:18
18.11.2009 03:18
прощаваш ли се завинаги с панелената си дупка? ;-)
\m/
//
цитирай\m/
//
Хубаво ще е, нека стане на принципа " откъдето дошло, там отишло"...
цитирайЕдин от начините да се оправи тази държава е именно този..
цитирайПравилно, винаги има по-зле.. Например в Намибия..
цитирайСамо с едно не съм съгласен с теб. Картонените къщурки не са такива от икономически съображения ( торнадо), а са пуканките на американската мечта! Струват ~20 000$ а ги продават за по 400 000$ - така се генерират милиарди несъществуващи пари!
цитирайТук ще има маслинови градини, само ако внесем друг народ по тези земи!
цитирайТук си е като на пожар, ама постоянно....
цитирайtili написа:
сълзите ми напират и сърцето ми се къса... Смей се сега!
Това е последното, което бих целял с тези постинги! Не се разстройвай, но нека се замислим трезво.
razkazvachka написа:
Като се прибираш от някъде със самолет и самолетът започне да се снишава за кацане, аз започвам също да се снишавам - от срам, защото от горе се виждат почернели от сажди гета на по много етажи. А като пътуваш с влак от Перник до София - картинката се вижда от близо.
Нали панелките имаха давност 30 години?
И не знам на какво се вика "собствено жилище", след като адресната регистрация няма нищо общо с т.нар. "постоянен адрес по местоживеене" .
Нали панелките имаха давност 30 години?
И не знам на какво се вика "собствено жилище", след като адресната регистрация няма нищо общо с т.нар. "постоянен адрес по местоживеене" .
Така се чувсвам, когато посрещам чуждестранни партньори и трябва да ги придружавам и развеждам насам, натам.. понякога по цели седмици. Добре, че поне отсядат в луксозни хотели, там е нормална обстановката - такава, с каквато са свикнали..
66.
анонимен -
Грешен отговор.
19.11.2009 00:53
19.11.2009 00:53
Ако стане пожар в панелката ти, утре пак ще я имаш. За разлика от няколко стотин милиона други жители на света ;-)
\m/
//
цитирай\m/
//
и цялата компания. Тъкмо си мислех, че и тук се е изродил мохабетът. Знаеш ли, няма ги партийните откачалки и готините разсъждават с мозъка си , а не с оная си работа, да ме прощаваш.
Не забравяй да обобщаваш, да вземаш умните предложения. Накрая ще изготвим някои' кървави писма" , ще ги гласуваме с пичовете и ще ги пуснем в циркулация сред населението. ОК?
Всичко е в твои ръце. Този блог ще стане исторически. Аз казах. Хау!
цитирайНе забравяй да обобщаваш, да вземаш умните предложения. Накрая ще изготвим някои' кървави писма" , ще ги гласуваме с пичовете и ще ги пуснем в циркулация сред населението. ОК?
Всичко е в твои ръце. Този блог ще стане исторически. Аз казах. Хау!
Преди заключителния постинг, ще има още 1-2 с неприятни гледки, но това е нужно за дооформяне на картината..
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 24574
Блогрол